וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף

עודכן לאחרונה: 28.11.2021 / 14:07

תכירו את המוצרים החדשים והקולקציות העונתיות שעלו על המדפים: מטיפוח ועד לאופנה, מפנאי ועד למזון

לכבוד החנוכה

רשת 'מקס ברנר' משיקה לרגל חג החנוכה קולקציית מארזי דמי חנוכה מיוחדת במהדורה מוגבלת המבוססת על סמלי החג.

מארזי החג הורכבו בשילוב השוקולדים המוכרים לצד חדשים ומפתיעים ומיועדים לילדים ולמבוגרים כאחד, כמתנה טעימה עם ערך מוסף לחג והשנה, ניתן גם לרכוש כחלק ממארזי החג חנוכייה מעוצבת של עמותת אקי"ם כתרומה לקהילה.

טווח מחירים למארזים: 112-229 שקל. לרכישה באתר האונליין של מקס ברנר www.max-brenner.co.il ובסניפי רשת מקס ברנר ברחבי הארץ.

מארז חנוכה אקסלוסיב שמחירו 229 שקל מכיל:
שלישיית חטיפים בטעמים חלב/לבן/מריר
פקאן סיני עטוף בנוגט ובאבקת קקאו
קוביות שוקולד חלב ממולאות בנוגט ובשברי אגוזי לוז
כדורי דגנים עטופים שוקולד חלב נוגט, ואבקת שוקולד חלב
דפי שוקולד חלב מעולה
טיפות שוקולד חלב מעולה עם שבבי קרמל ומלח
שוקולד חלב ממולא קרם אגוזי לוז
שוקולד בתוספת שברי אגוזי לוז קלויים
חנוכיה מעוצבת של עמותת אקי"ם עם 44 נרות צבעוניים
2 סביבונים

מארז חנוכה אקסלוסיב של מקס ברנר מחיר 229 שקל. יחסי ציבור,
מארז חנוכה אקסלוסיב של מקס ברנר מחיר 229 שקל/יחסי ציבור

המעצבת זיוי בן חיים בעלת מותג הבוטיק הישראלי, BcH, משיקה לרגל חג החנוכה, פלייסמנט בעבודת יד ובעיצוב אופנתי, השואב השראה מסמלי החג, מושלם גם כמתנה למארחים/ות, עם אפשרות להקדשה אישית בחיתוך לייזר.

פלייסמנט בחיתוך לייזר, של זיוי בן חיים, לשולחן חג מקושט עם תשומת לב לפרטים הקטנים, עשוי בד קטיפה איכותי בשילוב בד משי ומעוצב בסגנון הייחודי של המעצבת, המשלבת בין חדש וישן בהרמוניה. הפלייסמנט לחנוכה עמיד בכביסה ומתנקה בקלות ומגיע בצבעוניות של כחול, תכלת, שחור או צהוב.

המותג מייצר מוצרי יודאיקה עם פרשנות צעירה ומודרנית לסמלי התרבות והמסורת היהודית. הפריטים בקולקציה עשויים בעבודת יד ומיוצרים כולם בישראל: כיסויי חלה, טליתות, תיקים מיוחדים לנשיאת התפילין והטלית, קולקציות ייחודיות לחגים ועוד.

המחיר: 290 שקל, אפשרי להוסיף הקדשה אישית בחיתוך לייזר בתמחור נפרד. לרכישה באתר: https://bch-design.co.il/

פלייסמנט חנוכה bch זיווי בן חיים 290 שקל. דימה קרמינסקי,
פלייסמנט חנוכה bch זיווי בן חיים 290 שקל/דימה קרמינסקי

רשת הגלידריות 'גולדה' מאירה את החג עם טעם חדש בהשראת הסופגנייה הקלאסית: "גלידת ספיישל חנוכה", טעם חדש של גלידת ריבת תות.

הטעם החדש יימכר בכלל סניפי רשת גולדה במהדורה מוגבלת לתקופת החג לצד מיטב מתכונים יצירתיים וטעימים למאכלי החג המסורתיים שאוגדו לספר חובה בכל בית ויחולקו במהלך החג בסניפי הרשת. בין המתכונים ניתן למצוא את מתכון הספינג' הסודי של אמא אניטה עם רוטב בייגלה מלוח, עוגת גלידה, ספגניות ופחזניות במילוי טעמי הגלידה המפנקים של גולדה ועוד.

"גלידת ספיישל חנוכה" זמינה בסניפי גולדה ברחבי הארץ , -TA ומשלוחים, החל מה-23.11

חנוכה בגולדה 2021. my social,
חנוכה בגולדה 2021/my social

איפור

ד"ר פישר מרחיבה את סדרת אפקטיב קר ומשיקה את EXTRA SOFT, מגבוני פרמיום להסרת איפור. סדרת המגבונים החדשה עם הפעולה המשולשת: הסרת איפור עמיד למים, ניקוי עדין ויסודי והעשרה בלחות, בעלי טכנולוגית EXTRA SOFT הייחודית לניקוי עמוק ועדין במיוחד של עור הפנים

מחיר מומלץ לצרכן: 29.9 שקל לתכולה: 3*30יח' ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק השונות

ד''ר פישר מגבוני אפקטיב קר להסרת איפור. יעל האן,
ד''ר פישר מגבוני אפקטיב קר להסרת איפור/יעל האן

איב סן לורן ביוטי משיק פורמולה חדשה ומשופרת של המייקאפ האייקוני TOUCHE ÉCLAT LE TEINT לעור מראה זוהר ובריא, 24 שעות של כיסוי אוורירי ונושם ו-24 שעות של לחות לעור.

חטיבת היופי של איב סן לורן, ממציאה את האייקון מחדש בגרסה עוצמתית וזוהרת יותר המתמזגת עם העור, המרקם הקליל והגימור מועשרים עכשיו במרכיבים בוטניים מגני אוריקה, הגינות הקהילתיות של חטיבת היופי באיב סן לורן: נווה מדבר בנוף הפראי של הרי האטלס המרוקאיים, הידוע בתנאיו הקיצוניים, שם נקטפים צמחים בוטניים על ידי קואופרטיב של נשים על מנת להבין טוב יותר את יעילותם רבת-העוצמה.

המייק-אפ מגיע ב-12 גוונים ב-4 משפחות צבעים שונות המתאימים לגווני עור שונים: בהיר, קל, בינוני, עמוק ומועשר במקדם הגנה SPF22.

המחיר מומלץ לצרכן: 220 שקל. להשיג ברשת אפריל ובחנות הפופ-אפ של YSL, דיזינגוף 162, תל אביב

ysl beauty le teint warm porcelain bd10 shadeמחיר 220 שקל. יח"צ חו"ל,
ysl beauty le teint warm porcelain bd10 shadeמחיר 220 שקל/יח"צ חו"ל

מותג הקוסמטיקה LANCÔME משיק מוצר חדש בסדרה האייקונית טיינט אידול אולטרה וור: TEINT IDOLE ULTRA WEAR STICK מייק-אפ בסטיק המעניק את הכיסוי המקסימלי והתחושה הקלילה של טיינט, מתאים גם לתיקוני מייק-אפ מהירים, הצללות והארות - קל ונוח לשימוש יומיומי.

הפורמולה החדשה, זמינה ב-12 גוונים, מציעה כיסוי מקסימאלי ותחושה של קלילות. הסטיק נוח וקל לשימוש, לנוחות ושליטה על המריחה עם גימור משיי ומראה מאט טבעי.

קונטורינג עם TEINT IDOLE ULTRA WEAR STICK: טכניקת פיסול קווי המתאר של הפנים על להבלטה והדגשה הפכה לטרנד מרכזי. הרעיון הבסיסי הוא למרוח גוון בהיר יותר בצידי האף, על קשת האף ועל האזור העליון של עצמות הלחיים בכדי להאיר את הפנים, וגוון כהה יותר על החלק העליון של המצח, עצמות הלחיים ועצם הלסת בכדי להדגיש את קימורי הפנים ולעדן את תווי הפנים.

מחיר מומלץ לצרכן: 179 שקל. להשיג ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

lancome teint idole ultra wear stick foundation גוון 02 מחיר 179 שקל. יח"צ חו"ל,
lancome teint idole ultra wear stick foundation גוון 02 מחיר 179 שקל/יח"צ חו"ל

בנוסף, המותג LANCÔME משיק גם קונסילר חדש באותה סדרה: TEINT IDOLE ULTRA WEAR ALL-OVER CONCEALER . הקונסילר רב תכליתי, מועשר בלחות ומעניק כיסוי בינוני עד מלא
לשימוש ALL-IN-1: להסתרה, הדגשה, תיקון וקונטור

הקונסילר עשיר בלחות בעל פורמולה קלילה, מעניק כיסוי בינוני עד מלא, מבהיר כהויות מתחת לעיניים ומסייע בטשטוש פגמים. הנוסחה מתאימה גם לעור רגיש, מעניקה לחות לעור, ומספקת על 24 שעות של כיסוי נוח ונושם, היוצר אפקט דמוי פילטר ומסווה באופן מיידי מראה של עיגולים כהים וכתמים.

האפליקטור המיוחד עם החלק המחודד, מאפשר להיכנס לכל הפינות ולדייק את היישום ככל האפשר למראה ממוקד ומדויק לחלוטין.

מחיר מומלץ לצרכן: 189 שקל. להשיג ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, טרמינל איקס BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

01 לנקום קונסילר טיינט אידול אולטרה וור מחיר 189 שקל. יח"צ חו"ל,
01 לנקום קונסילר טיינט אידול אולטרה וור מחיר 189 שקל/יח"צ חו"ל

חברת הטיפוח והאיפור קרליין משיקה מוצרי איפור חדשים לשפתיים:

Color Gloss - שפתון גלוס מבריק בשישה גוונים, מועשר במרכיבי טיפוח וגוונים טרנדיים למראה שפתיים מלאות. הפורמולה החדשנית משלבת פיגמנטים חזקים עם פניני קריסטל וחומצה היאלורונית המעשירים את השפתיים בלחות, שומרים על מוצקות וגמישות ומעניקים תחושת רכות. ללא פארבנים ולא נוסה על בעלי חיים. המחיר: 40 שקל.

Lip & Cheek Tint - שני גוונים למראה שזוף וקורן: דובדבן וברונזר הסוד של המאפרים המקצועיים מוגש באריזה קומפקטית עם פורמולה עשירה בפיגמנטים של אדום או חום מוזהב, שמנים ממקור טבעי ומרכיבי לחות. נמרח בקלות על השפתיים והלחיים. המחיר: 40 שקל, לתכולת: 10 מ"ל

Instant Lip Plumper - גלוס שקוף להענקת מראה שפתיים מלאות ועבות במריחה אחת קלה, מגיע עם אפליקטור רחב ועם נוסחה מועשרת בחומצה היאלורונית הממלאת את אזור השפתיים בלחות, מחליקה קמטוטים ובשימוש לאורך זמן מסייעת להשבת הנפח הטבעי. המחיר: 40 שקל , לתכולת: 8 מ"ל

ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות ברחבי הארץ ובאתר קרליין

ריף נאמן בקמפיין lip & cheek tint טינט של קרליין. שי פרנקו,
ריף נאמן בקמפיין lip & cheek tint טינט של קרליין/שי פרנקו

מותג האיפור והטיפוח היוקרתי אסתי לאודר משיק את המהדורה השנתית של מזוודת ה BLOCKBUSTER האייקונית והנחשקת והשווה ביותר.

מזוודתה איפור מכילה 5 מוצרי חובה של המותג בגודל מלא + 7 מוצרים בגודל מיוחד, במזוודה מעוצבת מ-100% בד ממוחזר. שווי המוצרים במזוודה 2,500 שקל והיא נמכרת ב- 549 שקל בלבד.

במוצרים במזוודה:
2 * סרום Advanced Night Repair בגודל מלא (30 מ"ל) ובגרסת נסיעות (7 מ"ל)

2 * קרם לחות Revitalizing Supreme+ בגרסת נסיעות דה-לוקס (15 מ"ל ו- 7 מ"ל)

2 * פלטות Pure Color Envy לעיניים וללחיים, המכילות 9 גוונים כל אחת - Candy Glow ו- Candy Glam.

מסקרה Sumptuous Extreme בגודל מלא (8 מ"ל)

2 * שפתוני Pure Color Envy בגודל מלא (3.5 גר). בגוונים Carnal 520 ו- Discreet160

2 * גלוסים Pure Color Envy בגרסת נסיעות דה-לוקס (2.7 מ"ל). בגוונים 307 Wicked Gleam ו- Naked 104 Truth.

מסיר איפור לעינייםGentle Eye Makeup Remover בגודל מלא (100 מ"ל)

מחיר לצרכן: 549 שקל (במקום 2500 שקל)

להשיג בחנות הדגל של אסתי לאודר בקניון איילון ובאתר האונליין של אסתי לאודר ובאתרי האונליין של המשביר, רשת BE, אפריל, סופר פארם וגלאם 42.

מזוודת בלוקבאסטר אסתי לאודר, 549 שקל (במקום 2,500 שקל). יח"צ חו"ל,
מזוודת בלוקבאסטר אסתי לאודר, 549 שקל (במקום 2,500 שקל)/יח"צ חו"ל

טיפוח

מעריצי FRIENDS זה בשבילכם: לראשונה קולקציית ביוטי של הסדרה מתוך הרגעים הכי מצחיקים, מושקת בסופר-פארם. הקולקציה מציעה מגוון פריטים, החל מתיקי איפור, מראת לאיפור, כובע אמבט של תרנגול ההודו המפורסם, צלליות ואודמים של רייצ'ל, מוניקה ופיבי.

הדירה עם הדלת הסגולה, הספה בבית קפה, הרגע בו ראשה של מוניקה נתקע בתרנגול הודו בחג ההודיה והאיפור של כל אחת מהכוכבות- הסדרה ששברה כל מיתוס אפשרי ונכנסה לליבם של מיליונים, התאחדה לכדי קולקציה אייקונית של חברות הביוטי MAKEUP REVOLUTION ו-MAD BEAUTY שניתן יהיה למצוא רק בסניפים הנבחרים ובאתר האונליין של סופר-פארם.

מחירי המוצרים נעים בין 24-79 שקל.

סופר פארם קולקציית חברים כובע לאמבטיה 40 שקל. יח"צ,
סופר פארם קולקציית חברים כובע לאמבטיה 40 שקל/יח"צ

ניאופרם משיקה את סדרת OILY OR FORTE של ד"ר עור לטיפול בעור שמן הנוטה לפצעונים. מוצרי הסדרה מכילים את רכיב הפטנט Acnacidol BG, המכיל חומצה ייחודית המופקת ממזון מלכות ומעניק על פי הבטחת היצרן, מראה עור נקי כבר מהשימוש הראשון, מפחית מראה שמנוני, מכווץ את הנקבוביות ומשיב את האיזון והמראה הבריא לעור, מסייע במניעת "ראשים שחורים" העלולים לגרום להופעתם החוזרת של פצעונים, הינו בעל פעילות מוכחת ושומר על הסביבה ההיגיינית של העור.

המוצרים בסדרה:

ג'ל ניקוי טיפולי לעור שמן הנוטה לפצעונים - תרחיץ פנים טיפולי לעור מעורב עד שמן הנוטה לפצעונים, ללא סבון במרקם ג'ל, לניקוי עמוק. מחיר מומלץ לצרכן: 84 שקל.

קרם לחות טיפולי לעור שמן הנוטה לפצעונים - קרם לחות טיפולי לעור מעורב עד שמן הנוטה לפצעונים, יעיל ומסייע למראה עור בריא וחלק יותר מפצעונים, בעל מקדם הגנה מהשמש SPF 30, נטול שומן במרקם קליל, המחיר מומלץ לצרכן: 100 שקל.

תחליב גרגירים עדין לעור שמן הנוטה לפצעונים - תחליב גרגירים (פילינג) טיפולי לעור מעורב עד שמן הנוטה לפצעונים, במרקם קרמי עדין במיוחד, לניקוי עמוק של עור הפנים, להסרת עודף שומנים, טיהור הנקבוביות מבלי לייבש את העור או לגרותו וכן מבלי לפגוע בשכבת ההגנה הטבעית של העור. מחיר מומלץ לצרכן: 80 שקל.

ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ ובאתר דוקטור עור.

ד"ר עור לטיפול בפצעונים. יח"צ,
ד"ר עור לטיפול בפצעונים/יח"צ

מותג הביוטי הבינלאומי SABON משיק ערכת מוצרים לחורף 2022, Winter care kit לשמירה על מראה בריא וזוהר בעזרת 5 מוצרים שונים בניחוח הפטשולי לבנדר וניל:

ערכת החורף מכילה נוצרה בכדי להעניק פתרון לבעיה הפופולארית ביותר החורף והיא בעיית ה"יובש". יובש עלול להופיע במקומות רבים בגוף, להכאיב, לגרד ועוד. המארז מכיל: שמן לגוף ולשיער, קרם ידיים, פילינג לגוף, קרם לחות משקם, מגבת וכף מעץ.

המחיר: 269 שקל במקום 386 שקל. להשיג באתר וברשת חנויות SABON

winter kit sabon מחיר 269 שקל. רונן מנגן,
winter kit sabon מחיר 269 שקל/רונן מנגן

ד"ר פישר מרחיבה את סדרת קידס ומשיקה אל סבון ויטמינים לידיים המותאמת במיוחד לילדים ומועשרת בקומפלקס מולטי ויטמינים. הסדרה פותחה במעבדות המחקר של ד"ר פישר, מסייעת בניקוי יסודי של העור, אינה מייבשת את עור הידיים, מזינה אותו ומעניקה לו מגע רך ומלטף ומראה בריא.

התכשירים היפואלרגניים, נבדקו דרמטולוגית ועברו את מבדק סנסיטיב המעיד על התאמה לעור רגיש.
הסדרה מועשרת בקומפלקס ויטמינים ייחודי - ויטמין A, C ו-E שהינם אנטי אוקסידנטים ומסייעים בהגנה מפני רדיקלים חופשיים, נזקי סביבה ויובש, למראה עור בריא וגמיש.

על מנת להעצים את חווית השימוש בקרב ילדים, הסדרה מעוצבת בצבעים צבעוניים עם דמות של חיה חדשה ומשעשעת של פינגווין שובב ומגיעה בשלושה ריחות שילדים אוהבים: ריח מסטיק בזוקה, ריח מלון והריח המוכר של סדרת קידס.

המחיר מומלץ לצרכן: 13 שקל לתכולה: 500 מ"ל ניתן להשיג ברשתות הפארם, רשתות השיווק, בתי המרקחת ובחנויות המובחרות.

ד''ר פישר - קידס אל סבון ויטמינים לידיים. יעל האן,
ד''ר פישר - קידס אל סבון ויטמינים לידיים/יעל האן

אופנה

TOMMY HILFIGER - בית האופנה האמריקאי טומי הילפיגר משיק קולקציית חורף חדשה המתמקדת בעיצוב על-זמני המתבסס על פריטים אייקוניים מהעבר לצד פרשנות מודרנית

הקולקציה המרכזית נושאת את הכותרת "Pass The Mic" ומשיקה קמפיין חברתי אינטראקטיבי ראשון מסוגו, תחת הרעיון שלכל אחד מאיתנו יש את הכוח להשפיע ולשנות את העולם. "אנחנו משנים את העולם על ידי עיצוב מחדש של מי שאנחנו, מבלי לשכוח מהיכן באנו" - אנת'וני רמוס, שחקן

לצד האג'נדה החברתית, המותג ממשיך לקדם את נושא הקיימות והמודעות לסביבה, ומתמקד בשימוש בחומרים ידידותיים לסביבה ובשיטות ייצור מתקדמות שהופכות את הקולקציה הזו למתחשבת ביותר של המותג עד היום. בין הפריטים הבולטים בקולקציה תמצאו מעילי פארקה בגזרת אוברסייז, וסטים במראה פאפר, חליפות מחויטות קלאסיות וסריגים במגוון גזרות.

TOMMY X TIMBERLAND את הטוויסט העונה מספק בין היתר שיתוף הפעולה בין המותג האמריקאי ובין טימברלנד. בקולקציה תמצאו מעילים ומגפיים המעוצבים במראה הקלאסי של טומי הילפיגר עם הטכנולוגיות המתקדמות של טימברלנד.

טווח מחירים:
ביגוד: 149-5890 שקל
נעליים: 169-1049 שקל
אביזרים: 139-1449 שקל
טומי ג'ינס: 149-1090 שקל
TOMMY X TIMBERLAND טווח המחירים: 329-2990 שקל

הקולקציה תימכר בחנויות הדגל של המותג בקניון רמת אביב, שרונה ת"א, שדרות ממילא, קניון הזהב, נצרת, אילת טיילת נפטון, ים המלח ובאתר פקטורי 54 ובאתר החברה

טומי הילפיגר, פקטורי 54. יח"צ,
TOMMY HILFIGER לחורף 2022, פקטורי 54/יח"צ

Bershka משיקים: SQUID GAMES, קולקציית קפסולה לנשים ולגברים בהשראת הסדרה הנצפית ביותר של נטפליקס.

קולקציית הקפסולה לנשים ולגברים Bershka X SQUID GAMES מציעה פריטי אופנה מעוצבים בהשראת הסדרה הדרום קוריאנית Squid Game המשלבים דפוסים ומוטיבים גרפיים של הסדרה שוברת הקופות, המלאה בדרמה ומתח.

הקולקציה לנשים כוללת טי שירטים, סווטשרטים וקפוצ'ונים בלבן ושחור המשלבים מגוון דפוסים שונים של הבובה האייקונית, של המדרגות המובילות למשחקים, של השומרים הלבושים ורוד ועוד.

בקולקציית האופנה לגברים ניתן למצוא קפוצ'ון בשילוב הלוגו המקורי של הסדרה, דפוס של הבובה האייקונית, המבוך הצבעוני של המתקנים, המנהיג המסתורי ועוד.

טווח מחירים: 100-199 שקל טווח מידות: XS-XL. להשיג בסניפים נבחרים שלBershka רחבי הארץ ובאתר החברה.

bershka x squid game. יח"צ חו"ל,
bershka x squid game/יח"צ חו"ל

BABE אתר למכירות בגדי היריון לנשים של היזמית דנה מידן מציג את קולקציית החורף עם מותגים אוסטרליים מיובאים ואיכותיים המשדרים גישה מודרנית עם פריטים וקולקציות שילוו את הנשים לכל אורך תקופת ההיריון וגם לאחריה.

ההיצע באתר מגוון ומעניק לכל אישה את האפשרות לשמור על הסטייל הייחודי שלה גם בתקופת ההיריון ולאור השינויים של הגוף. מבגדי בייסיק ושמלות קלילות, קולקציית אקטיב לבגדי עבודה אלגנטיים ושמלות ערב מרשימות, קולקציית לאונג' וחדר לידה מרשימה וקולקציית הנקה רחבה ולא מתפשרת.

ייחודיות באה לידי ביטוי בבדים איכותיים ונושמים וגזרות חכמות המתחשבות בגוף המשתנה וילוו את האם לעתיד מתחילת ההיריון ועד לתקופה שלאחריה, מעבר לתשעת חודשי ההיריון. בקולקציה החדשה ניתן למצוא קרדיגנים , ג'קטים מג'ינס, סוודרים, שמלות עם שרוולים ארוכים, חולצות, מכנסיים, ג'ינסים, טייצים ועוד.

טווח המחירים: עד 599 שקל. משלוח עד הבית עד 3-5 ימי אספקה ואופציה לאיסוף עצמי ממרכז הארץ. ניתן להשיג באתר האונליין: www.babe.co.il.

babe.co.il - חזייה 149 שקל מכנסיים 269 שקל. יח"צ חו"ל,
babe.co.il - חזייה 149 שקל מכנסיים 269 שקל/יח"צ חו"ל

משהו לאכול

תנובה, מחזקת את המותג GO המיועד לצרכנים העוסקים בספורט, ומשיקה מעדני חלב מועשרים בחלבון עם 12 ג' חלבון לגביע ובטעמים: שוקולד, וניל וקפה.

המוצרים החדשים מהווים פתרון בעיקר למתאמנים המבקשים לצרוך פינוק מתוק, תוך שמירה על המשטר התזונתי שלהם, הכולל מנת חלבון איכותית, טעימה, זמינה ונוחה ומשלבים את הטעם וחווית הפינוק בצריכת מעדן עם יתרון החלבון שחיוני לבנייה וחיזוק השריר והתאוששות לאחר פעילות גופנית.

הסדרה החדשה של תנובה GO תושק בגביע המכיל עד 130 קלוריות, ללא גלוטן ומכילים BCAA להגברת אפקטיביות האימון בטעמים: שוקולד, וניל וקפה

מותג GO ממשיך לספק את המגוון הגדול ביותר של פתרונות חלבון עבור כלל הצרכים כאשר רק בשנה החולפת תחת המותג הושקו למעלה מ 15 מוצרים חדשים, כאשר בכולם לפחות 20 גרם חלבון למנת צריכה בקטגוריות שונות ו BCAA להגברת אפקטיביות האימון. בין מוצרי המותג: יוגורטים מועשרים בחלבון, משקאות חלב עם 27 גרם חלבון, מגוון מוצרים ללא חלב- יוגורטים ומשקאות, מוצרי לייט, אבקות חלבון, חטיפי חלבון ועכשיו לראשונה מעדנים מועשרים בחלבון.

מעדן תנובה go החדש, 12 גרם חלבון בטעם קפה. יחסי ציבור,
מעדן תנובה go החדש, 12 גרם חלבון בטעם קפה/יחסי ציבור

וילי פוד משיקה אורז פרסי של המותג DAAWAT אורז לבן, ארוך ומשובח, בעל ארומה עשירה וטעם עמוק. 34% מהמשפחות הישראליות הפכו את מותג האורז DAAWAT לחלק בלתי נפרד מהבישולים שלהן. כעת החליטו בחברת "וילי פוד" להיענות לדרישות הצרכנים ולייבא לישראל לצד האורז הבסמטי גם את האורז הפרסי של המותג.

המחיר: 10 שקל. המוצר כשר ויימכר ברשתות השיווק הגדולות ובחנויות המובחרות.

האורז הפרסי הלבן. יח"צ,
האורז הפרסי הלבן של DAAWAT/יח"צ

Sweets for my sweets הרשיז וארואו בגלידת חורף של רשת לג'נדה ומהדורה מוגבלת של גלידת קשיו. שני מותגי הממתקים האהובים משתלבים בטעם גלידה חדש לחורף:

הרשיז-בייגלה: גלידת שוקולד לבן בשילוב שברי עוגיות אוראו, קרם הרשיז בייגלה, עוגיות הרשיז ובייגלה מצופה בשוקולד לבן

דונאטס-גלידה: לכבוד החנוכה: כדור גלידה בתוספת דונאטס, בציפוי רוטב ו-2 תוספות לבחירה

מהדורה מוגבלת של גלידת קשיו: גלידת קרם קשיו איכותית בטעם מתוק עם מליחות מעודנת ובתוספת אגוזי קשיו

מחירים: החל מ-14 שקל למנת ילדים, 18 שקל למנה קטנה ו-95 שקל ל-1 קילו גלידה. מנת דונאטס-גלידה הכוללת: כדור גלידה, דונאטס, מגוון רטבים לבחירה ו-2 תוספות ב-29 שקל.

לגנדה הרשיז בייגלה. יערה גדרון,
לג'נדה הרשיז בייגלה/יערה גדרון

חשמל

ברימאג משיקה מהדורה חדשה של מיקסר שף XL טיטניום פטיסייר מהסדרה היוקרתית של המותג KENWOOD, לייעול יכולות האפייה הביתית.

המיקסר החדש של KENWOOD מדגם KWL90.004.SI בעל הספק 1400 וואט, מסך מגע דיגיטלי אינטואיטיבי לשליטה מלאה, פעולת ערבול ייחודית, יסודית תוך שמירה על מהירות קבועה גם בתנאי עומס כבד, תאורת LED לתוך הקערה ומשקל מובנה לשקילת כלל המרכיבים.

המיקסר מגיע עם שתי קכרות נירוסטה: קערת עבודה וחימום בנפח 7 ליטר וקערת עבודה בנפח 5 ליטר ו-3 ווים (גיטרה, הקצפה ולישה) מנירוסטה הניתנת לשטיפה במדיח, מצוידת במכסה שקוף למניעת התזה ומאפשרת להוסיף חומרים תוך כדי עבודה בנוחות ובקלות.

מחיר מומלץ לצרכן: 3,990 שקל. אחריות: שנת אחריות מלאה + 9 שנים אחריות על חלק המנוע בכפוף לתקנון. ניתן להשיג את המכשיר בחנויות החשמל וברשתות החשמל המובילות ואתרי הסחר המורשים ובאתר ברימאג

מיקסר קנווד טיטניום פטיסייר מחיר 3990 שקל מהסדרה היוקרתית. אסף לוי,
מיקסר קנווד טיטניום פטיסייר מחיר 3990 שקל מהסדרה היוקרתית/אסף לוי

חורף ופנאי

חברת ROLLINK משיקה בישראל את AURA FLEX - גרסת הפרימיום של המזוודה הדקה בעולם שמגיעה בארבעה צבעים חדשים שבחרו מעצבים שונים בעולם לקראת אביב - קיץ 2022 ובגודל תואם את הרגולציות הקפדניות של חברות low cost ומתאים לתנאים הנדרשים לעלייה למטוס ב-98% מחברות התעופה.

מזוודת ה FLEX AURA יודעת להתקפל לעובי מינימאלי של 5 ס"מ בלבד, שוקלת רק 2.5 ק"ג ומכילה קיבולת מרשימה של כ-40 ליטרים של כבודה. עוביה הדק חוסך בזבוז של שטח אחסון בבית ומאפשר לקחת את המזוודה כמזוודה נוספת בתוך מזוודה בינונית או גדולה לטובת הקניות במסעות שופינג בחו"ל.

הדגם החדש והיוקרתי מצויד בכיס קדמי לשליפה מהירה של פריטים בבידוק הביטחוני (טאבלט, לפטופ, מסמכי נסיעה ונייד) וכולל חלוקה ארגונומית נוחה במיוחד, שני גלגלי סיליקון איכותיים לתנועה קלה וחלקה על כל משטח.

החברה, שזכתה עם VEGA FLEX במרץ השנה בשני פרסי חדשנות בתערוכת המזוודות הגדולה בעולם (TGA) ומוצריה נמכרים במעל ל-20 מדינות ברחבי העולם, תשיק את הדגם החדש בישראל
בתחילת 2022 בשיתוף פעולה ייחודי עם רשת בתי הכלבו היוקרתית Macy's ברחבי ארה"ב, כחלק מהחדירה של המותג ומוצרי החברה לשוק האמריקאי.

מידות: 20X40X50 ס"מ, משקל: 2.4 ק"ג, תכולה: 40 ליטרים , אחריות: שנתיים המחיר: 499 שקל. ניתן להשיג באתר WWW.ROLLINK.COM

מזוודת אאורה מתקפלת של רולינק. יח"צ,
מזוודת אאורה מתקפלת של רולינק/יח"צ

בעיקר לטסים לחו"ל בחופשת חורף, זהו פריט מעניין: מעיל warme המתפאר בטכנולוגיה מתחממת מבית ריקושט: המעיל דק וקליל, אופנתי ושומר על חום הגוף בכל מקום ובכל זמן באמתעות מערכת חימום פנימית. השילוב בעיצוב הקלאסי שלו לבין אפקט החימום מאפשר להשתמש בו בכל סיטואציה ומזג אוויר. הוא עמיד ברוח ומים ושומר על יובש וחמימות גם בימי גשם ופעילויות אקסטרים בחוץ. מכיל 3 גופי חימום המפוזרים בחלק הקדמי והאחורי לפיזור חום אידאלי ויעילות אנרגטית. מאפשר שליטה ברמות חימום שונות ע"י 3 מצבי חימום שונים: חזק, בינוני וחלש, המשתנים בלחיצת כפתור. גופי החימום עשויים מחומרים בטיחותיים אשר מוגבלים לחימום בטמפ' שאינה מהווה סכנה למשתמש.

המחיר: 380 שקל. ניתן להשיג ברשת ריקושט.

מעיל warme - להשיג בריקושט3. מחיר 380 שקל. אדם בן שבת,
מעיל warme - להשיג בריקושט3. מחיר 380 שקל/אדם בן שבת

ואם בחורף עסקינן, אז אלו עוד מוצרים שככל הניראה תמצאו בהם עניין:

קלינקס Natural Fresh - ממחטות טישו לנשימה קלה בניחוח אקליפטוס מנטול, המסייעות בהקלה של אף גדוש וסתום. קימברלי קלארק, מרחיב את פורטפוליו המוצרים שלו ומשיק לקראת החורף את קלינקס Natural fresh, טישו ייעודי המסייע בפתיחת אף סתום ומקל על הנשימה הודות תוספת תמציות אקליפטוס ומנטול. Natural Fresh אידיאלי לשימוש בעיקר בתקופת החורף, המאופיינת בשפעת וצינון.

ניתן להשיג את Kleenex Natural fresh ברשתות השיווק והפארם.

kleenex natural fresh. יחצ קלינקס,
kleenex natural fresh/יחצ קלינקס

מכשיר אדים אנטיבקטריאלי Mi Smart Antibacterial Humidifier מבית שיאומי, בייבוא רשמי של קבוצת המילטון. מכשיר האדים החדש מתקדם וחכם המאפשר שמירה על לחות סטרילית בבית עם רמות לחות שנעות בין 40 ל-60% והוא פותח בטכנולוגיה המפחיתה את הסיכון להידבקות בזיהומים בדרכי הנשימה.

המכשיר בעל פתח מילוי מים עליון ואינו מצריך את הפסקת פעולת המוצר ונשיאת מיכל המים לברז הקרוב. ניתן להפעיל את המכשיר ב-3 רמות אידוי הניתנות לבחירה בהתאם לצרכי המשתמש והמשתמש בעל שליטה מלאה באמצעות לחצנים רב-תכליתיים או באמצעות יישומון Mi Home - כיבוי/הדלקה.

המחיר: 299 שקל. ניתן לרכוש באתר הרשמי של שיאומי ישראל וברשתות וחנויות החשמל.

mi smart antibacterial humidifier. יחצ שיאומי,
mi smart antibacterial humidifier/יחצ שיאומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully