וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעד קטן לקיימות: סודהסטרים מבצעת מהלך נוסף עבור כדור הארץ

עודכן לאחרונה: 25.11.2021 / 13:01

סודהסטרים הגלובלית הודיעה כי קיבלה הסמכה ואישור להטביע את תווית כף הרגל האייקונית של ארגון העולמי "קרבון טראסט", המאשרת שבזכות מוצריה ישנה "הפחתה בטביעת רגל פחמנית". נתוני טביעת הרגל הפחמנית, המאושרים על ידי הארגון, יוצגו מעתה על מגוון מכשירי סודהסטרים

סודהסטרים קיבלה הסמכה גלובלית ותווית "Carbon Footprint" המסמלת את התחייבותה של החברה על הפחתת טביעת הרגל הפחמנית בעת הייצור והשימוש במוצריה. מטרת הסימון בין השאר, להעלות את מודעות הצרכנים ברחבי העולם על בחירות צרכניות אקולוגיות.

סודהסטרים היא מהחברות הראשונות בישראל המהוות דוגמא בנושאי הסביבה, ע"פ בדיקת הארגון הגלובלי "קרבון טראסט", ישנה מגמה של הפחתה של פליטות פחמן בתהליך הייצור של החברה וכן נחסכת פסולת של פלסטיק חד פעמי בעת שימוש במוצר על ידי הצרכן הסופי. "קרבון טרסט" הינו ארגון עצמאי ומומחה ל"נט זירו" במשך יותר מ -20 שנה מספקת קרבון טרסט שירותים עבור עסקים, ממשלות וארגונים ברחבי העולם. בין השאר, קרבון טרסט, מודד ומאשר את טביעת הרגל הסביבתית של ארגונים, שרשראות אספקה ומוצרים.

סודהסטרים אקולוגית: הוסמכה מפחיתת טביעת רגל פחמנית. באדיבות סודהסטרים,
סודהסטרים אקולוגית: הוסמכה מפחיתת טביעת רגל פחמנית/באדיבות סודהסטרים

כזכור, ביום כדור הארץ האחרון, החברה התחייבה לחסוך 72 מיליארד בקבוקי פלסטיק חד פעמיים עד 2025. בקבוק אחד של סודהסטרים חוסך עד אלפי בקבוקי פלסטיק חד פעמיים. השקיפות בתהליך הפחתת טביעת הרגל הפחמנית הוא צעד נוסף למחויבות לכדור הארץ.

הסמכה זו שקיבלה סודהסטרים משמשת גם כהתחייבות לעתיד, שימוש בתווית הפחתת הפחמן ומחייבת אישור מחדש כל שנתיים, כך שהחברה תיבחן על הוכחת המשך הקטנת טביעת הרגל הפחמנית של מוצריה. את התווית האייקונית, ניתן למצוא על מותגים צרכניים בינלאומיים כמו סמסונג ודייסון. הצרכנים הישראלים יוכלו לפגוש את התווית באתר המכר של סודהסטרים ישראל לצריכה חכמה ואקולוגית יותר.

קרין שיפטר, מאור סמנכ"לית השיווק הגלובלית: "השפעה על פליטות פחמן היא דבר נמדד המייצגת את המאמצים האקלימיים של סודהסטרים ומכיחה כי החברה לא רק מדברת על שמירה על האקלים אלא גם מיישמת"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully