וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכתבה הזו שווה לכם $40 מביטקארד לקניות באמזון

בשיתוף בנק הפועלים

עודכן לאחרונה: 24.11.2021 / 18:31

נובמבר כבר כאן ואיתו חגיגת הקניות שמטריפה את כל העולם וגם אותנו. חגי קניות בינלאומיים, אינסוף אתרי קניות שמפתים עם הנחות שקשה לסרב להן, ו-Amazon.com שנותן לכם את הכל תחת קורת גג אחת וגם כרטיס האשראי החדש bitcard, שנותן לכם במתנה כסף לקניות ב-Amazon.com

ביטקארד ואמזון. יח"צ,
קניות באמזון/יח"צ

עם למעלה מ-12 מיליון מוצרים בכל קטגוריה אפשרית, Amazon.com הוא ללא ספק אחד מאתרי הקניות המובילים והמשמעותיים בעולם, ואחת מזירות השופינג האהובות על הישראלים. עובדה זו קיבלה חיזוק משמעותי במיוחד לאחר ש- Amazon.com חידשה את שירות משלוחי החינם לישראל (בקניה של 49$ ומעלה).

חגיגת הקניות וההנחות של חודש נובמבר הופכת את Amazon.com ליעד אטרקטיבי עוד יותר. עם בלאק פריידי (26.11) וסייבר מאנדיי (29.11), צפויות לכם לא מעט שעות צריכה של מסך, תרתי משמע. לפי הערכות של חברת כאל, רכישות האונליין בישראל במהלך נובמבר צפויות להסתכם ב-1.8 מיליארד שקל, כש-60% מהקניות ייערכו באתרים בחו"ל.

עם כל כך הרבה אפשרויות וחנויות, ריכזנו מספר טיפים חשובים, שיהפכו את הקניה שלכם Amazon.com למהנה יותר וזולה יותר.

הירשמו ל-Amazon prime

שירות הפרימיום של Amazon prime כולל שורה של הטבות ושירותים, כמו מבצעים והנחות לחברים בלבד, משלוחים מהירים, משלוחים בחינם, VOD של סדרות וסרטים (בדומה לנטפליקס ואפל טיוי פלוס), שירות מוזיקה (בדומה לספוטיפיי), שירות הספרים הפופולארי קינדל, ועוד.

השירות אמנם כרוך בדמי מנוי חודשיים בסך 12.90 דולר, אבל אתם מקבלים חודש ראשון ניסיון חינם, ללא תשלום, אותו תוכלו לנצל במהלך חגיגת הקניות של נובמבר. לאחר מכן, אם אין לכם יותר צורך בשירות או שאתם לא מעוניינים לשלם את דמי המנוי, כל שעליכם לעשות הוא לשים תזכורת ביומן בכדי לבטל אותו, וכך לא תחויבו.

ההנחות הסודיות של Amazon.com

לא הרבה יודעים, אבל Amazon.com מחממת מנועים עם מערכת קדם-הנחות תחת הקטגוריה "מבצעי היום" (Today's Deals). כבר עכשיו ניתן למצוא שם אלפי מוצרים במחירים מדהימים, בכל קטגוריה, כמו ביגוד החל מ-30 שקל, נעליים החל מ-50 שקל, אוזניות החל מ-35 שקל ועוד. מכיוון שהמבצעים מתעדכנים ומתחדשים מדי יום, כדאי מאוד לעקוב ולבקר בתדירות גבוהה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

$40 במתנה מ-bitcard

כרטיס האשראי החדש bitcard, המיועד ללקוחות כל הבנקים ומעניק לכם מגוון הטבות, נותן לכם גם 40 דולר במתנה לקניות ב-Amazon.com (בקניה מ-100 דולר ומעלה). 7,500 הראשונים שינפיקו כרטיס bitcard, ייהנו משיתוף הפעולה הבינלאומי הייחודי ויקבלו מיד בסיום תהליך ההנפקה קוד אישי להזנה באתר Amazon.com . הקוד תקף למימוש עד ל-31.12.2021.

ביטקארד ואמזון. יח"צ,
ביטקארד/יח"צ

המתנה הזו מצטרפת להטבות נוספות שתוכלו לקבל מ-bitcard: פטור מדמי כרטיס לשנתיים, עד 250 שקל לקניות באתר המתנות הפופולרי Buyme, ו-10% הנחה (ועד 250 שקל בשנה) במגוון רחב של שירותים ובתי עסק דוגמת וולט, גט, סטורי, גוד פארם, ארומה תל אביב, גולף, סטימצקי, מסעדות וברים של קבוצת נוקס ועוד (בכפוף להנפקה ושימוש בכרטיס).

תהליך ההנפקה של כרטיס האשראי הוא פשוט וקל והוא נעשה בלי בזבוז זמן. נכנסים לאפליקציית bit, לוחצים על כפתור bitcard בראש המסך, ממלאים את הפרטים אישיים, מצלמים תעודה מזהה (אם יש לכם כבר כרטיס אשראי של כאל תוכלו לדלג על השלב הזה) מקבלים את התנאים וחותמים.

כרטיס האשראי החדש עם המספר שלו מתעדכן תוך דקות באפליקציה ויחד איתו תקבלו את הקוד האישי המקנה לכם 40 דולר לקניות ב- Amazon.com (בקניה של 100$ ומעלה), ותוכלו כמובן להשתמש במספר ה-bitcard החדש שלכם לאותן קניות.

ביטקארד ואמזון. יח"צ,
יודים מראש כמה משלמים/יח"צ

קניות ללא הפתעות

קניה באתרים בינלאומיים כרוכה במגבלות מס שונות, כמו מכס ומע"מ, בהתאם לסכום הקניה שלכם, כשלא פעם החבילה שלכם מגיעה עם דרישת תשלום נוספת ולא מתוכננת לרשויות המס בישראל.

ב Amazon.com זה לא יקרה לכם. כאתר קניות מוביל בעולם וכמי שקובע את הסטנדרט בתחום המסחר האלקטרוני, אתם יודעים עוד לפני שלב התשלום אם קיימות עלויות מס ומהן. השירות מבטיח קניה בראש שקט, בלי הפתעות ובלי הוצאות מיותרות.

קניה מהנה!


כמה דקות ויש לכם גם כרטיס bitcard חדש וגם $40 במתנה ל Amazon.com (בקניה ב-$100 ומעלה) לחצו כאן >>


למנפיקים bitcard : אי עמידה בפירעון ההלוואה או האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. המלווה: כרטיסי אשראי לישראל בע"מ (כאל) . הנפקה ע"י כאל ע"פ שיקול דעתה ובאחריותה . על ההנפקה והשימוש בכרטיס יחולו "תנאי הסכם ההצטרפות לקבלת כרטיס אשראי" של כאל . ההטבה ניתנת על ידי כאל בע"מ. הזכאות לקבלת ההטבה ומימושה בכפוף לתקנון באתר הבנק . מלאי ההטבות מוגבל ל-7,500 מצטרפים חדשים ראשונים לכרטיס ביטקארד בתקופת המבצע 22.11-10.12.21, או עד גמר המלאי, לפי המוקדם. מימוש ההטבה מותנה ברכישה במינימום 100$ באמצעות כרטיס ביטקארד בתקופת המימוש (22.11-31.12.21) ממגוון המוצרים המשתתפים במבצע שנמכרים ע"י Amazon.com ( eligible sellers) סכום הרכישה אינו כולל משלוח, מיסים וחיובים אחרים העשויים לחול על ההזמנה. באחריות הלקוח כל תשלומי החובה שיחולו על הרכישה, לרבות מיסים, משלוח, וכל חיוב אחר, שיחושבו על בסיס סך עלות המוצרים לפני מימוש ההטבה (כלומר, סכום של 100$ ומעלה). כאל ובנק הפועלים אינם צד לעסקה שבין הלקוח לבין המוכר באתר Amazon.com, ואינם אחראים לטיב השירות ו/או המוצר שנרכשו במסגרת מימוש ההטבה. הנפקת כרטיס ביטקארד מתבצעת ישירות באפליקציית bit בלבד.

בשיתוף בנק הפועלים
  • עוד באותו נושא:
  • אמזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully