וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לקחנו קשה את ההודעה של סנו. זו שערורייה"

עודכן לאחרונה: 25.11.2021 / 11:31

ברשתות השיווק קיבלו בהלם את המהלך של סנו להעלות מחירים בשיעור שעשוי להגיע לעשרות אחוזים: "הם מנהלים קרב הורדות ידיים, לא פשוט להילחם בהם, אבל נעשה את זה". רמי לוי: "אצלנו לא יעלו מחירים". סנו: "העברנו את המידע לרשתות עוד בשבוע שעבר"

סנו צפויה להעלות מחירים בשיעור ניכר. כזכור, אתמול דווח בחדשות 12 על כך שענקית מוצרי הטואלטיקה בישרה לרשתות על עליות מחירים חדות על מוצריה החל מ-1 בדצמבר, לעיתים בשיעור של יותר מ-15 אחוז.

סופרמרקט בישראל. ShutterStock
מה יעשו הרשתות?/ShutterStock

ברשתות השיווק לא ראו בעין יפה את הבשורה. "לקחנו את זה קשה", אמר בכיר באחת הרשתות, "ברור לנו שזה לא טוב לאף אחד. זו שערורייה וניכנס איתם למו"מ".

עד כמה שהרשתות היו רוצות ללכת עד הסוף, אותו בכיר מודה שהכוח לא בידיהן. "סנו מנהלת פה קרב הורדות ידיים, ובכל זאת צריך לזכור שמדובר באחת הספקיות המשמעותיות ביותר שלנו. זה בהחלט לא יהיה פשוט, אבל החלטנו לא לוותר".

ברמי לוי מסרו בתגובה למהלך: "אצלנו אין עליית מחירים ולא תהיה עליית מחירים".

בסנו הגיבו לוואלה! כסף: "עקב עליית חומרי הגלם ומחירי השינוע וההובלה, חלות עליות מחירים. המידע שבידכם אינו מדויק - מבצעי דצמבר הועברו לרשתות עוד בשבוע שעבר".

עוד בוואלה!

סנו מקסימום: סנו מעלה מחירים, בשיעור שעלול להגיע ל-25 אחוז

לכתבה המלאה

בעקבות העלאת המחירים שיגרה תנועת "עומדים ביחד", המובילה את קמפיין 'מינימום 40' להעלאת שכר המינימום פנייה דחופה ליו"ר ועדת הכלכלה, מיכאל ביטון, בדרישה לקיים דיון דחוף בכנסת על רקע הפרסומים לפיהם חברת 'סנו' מצטרפת לגל העלאת המחירים.

בפנייתם כתבו: "בעת מגמת הזינוק המשמעותית ביוקר המחייה הכוללת גם את הקניות בסופרמרקט, וגם שכר הדירה, השכר במשק הוא היחיד שלא משתנה. במצב הנוכחי, משפחות אשר מרוויחות שכר מינימום, העומד על 5300 ש"ח לחודש, לא יוכלו אפילו להתקרב על מנת לגמור את החודש - כאשר מוצרי יסוד בסיסיים הופכים להיות מוצרי יוקרה."

עוד הוסיפו: "לאור הפרסומים הנ"ל אנחנו קוראים לך לכנס באופן דחוף את וועדת הכלכלה על מנת לדון בהעלאת שכר המינימום, זאת במטרה לאפשר למשתכרים בשכר מינימום להתקיים בכבוד לאור הזינוק המשמעותי ביוקר המחייה. העלאת מחירים של מוצרי בסיס, ללא כל שינוי בשכר המינימום היא מעשה אכזרי כלפי מאות אלפי בני אדם במדינת ישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • סנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully