וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוחות טובים לבריל, אבל המניה צונחת

עודכן לאחרונה: 25.11.2021 / 11:01

החברה הציגה עלייה בכל הפרמטרים ביחס לרבעון שעבר, כולל רווח נקי גבוה לעומת הפסד ב-2020, אבל צנחה ביותר מ-13 אחוזים בפתיחת המסחר. היו"ר שחר תורג'מן: "המהלכים שעשינו יתרמו לחוסן הפיננסי"

קבוצת בריל הציגה היום (חמישי) דוחות טובים, אבל מניית החברה צנחה ביותר מ-13 אחוזים בפתיחת המסחר בבורסה.

מכירות הקבוצה ברבעון עמדו על 126 מיליון שקל לעומת 111 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. על פי דוחות הקבוצה, ביצועים אלו הושפעו, בין היתר, מסגר שהוחל במהלך ספטמבר 2020 מחד והסטה של מכירות לרבעון 4 השנה עקב איחורי הגעה של סחורה מאידך. לקבוצה גידול ברבעון של 5% בשיעור מכירות החנויות הזהות לעומת רבעון מקביל אשתקד ובנטרול ימי הסגר.

שחר תורג'מן. יחצ,
שחר תורג'מן, יו"ר קבוצת בריל/יחצ

הרווח התפעולי ברבעון עמד על 9.7 מיליון שקל לעומת 1.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, ב-9 חודשים הרווח התפעולי עמד על 47.2 מיליון שקל לעומת 1.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. בשורה הסופית, מציגה קבוצת בריל ברבעון רווח נקי לאחר מס של 5.5 מיליון שקל לעומת הפסד של (1.8) מיליון שקל ברבעון המקביל. ב-9 חודשים עומד הרווח הנקי על 33.7 מיליון שקל לעומת הפסד של (9.5) מיליון שקל בתקופה המקבילה.

שחר תורג'מן, יושב ראש קבוצת בריל, ציין: "אנו מרוצים מביצועי הקבוצה גם ברבעון זה, תוצאה של המהלכים שנעשו בקבוצה במהלך השנים האחרונות. אין ספק שמהלכים אלו והתוצאות שלהם, יתרמו לחיזוק חוסנה הפיננסי של הקבוצה ויכולת הצמיחה בהמשך".

  • עוד באותו נושא:
  • בריל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully