וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין לוהט: בצילום נועז לשעוני G-SHOCK הפרזנטורים עולים באש

עודכן לאחרונה: 28.11.2021 / 12:10

תקוה גדעון וקווין רובין מובילים קמפיין ישראלי נועז למותג השעונים הבינלאומי G-SHOCK מבית CASIO. לראשונה בישראל, פעלולן שהוזמן מחו"ל להשתתף בצילומים, מעלה את הפרזנטורים באש ומעניק חיזוק לסלוגן הנבחר: "שעונים חזקים לאנשים חזקים". בקמפין הושקעו כמיליון שקל

הקמפיין עלה החודש לאוויר תחת הסלוגן "שעונים חזקים לאנשים חזקים" בסימן חודש המודעות לסכרת הנעורים.

לצילומי הקמפיין גוייס והוטס במיוחד לישראל מאסטר הפעלולים דימה אוסמולובסקי. זוכת האח הגדול תקוה גדעון, כוכב הילדים קווין רובין והפנים של האגודה לסכרת נעורים אור לוי, נבחרו להוביל את הקמפיין הישראלי שהופק באמצעות משרד הפרסום "Solutions ADV" בהשקעה של כמיליון שקל.

קווין רובין תקווה גדעון ואור לוי הפנים של האגודה לסוכרת נעורים בקמפיין. רון שושן,
קווין רובין תקוה גדעון ואור לוי הפנים של האגודה לסוכרת נעורים בקמפיין/רון שושן

מותג השעונים SHOCK-G מבית הענקית היפנית CASIO בחר לצידם של הפרזנטורים המובילים, את אור לוי בת ה-10, הפנים של העמותה לסכרת נעורים וחולת סכרת מסוג 1.

בקמפיין "פעלולי האש" לוי תדליק את הלפיד ה"אולימפי", בשעה שהמאסטר האוקראיני 'דימה אוסמולובסקי' יבצע פעלול מסוכן ומבוקר במהלכו יצית את הפרזנטורים גדעון ורובין באש חיה, כאשר אלו לובשים חליפות מגן מיוחדות ומפוקחים על ידי צוות כיבוי אש והצלה.

הפרזנטורים תקווה גדעון קווין רובין ואור לוי בקמפיין g-shock. רון שושן,
הפרזנטורים תקוה גדעון קווין רובין ואור לוי בקמפיין g-shock/רון שושן

הקמפיין עלה בזירה הדיגיטלית, אתרי תוכן וברשתות החברתיות, במסגרתו צולמה הפקת אופנה בכיכר דיזינגוף במלון "CINEMA", מרשת מלונות אטלס בהשראת הסדרה "חברים".

לדברי מאיה טיטו-שועה, מנהלת השיווק והפרסום של קבוצת טי אנד איי, היבואנית הרשמית של המותג קסיו SHOCK-G לישראל, "מטרת הקמפיין להציף על פני השטח ולקדם ערכים חברתיים חשובים. הפרזנטורים נבחרו לאחר חשיבה מרובה, כאשר תקוה גדעון, הממשיכה עימנו זו העונה השנייה, מציפה בכל הזדמנות את נושאי הגזענות ודימוי הגוף החיובי הקרובים לליבה, קווין מזוהה עם מלחמה בבריונות ואור היא הפנים של האגודה לסכרת נעורים". שלושתם מסמלים אנשים חזקים ואמיצים המשתמשים בכוחם ותדמיתם הציבורית בכדי לעשות טוב בעולם ולחזק אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully