וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבה יותר מתיקון קוסמטי: א. משי מתרחבת

28.11.2021 / 14:43

א.משי, מפעל מוצרי השיער המקצועיים הגדול בישראל המייצר ומייצא מותגי פנים, גוף ושיער לכל העולם, מרחיבים את המפעל, ומקימים מפעל נוסף בבת-ים, המשלב אקדמיה לימודית, בהשקעה של כ- 7 מיליון שקל. אקדמיית מון פלטין תגדל

א.משי, מפעל מותגי הטיפוח המייצר, משווק ומייצא מותגי שיער, פנים וגוף לכל העולם, מתרחב! ההתרחבות כוללת הקמת קומה נוספת של מפעל והקמת אקדמיה לימודית מתקדמת, בהשקעה של כ- 7 מיליון שקל.

מפעל א.משי, קיבל את אות הוקרת הנשיא 'יצואן מצטיין', וחובק למעלה מ-30 מותגים שונים, לטיפוח השיער, הפנים והגוף. מותג הדגל, מון פלטין, מותג טיפוח מקצועי לשיער, מכשיר כיום למעלה מ 4,000 מעצבי שיער, ומשווק בעשרות מדינות בעולם, בחלקן אף פועלים מרכזי הדרכה מקומיים מטעם מון פלטין.

מימין: מנכ"ל א. משי תעשיות ירמי מזרחי ומנהל הדרכה בינלאומי מון פלטין עודד נעים. יחצ,
מימין: מנכ"ל א. משי תעשיות ירמי מזרחי ומנהל הדרכה בינלאומי מון פלטין עודד נעים/יחצ

ירמי מזרחי, מנכ"ל א. משי תעשיות קוסמטיקה מספר: "החברה השקיעה כ-7 מיליון שקל בהרחבת המפעל, בבניית אקדמית שיער הגדולה בארץ להדרכת קהל מקצועי, בטכנולוגיות ובבניית קומה נוספת שתשתרע בשטח של כ2,500 מ"ר, המצטרפים לשטח המפעל והמחסנים הקיימים כיום. בזכות הרחבת המפעל, אנחנו מצפים להרחיב את הפעילות ב-10-15% בשלוש השנים הקרובות. ניצלנו את התקופה השקטה של הקורונה כדי ללמוד כיצד לנהל את היום שאחרי".

חברת א. משי תעשיות קוסמטיקה הוקמה בשנת 1993, יצרנית ותיקה ובעלת ניסיון רב בתחום פיתוח, ייצור ושיווק של מגוון מוצרי קוסמטיקה. המפעל ממוקם בבת ים, משתרע על שטח כ - 6 דונם ומצויד בטכנולוגיה חדישה והמתקדמת בעולם. המפעל מיישם את התקנים המחמירים ביותר לייצור מוצרי קוסמטיקה ומוסמך לתקן GMP, מה שמבטיח ללקוח את הסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולם.

במפעל פועלת מעבדת מחקר ופיתוח פנימית המפתחת מוצרים חדשניים באיכות הגבוהה ביותר בהתאם לצרכי הלקוחות, דרישות השוק וטרנדים עכשוויים ועתידיים. בין מותגי הבית, Mon Platin Professional, אשר הציג השנה פריצת דרך בטיפול וטיפוח השיער, עם החלקת הילורן וסדרת טיפוח, המכילים חומצה היאלורונית, המפעל מייצר עבור חברות נוספות כמו BioBotanic, Care and Beauty ועוד - תכשירים לטיפוח הפנים, הגוף ולשיער בהתאמה אישית לנשים, גברים, תינוקות ובהתחשבות בצרכים שונים כגון טיפולי אנטי אייג´ינג, בעיות פסוריאזיס, שמירה על איזון עדין של העור, טיפולים ועיצובים לכל סוגי השיער ועוד. המפעל מעביר הכשרות מקצועיות רבות לעובדים בנושא של בקרת איכות, הבטחת איכות, בטיחות ועוד על מנת לשמור על תהליכי ייצור, מילוי ואריזה תקינים וברמה הגבוהה ביותר.

המפעל הנוסף והאקדמיה החדשה של מון פלטין, צפויים להיחנך באפריל 2022.

  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully