וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע התרומה 'סיכת לב הזהב' של וראייטי חוזר בתזמון עם חג האור

עודכן לאחרונה: 28.11.2021 / 12:28

אחרי הפסקה של שנתיים ולקראת חג החנוכה, עמותת 'וראייטי' משיקה מחדש את מבצע סיכת לב הזהב המסורתי. בצמידות ל'חג אורים' מקבלת הסיכה משמעות מחוזקת לתקווה, גירוש החושך וזימון האור.

משבר הקורונה לא פסח גם על העמותה האהובה ובעקבות סגירת בתי הקולנוע והאולפנים הגדולים, התבטלה הפעילות המבורכת של סיכת לב הזהב הידועה במשך כשנתיים.

עם השנים הפכה סיכת "לב הזהב" למותג וסמל להזדהות ואהבה עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים בכלל וילדי "וראייטי" בפרט וכעת, בדיוק בטיימינג הנכון - לקראת "חג האורים" חנוכה, המסמל לכל כך הרבה אנשים תקווה, גירוש החושך וזימון האור, הסיכה תושק מחדש!

הסיכה עוצבה בדמותן של דמויות אהובות שעיטרו במהלך השנים את "סיכת לב הזהב", כאשר כולן כיכבו בסרטי דיסני בלתי נשכחים. כוכבי הסיכה החדשה הן דמויות מהסרט "בייבי בוס 2".

סיכת לב הזהב החדשה של וראייטי - לקראת מבצע ההתרמה של העמותה בחג החנוכה 2021. יחסי ציבור,
סיכת לב הזהב החדשה של וראייטי - לקראת מבצע ההתרמה של העמותה בחג החנוכה 2021/יחסי ציבור

המבצע יתקיים בתאריכים 28.11-4.12 ברשתות שופרסל. ההכנסות ממכירת הסיכה יועברו במלואן לטיפול בילדי וראייטי, ילדים עם צרכים מיוחדים.

עו"ד אורי סלונים, יו"ר וראייטי ישראל: "מבצע סיכות לב הזהב של "וראייטי" מתקיים כבר 30 שנה בישראל, ומהווה סימן היכר ללב הענק של כל משפחת "וראייטי" ישראל ושל כולנו, להיטיב את חיי הילדים המיוחדים שלנו, היו עמנו ויחדיו נמשיך מפעל ענק זה".

ארגון וראייטי מסייע לילדים עם צרכים מיוחדים ולמשפחותיהם. התמיכה שנותן הארגון לילדים עוזרת להם לתפקד טוב יותר, לפתח עצמאות, לתקשר, ללמוד ולהתפתח, ובסופו של דבר להשתלב בקהילה ובחברה הישראלית בצורה הטובה ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully