וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום ההולדת הטכנולוגי של מיקרוספט

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 28.11.2021 / 8:35

לרגל ציון שלושים שנים לייסודו של מרכז המחקר והפיתוח של מיקרוסופט בישראל, ערכה החברה בשבוע שעבר, בביתן 1, בגני התערוכה תצוגה של חדשנות, וסיפקה הצצה מיוחדת לעתיד העולם הדיגיטלי ולטכנולוגיות המתקדמות ביותר שהיא מפתחת. בין הפיתוחים שהוצגו באירוע: טכנולוגיות חדשות בתחומים כגון מכוניות אוטונומיות, רפואה דיגיטלית, פתרונות מיידים ומיוחדים לבלימת מתקפות סייבר עוצמתיות, כיתות לימוד מתקדמות וממוחשבות, מכשירי Surface מתקדמים ועוד.

רבים מאנשי תעשיית ההייטק המקומית הגיעו לאירוע, נהנו מעשרות מתחמים טכנולוגיים ודמואים מיוחדים, פגשו את אושיית הרשת הווירטואלית חזי לפלסיאן, וצפו בהופעה של אודי כגן.

מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח הודיעה לאחרונה על כוונתה לגייס בישראל אלפי עובדים בשנים הקרובות, ולהקים חמישה מרכזי פיתוח חדשים ובכלל זה בירושלים ובבאר-שבע.

מיכל ברוורמן-בלומנשטיק, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח, אמרה באירוע: "מרכז הפיתוח הראשון של מיקרוסופט מחוץ לארה"ב, הוקם בישראל, ושלושה עשורים אחרי, אנחנו נחשבים לאחד מהמרכזים הטכנולוגיים החשובים ביותר בעולם. יש לזה רק סיבה אחת: מהנדסות ומהנדסים ישראלים מבריקים, שמפתחים טכנולוגיה חדשנית המגיעה למאות מיליוני אנשים ברחבי בעולם".

מיכל ברוורמן-בלומנשטיק.. ויקטור לוי,
מיכל ברוורמן-בלומנשטיק./ויקטור לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully