וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

2.12.2021 / 0:05

שף ראשי למלון קמפינסקי שייפתח בתל אביב, פרידה מהמנכ"ל הבינלאומי של טבע נאות ומנהלת כספים ראשית ל-Healthy.io. המינויים והתזוזות של השבוע

מנהלי ועובדי טבע נאות נפרדו ממיכאל אילוז, המנכ"ל הבינלאומי של החברה, לאחר 25 שנים בתפקיד. "אני מסיים את תפקידי בהרגשה סיפוק גדולה מכך שחברת טבע נאות הפכה למותג המוביל בישראל 1 המובילים בעולם בתחום נעלי הנוחות", אמר אילוז, "מודה לעובדי החברה. אני ניהלתי, אבל לכל עובד ועובד יש חלק בהצלחה הגדולה".

משה מרי מונה בימים אלו למנכ"ל הבינלאומי של חברת טבע נאות.

ירון בוגנים, מנכ"ל טבע נאות ישראל, ציין: "הכי סמלי להיפרד ממיכאל בחג חנוכה, שבו נס פך השמן הקטן האיר חושך גדול. זה הסיפור של חברת טבע נאות".

טקס פרידה של טבע ממיכאל אילוז. יחצ,
טבע נאות נפרדת ממיכאל אילוז/יחצ

פרופ' הדרה בר-מור מונתה לדיקנית בית הספר למשפטים במכללה האקדמית נתניה. בית הספר מונה מאות סטודנטים מדי שנה וכולל מגוון מסלולי לימוד לתואר ראשון ושני בתחומי המשפט, קליניקות משפטיות ואף מסלול לימודים עם תיזה.

פרופ' בר-מור היא מומחית לדיני עבודה, דיני חברות ודיני עמותות ופרסמה בארץ ובחו"ל ספרים ומאמרים בתחום. בין ספריה: סדרה של ארבעה כרכים בדיני חברות לאוניברסיטה הפתוחה. ספריה ומאמריה מצוטטים בבתי המשפט ובבתי הדין לעבודה. בתקופה זו של גלי הקורונה היא עוסקת בהשפעות הקורונה על יחסי העבודה בהיבטים שונים וכתבה מאמרים בנושא. היא מרצה בכנסים בינלאומיים, בהשתלמויות לשופטים ובהשתלמויות של לשכת עורכי הדין בתחומי התמחותה.

פרופ' בר-מור עורכת כתב עת מקוון בעולם העבודה וערכה כתבי עת אקדמיים. עמדה בראש הפורום למשפט וחברה שפעל במכללה האקדמית נתניה, שימשה כנציגת ציבור בבית הדין הארצי לעבודה וכנציגת ציבור במועצת העיתונות. בין פעילויותיה הציבוריות שימשה כיו"ר וועדת העבודה האזורית, מחוז תל-אביב, לשכת עורכי הדין.

פרופ' יעקב הרט, נשיא המכללה האקדמית נתניה: "פרופ' הדרה בר-מור נמנית על בכירי מערכת המשפט בישראל וזהו כבוד גדול עבורנו לראותה בין דיקני בתי הספר במכללה האקדמית נתניה. זוהי גם ללא ספק הזדמנות יוצאת מן הכלל עבור הסטודנטים שלנו, אשר זוכים ללמוד מאושיה מנוסה, ותיקה ומבוקשת דוגמת פרופ' בר-מור, המביאה עימה ניסיון רב שנים והובלת מאות סטודנטים להצלחה בזירה המשפטית בישראל. אנו כמובן מאחלים לה הצלחה רבה ומשוכנעים כי כניסתה לתפקיד תהיה כאבן שואבת עבור סטודנטים המבקשים לקבל השראה וידע ממודל מוערך כדוגמתה".

פרופ' בר מור: "בתקופה זו של גלי הקורונה משימותיי העיקריות הן הנגשת הלימודים האקדמיים והתאמתם לשינויים שמתרחשים בארץ ובעולם. בסיועה של הנהלת המכללה נעשה ונצליח".

פרופ' הדרה בר מור. אלון פורת,
פרופ' הדרה בר מור/אלון פורת

מלון דויד קמפינסקי תל אביב(The David Kempinski Tel Aviv) ייפתח לקראת פברואר 2022 ויהיה המלון ה - 80 שפותחת רשת המלונות הוותיקה באירופה והראשון בישראל. בכוונת הנהלת מלון דויד קמפינסקי, הממוקם ברחוב הירקון 51, להשקיע רבות בחלק הקולינרי ולהצטרף לסצנת הקולינריה הסוערת של תל אביב. לצורך כך נבחרו 2 שפים בכירים לניהול המתחמים, המסעדות והברים שמתוכננים להיפתח ברחבי המלון עם השקתו.

לתפקיד השף הראשי של המלון מונה שף מור כהן Executive Chef Mor Cohen)), לשעבר שף מלון ריץ' קרלטון ומסעדת הרברט סמואל הכשרה, שזכתה בפרס מסעדת הגורמה הכשרה הטובה ביותר בעולם world luxury restaurant winner. שף מור כהן מתמחה במטבח גורמה כשר ויוביל את התוכנית הקולינרית העשירה של המלון שכוללת כמה מסעדות וברים.

השף עומרי מגל (Chef Omri Magal) , שלו רזומה עשיר בהפקת אירועים עבור תושבי חוץ, ינהל את התוכנית הקולינרית לאירועים פרטיים במלון.

אודות מתחמי הקולינריה המרכזיים במלון: מסעדת Sereia Lounge & Restaurant - מסעדת דגים ברמה גבוהה עם תפריט מסקרן ומפתיע. מושתת על חומרי גלם טריים ותפריט עונתי.

The Common Bar - בר שיפעל בלובי המלון ויאפשר לאורחים להנות משיתוף פעולה ייחודי עם מותג הסיגרים Cohiba Atmosphere ומותג הוויסקי Macallan - הבר יציע תפריט בשרים ייחודי ונבחר.

מתחם קולינרי נוסף שיפעל במלון הוא ה"Rooftop" בקומה ה-34 שמיועד לאורחי 14 הסוויטות העליונות של המלון ויהיה פתוח במהלך האביב, הקיץ והסתיו, כשחלקו החיצוני כולל בריכת שחייה באורך 15 מטר, אזורי מנוחה עם מיטות שיזוף ומסעדת בר שתפעל במהלך כל היום. כשבשעות הערב יהפוך ה"Rooftop"בקומה 34 כבר מחודש אפריל, לבר תוסס בשם "Cloud51" שעתיד להשתלב בסצנת הלילה המופלאה של תל אביב ויהיה פתוח לקהל הרחב.

שף מור כהן. יחצ,
מור כהן/יחצ

חברת המד-טק הישראלית Healthy.io, המובילה את הפיכת מצלמת הסמארטפון למכשיר רפואי, הודיעה היום על מינויה של הת'ר גץ (Heather Getz) למנהלת הכספים הראשית (CFO) ונשיאת החברה בצפון אמריקה. גץ מביאה עימה לתפקיד שני עשורים של מומחיות פיננסית וניסיון ניהולי בליווי חברות בתהליכי צמיחה, ותסייע ל-Healthy.io לנווט בשלב ההתרחבות הבא של החברה בשווקים הגלובליים.

גץ הינה בוגרת תואר ראשון בחשבונאות ו-M.B.A מאוניברסיטת וילאנובה בארה"ב. בתפקידה הקודם היא שימשה במשך 12 שנים כ-CFO ו-Chief Administrative Officer בחברת BioTelemetry.Inc, שנמכרה בפברואר השנה ל-Philips Healthcare- תמורת 2.8 מיליארד דולר. בשנותיה ב-BioTelemetry, שפיתחה מכשור רפואי לניטור וטיפול מרחוק של מחלות לב, הובילה גץ מהלכי צמיחה ושינוי עמוקים, לרבות רכישה והטמעה של 16 חברות. קודם לכן שימשה גץ בתפקידי ניהול פיננסיים בחברת VIASYS Healthcare שם מילאה תפקיד מפתח בעסקאות אסטרטגיות שהובילו ב-2007 למיזוגה עם Cardinal Health.

יהונתן אדירי, מייסד ומנכ"ל Healthy.io :"אנו שמחים על הצטרפותה של הת'ר לצוות הבכיר של Healthy.io. הת'ר היא בעלת ניסיון רב שנים בחברת מד-טק המתמחה בטיפול מרחוק, ויודעת מה דרוש כדי לבנות חברת טכנולוגיה רפואית עם שירות חדשני. עם הצטרפותה לחברה, אני בטוח שאנו בונים את הצוות המתאים להוביל את החברה בתהליך צמיחה. זהו תהליך שירחיב את פעילותה של החברה ויביא את השירות החיוני שלנו לשווקים גדולים יותר."

הת'ר גץ. Drew Noel,
הת'ר גץ/Drew Noel

הת'ר גץ: "אני נרגשת להצטרף לHealthy.io- לקחת חלק במימוש התוכנית האסטרטגית שלה, להאיץ את הצמיחה שלה ולבנות ערך למשקיעים. כדי להצמיח חברה בתחום הטכנולוגיה הרפואית דרוש שירות מתקדם וצוות מעולה. Healthy.io מחזיקה בשני היתרונות הללו - פלטפורמה חדשנית שהופכת את מצלמת הסמארטפון למכשיר רפואי והנהלה המחויבת לשיפור איכות חייהם של אנשים תוך חיסכון בעלויות. אלה הסיבות שהחברה רשמה צמיחה מהירה, שתמשיך ככל שמערכות הבריאות בעולם תמשכנה להטמיע טכנולוגיה המזהה ומטפלת במצבים בריאותיים שונים בצורה יעילה ומתקדמת".

Healthy.io, שנוסדה בשנת 2013, חווה בשנים האחרונות צמיחה מהירה ומתמשכת ועומדת באבני דרך מרכזיות שמציבות אותה בעמדה נוחה להמשך התרחבות. החברה גייסה עד היום 95 מיליון דולר ממשקיעים ישראלים וארה"ב, מתוכם 60 מיליון דולר בסבב C בהובלת Corner Ventures. בשנת 2019 קיבלה Healthy.io את אישור ה-501(K) השני שלה ממינהל המזון והתרופות האמריקני (FDA), שמאפשר לה להרחיב את הגישה לבדיקות קריטיות עבור מיליוני אמריקאים שנמצאים בסיכון למחלת כליות כרונית. בנוסף, פיתחה החברה שירות חלוצי לניטור ןמעקב אחר פצעים המאפשר למטופלים ולמטפלים להשתמש במצלמות הסמארטפונים שלהם כדי לעקוב אחר מצבם של פצעים כרוניים כמו כיבים סוכרתיים ופצעי לחץ.

הרעיון העסקי שמאחורי Healthy.io הוא פשוט: טכנולוגיה המופעלת באמצעות הסמארטפון יכולה לעזור למערכות בריאות ולחברות ביטוח לשפר את בריאות המטופל, להפחית הוצאות בריאות ולשפר את הגישה לטיפול. התוצאות המוקדמות הן אדירות: בשירות שהושק לאחרונה בבריטניה הצליחו ערכות הבדיקה של Healthy.io להגביר את ההיענות לבדיקות מ-0% ל-50% בקרב אנשים בסיכון שלא עשו בדיקת שתן למחלת כליות בשנה הקודמת. בזכות הפתרון של החברה, חברות ביטוח בריאות בארצות הברית יכולות להכפיל את שיעורי ההיענות הנוכחיים שלהן לבדיקות.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully