וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאק פרידיי 2021: קניות באתרים מחו"ל בחודש הקניות

עודכן לאחרונה: 24.11.2021 / 18:03

Black Friday, נחשב לשיא חודש הקניות ויחול ביום שישי הקרוב. UPS בישראל ערוכה לשבור השנה שיאי יבוא, ומציעה טיפים חשובים לצרכנים. גם אתר USHOPS המתמחה ביבוא אישי מחו"ל, צופה צמיחה של 30% בקניות ישראלים לעומת חגי הקניות אשתקד

Black Friday (יום שישי השחור) שיערך ביום שיש ה-26.11 הוא כבר מזמן לא יום אחד של הנחות ומבצעים. בשנים האחרונות טירוף הקניות נפרש על פני חודש קניות שלם, וארבעת חגי השופינג של נובמבר shopping.il, יום הרווקים הסינים, "יום שישי השחור" ומיד אחריו Cyber Monday מהווים את השיא שלו.

לקראת ימי הקניות צופה רונן כהן סמנכ"ל השיווק ב- UPS ישראל, גידול של 50% במשלוחים ביחס לחודשים רגילים בשנה וגידול של 20% אחוז לעומת חודש הקניות של 2020 ואילו ירון בן אלי, מנכ"ל קבוצת USHOPS המתמחה ביבוא אישי מחו"ל ומחזיקה בחברת השילוח USHOPS ואתר הקניות BuyAmerica, צופה כי השנה תירשם צמיחה נוספת בקניות הישראלים בחגי הקניות של כ-30% בהשוואה לשנה שעברה.

השנה, כדי לייעל את תהליך רכישת מוצרים ישירות מאתרי אינטרנט בחו"ל, יושופס מציעה 2 כתבוות חדשות לייבוא מוזל ו- OPSI, קבלנית מורשית של UPS בישראל מציעה לצרכנים את הטיפים החשובים ביותר לקניות אונליין מחו"ל:

מכולות ומלגזה בנמל. ShutterStock
UPS בישראל: ערוכים לשבור השנה שיאי יבוא/ShutterStock

טיפים נבחרים באדיבות UPS:

משלוח בשווי עד 75$ פטור לרוב ממיסים ומעמלות. אם רוכשים בשקלים, מומלץ לשמור על טווח ביטחון סביר מתחת לשווי של 75$ למקרה ששער הדולר ישתנה במהלך תקופת המשלוח.

במידה ועלות ההובלה לא כלולה במחיר המוצר - בהזמנת פריטים בערך נמוך מ-75$ יש לשים לב שהספק מציין את עלות ההובלה בשורה נפרדת. אם עלות המוצר וההובלה רשומות בשורה אחת, ויחד הן עולות על 75$ עלולים לשלם מיסים בכל זאת.

ישנם מוצרים שכדי לייבאם לארץ נדרשים אישורי רשויות בישראל ("חוקיות היבוא"), לדוגמא - תרופות ותוספי מזון (מכמות מסויימת), מכשור רפואי, מכשירים ביתיים הצורכים גז וחשמל, מוצרי תעבורה וכד'. חשוב להיות מודעים לכך מראש - יבוא של מוצרים כאלה עלול לקחת זמן וכרוך בעלויות נוספות.

מוצרי עישון (המותרים ביבוא) וטבק נדרשים בסימון על פי החוק גם ביבוא אישי, ויש להיערך לכך.

לאחרונה נכנס לתוקפו צו המטיל מס קנייה על כלים חד פעמיים גם ביבוא אישי, ויש לקחת עלות זו בחשבון כאשר מזמינים מוצרים מסוג זה.

חלק מחברות השילוח מאפשרות מספר אפשרויות מסירה ללא תוספת תשלום, כדאי לבחור את האופציה הנוחה לכם ביותר - מסירה עד הבית, למקום העבודה, לחנות באזור המגורים או ללוקר. הזמנתם משלוח עד הבית? הקפידו למלא פרטים מלאים ככל האפשר, כולל מס' קומה ומס' דירה וכמובן טלפון נייד, כדי למנוע עיכובים במסירה.

ישנם מוצרים שאסור לייבא לישראל, כדאי להכיר את הרשימה כדי לא להתאכזב. דוגמאות לפריטים כאלו: שטרי כסף, כרטיסי הגרלה, פריטים מסויימים בצורת כלי יריה, משבש מד מהירות לייזר, כלים לעישון סמים למיניהם.

מידע מלא במדריך ליבוא אישי מטעם UPS בישראל:
https://site.ship.co.il/media/1547/%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%99%D7%91%D7%95%D7%90-%D7%90%D7%99%D7%A9%D7%99-%D7%A1%D7%95%D7%A4%D7%99-2321.pdf

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אישה צעירה עובדת בשליחויות. ShutterStock
משלוח בשווי עד 75$ פטור לרוב ממיסים ומעמלות/ShutterStock

המוצרים המבוקשים ע"י ישראלים להזמנות מחו"ל

על פי קבוצת USHOPS נרשם שינוי במגמות ותמהיל סל הקניות המשקפים את המעבר לצריכה ביתית, ובאים לידי ביטוי בעליה של קניית מוצרים לבית, ביוטי, טואלטיקה, לצד גידול בקניית מוצרי אופנה וגאד'גטים.

הקבוצה צופה צמיחה של 30% בקניות ישראלים לעומת חגי הקניות אשתקד לצד שינויים בתמהיל הקניות כאשר הקטגוריות הצומחות המובילות על פיה הן: מוצרים לבית (67%), מוצרי ביוטי (35%), ואופנה (30%

על פי UPS, האתרים הפופולרים על הישראלים להזמנות מחו"ל הם: אמזון, Iherb, Zara, Asos, Shein, Abercrombie והמוצרים שישראלים נוטים להזמין בתקופה זו בעיקר: הלבשה והנעלה, מוצרי אלקטרוניקה (אוזניות, פלייסטיישנים, רחפנים, שעוני ספורט), כיסאות גיימרים, צעצועים, תוספי תזונה, ציוד ספורט, מוצרי מזון, כלי עבודה, מכשירי חשמל קומפקטיים לבית.

נינג'ה בלנדר, אתר סופר פארם. יח"צ, מערכת וואלה!
מוצרי חשמל קטנים לבית, מהמוצרים השכיחים להזמנות מחו"ל/מערכת וואלה!, יח"צ

USHOPS צופים עליה גדולה יותר: כ-30%

ירון בן אלי, מנכ"ל קבוצת USHOPS המתמחה ביבוא אישי מחו"ל: "הקבוצה מרחיבה את פעילותה העסקית עם השקת שני מרכזים לוגיסטיים חדשים, בטורקיה ובארה"ב, ומביאה לצרכן הישראלי מהפכה צרכנית של ממש. שתי הכתובות החדשות מנגישות לצרכן הישראלי מחירים זולים משמעותית ומהווים מכפיל כח להעמקת ההנחות בתקופת הבלאק פריידי".

כאשר חצי מחודש נובמבר כבר מאחורינו, בקבוצת USHOPS נערכים לשיא חגי הקניות בחודשיים האחרונים של השנה החל מה-Black Friday ה-Cyber Monday מבצעי הכריסמס ומבצעי סוף השנה, חודשיים עמוסים בימי מכירות ומבצעים תוצרת ארה"ב.

אמזון. ShutterStock
אמזון: מהאתרים המבוקשים ביותר ע"י ישראלים לקניות מחו"ל/ShutterStock

טורקיה תאפשר הוזלת סל הקניות בלמעלה מ-50%

כאמור, לצד הסיילים הגדולים של ארה"ב, קבוצת USHOPS יוצאת בבשורה צרכנית חדשה עם פתיחת יעד חם נוסף לקניות ישראלים, עם ההשקה של המרכז הלוגיסטי החדש באיסטנבול, ופתיחת קו שרשרת אספקה תומך להזמנות מטורקיה, כך שבחגי הקניות 2021 לקוחות החברה יוכלו להירשם ללא תשלום לקבלת כתובת לקניות בטורקיה, לקנות מהמגוון העצום של המותגים הבינ"ל והמקומיים במחירים הזולים של טורקיה ולשלוח את הקניות לארץ עם USHOPS.

המרכז החדש באיסטנבול מאפשר הוזלת סל הקניות בלמעלה מ-50% והגדלת כדאיות הקניה על מגוון רחב של מותגי אופנה בינלאומיים ומקומיים. הקונים באתר יכולים לקנות ממגוון עצום של המותגים מובילים בהם Zara, Pull and Bear, Bershka H&M, ועוד".

לצד בשורת הקניות מטורקיה, USHOPS התרחבה גם בארה"ב ופתחה מרכז לוגיסטי חדש בדלאוור, המתווסף למרכז הלוגיסטי הראשי של החברה בניו ג'רזי. הכתובת החדשה במדינת דלאוור פטורה ממס מקומי בארה"ב העומד על כ-7% מערך הקניות, דבר שמאפשר ללקוחות החברה להוזיל את העלויות על מגוון רחב של מוצרים שמחיריהם מעל 100 דולר למעט פריטי אופנה, ביניהם ג'אדגטים, מוצרי טכנולוגיה, מוצרים לבית , מוצרי ספורט ועוד.

מכולת מטען טורקית. ShutterStock
שילוח מטורקיה עשוי להזיל את המוצר לישראלים בכ-50%/ShutterStock

"קצב מכירות של 500% מעל התחזיות שלנו"

כחלק מההיערכות של קבוצת USHOPS לחגי הקניות, הרחיבה החברה את כ"א בהתאם לביקושים הגדולים הצפויים השנה, הוכפל מס' אנשי השירות במחלקת שירות הלקוחות על מנת לתמוך בלקוחות בכל ערוצי ההתקשרות: טלפון, וואטס אפ, מיילים ורשתות חברתיות.

כמו כן, החברה תגברה כ"א במרכזים הלוגיסטיים שלה לצורך טיפול מואץ והטסת החבילות במהירות המרבית לישראל. גם תשתיות האינטרנט של האתרים חוזקו על מנת לתמוך בטראפיק הגבוה שיהיה בחגי הקניות.

ירון בן אלי מנכ"ל קבוצת USHOPS המתמחה ביבוא אישי מחו"ל: "כחלק מהאסטרטגיה של קבוצת USHOPS, גם בבלאק פריידי השנה אנחנו מביאים בשורות חדשות לצרכן הישראלי ואלטרנטיבות להוזלת סל הקניות של המותגים. זיהינו את הפוטנציאל הטמון בקניות מטורקיה והחלטנו לאפשר ללקוחותינו ליהנות ממגוון המותגים הבינלאומיים והמקומיים האהובים כל כך על הצרכנים הישראלים, כאשר המחיר הסופי לצרכן עומד על כ-50% פחות מהמחיר של מוצרים מקבילים בישראל".

"ההיענות לא איחרה לבוא כאשר אנו עדים לקצב מכירות של 500% מעל התחזיות שלנו. בנוסף למעלה מ 50% מהלקוחות כבר מבצעים את הקניה השנייה והשלישית שלהם באתר. כמו כן, הלירה הטורקית בשער הנמוך ביותר מזה שנים רבות, דבר המיטיב עם הצרכנים ומוסיף לפערי המחיר למול ישראל.

מהו כלל הבלאק פרידיי?

ואם במקרה אין לכם מושג על מה כל המהומה סביב הבלאק פריידיי, אז ככה:

בלאק פרידיי, כלומר "יום שישי השחור" מציין את תקופת השיא של קניות החגים ברוב הארצות הנוצריות-מערביות, בעיקר בארצות הברית. בלאק פרידיי מתאפיין בשפע של מבצעים והנחות, כאשר בעבר הפכו תורי ענק של קונים, בכניסה לחנויות, לאחד מסימני ההיכר של היום. עם השנים החלה "זליגה": של המבצעים למכירות אונליין, כאשר מגיפת הקורונה העצימה מאוד את התהליך ההדרגתי.

מתי חל בלאק פרידיי? יום זה יחול תמיד ביום שישי של השבוע הרביעי בחודש נובמבר (למשל, ב-2021, יהיה זה 26.11), אחרי חג ההודיה האמריקאי - ועם הפנים לכיוון חג המולד. זאת כיוון שחלק מחופשות החגים בארה"ב ובמדינות נוספות ברחבי העולם הנוצרי, ייחלו כבר בימים הקרובים. כלומר - זו ההזדמנות האחרונה (לכאורה) של רבים לרכוש מתנות חג מולד עבור יקיריהם, בטרם יצאו לחופשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully