וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: הסדרה החדשה שנלחמת בפגעי הזמן

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 28.11.2021 / 15:01

וגם: פרויקט קולינרי חדש ומסקרן, האפרטיף המפורסם חוגג את חנוכה, אטריות אורז חדשות והחטיף האהוב שעושה קמבק

יופי של מעבר

LIERAC PARIS. יח"צ חו"ל,
LIERAC PARIS/יח"צ חו"ל

מותג הטיפוח הבינלאומי LIERAC PARIS משיק את סדרת ארקסקין- AREKSKIN תכנית מלאה 24/7 להגנה, חידוש ושימור העור בגיל המעבר עם טכנולוגיה חדשנית בעולם להחזרת האיזון הביולוגי לעור ותיקון השפעת הזדקנות עור הורמונלית. גיל המעבר מאופיין בירידה בייצור הורמוני הרבייה, אסטרוגן ופרוגסטרון, שמערערת את השעון הביולוגי בגוף ומשבשת את פעילות תאי העור שמאבדים את קצב התחדשותם. כתוצאה מכך הזדקנות העור מואצת והוא הופך יבש יותר ומאבד צפיפות ומוצקות.

מעבדות מותג הפרמיום ליראק פריז פיתחו את "ארקסקין" - סדרת מוצרים חדשה, ייעודית לגיל המעבר, הנשענת על הטכנולוגיה החדשנית ביותר בעולם לטיפול ייעודי בעור בגיל המעבר. סדרת ארקסקין מהווה תוכנית מלאה וכוללת צמד מוצרי ליבה לטיפול בעור הפנים ביום ובלילה. התכשירים החדשים מחזירים את האיזון הביולוגי לעור, מתקנים את השפעת הזדקנות העור ההורמונלית, מסנכרנים מחדש את הקצב הטבעי של העור מסייעים לו להתחדש, להתאזן ולהתמצק.

LIERAC PARIS. יח"צ חו"ל,
LIERAC PARIS/יח"צ חו"ל

קרם ארקסקין ליום - מחדש ומפעיל מחדש את ההגנה לעור במהלך היום, נספג בקלות מרענן בניחוח ורדים ממריץ. סרום ארקסקין לילה-מעודד את פעולת התחדשות העור במהלך הלילה, מרקם משי עם ניחוח מגנוליה מרגיעה.

סדרת ארקסקין פותחה בשיתוף פעולה עם ד"ר קריסטינה מגיוני מאוניברסיטת מילאנו, גניקולוגית, פסיכולוגית, אנדוקרינולוגית ופיזיותרפיסטית המתמחה בהפרעות הורמונליות, ומומחית לגיל המעבר. הסדרה מתבססת על מחקרים אחרונים בתחום הכרונוביולוגיה - מדע החוקר מקצבים ביולוגיים, ועל תגליות אחרונות בעולם הרפואה לגיל המעבר, אפקטיביות מוכחת מדעית ונשענת על 7 מחקרים קליניים שנערכו בעולם. להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
seperator

זה אני

Ontopo. נועם פריסמן,
Ontopo/נועם פריסמן

הפרויקט הקולינרי של Ontopo, בשיתוף מותג הרום היוקרתי Zacapa וחברת דיינרס קלאב, משיקים סדרת ארוחת טעימות עם שפים מובילים שמציגים מנות מתחנות חשובות בחייהם, בליווי תפריט קוקטיילים מבוססי Zacapa. לכל שף יש סיפור ודרך, מסע אישי שהביא אותם להיות מי שהם כיום, ונקודות משמעותיות שגרמו להם להיכנס למטבח ולהבין שזו דרך החיים שהם רוצים.

פרויקט This Is Me ביקש מהשפים לספר את סיפורם האישי דרך האוכל, מנה משמעותית מבית ההורים, מנה שבישלו בסטאז' מעבר לים, מנה שהיא מחווה לשף אהוב שהשפיע על יצירתם או המנה שמבחינתם היא העתיד. הסיפור האישי תורגם לתפריט הכולל שיחה עם השפים, טעימות וקוקטיילים של מותג הרום פרמיום Zacapa מבית IBBLS. את הפרויקט מובילה אפרת אנזל, יזמית ויועצת קולינרית, שזיקקה עם השפים את הרגעים הקולינריים המשמעותיים, ויחד בנו תפריט.

Ontopo. נועם פריסמן,
Ontopo/נועם פריסמן

בין השפים: דיוויד פרנקל מפרונטו, ניר צוק שיארח בביתו ביפו, ארז קומרובסקי ומאיה דרין שיארחו במתת, אורי נבון-שף ובעלים של קבוצת מחניודה, אביבית פריאל מאוזריה, אוראל קמחי מפופינה ומוטי טיטמן ממלגו ומלבר.

Zacapa הוא רום פרמיום המיוצר בגואטמלה ומוכר בעולם כאחד מ-100 מותגי היוקרה היקרים בעולם. הוא מיוצר באזור הכפרי של גואטמלה, תחת הרים נישאים והרי געש פעילים, בגובה 2,300 מ' מעל פני הים והוא אחד מבתי היישון הגבוהים בעולם המכונה the house above the clouds. המרכיב העיקרי ממנו הוא מיוצר הוא דבש קני סוכר בתולי שבשילוב עם תהליך היישון הייחודי מתקבל רום יוצא דופן, בעל טעם מובהק וייחודי. על הכל מנצחת לורנה ואסקז המאסטר בלנדר של רום Zacapa בשנים האחרונות.

seperator

חנוקמפרי

קמפרי. יח"צ חו"ל,
קמפרי/יח"צ חו"ל

ועוד לקראת חג החנוכה שהחל היום - מותג האפרטיף האיטלקי המפורסם בעולם Campari יוצא בשבוע של חגיגות קוקטיילים במסעדות וברים נבחרים שיציעו תפריט ספיישל המבוסס על דרינקים שעושים כבוד לקוקטייל האייקוני מכולם - הנגרוני Negroni by Campari. במהלך חג החנוכה, מעל 40 מסעדות וברים ברחבי הארץ יגישו תפריט קוקטיילים מיוחד על טהרת קוקטייל נגרוני המזוהה במיוחד עם מותג האפריטיף קמפרי.

במקביל, המותג מחזיר לישראל את בקבוק Negroni - משקה נגרוני מוכן להגשה, להכנה ביתית במהדורה מיוחדת בחנויות נבחרות.

פרויקט הקוקטיילים יתקיים מהיום ועד ה- 5.12. בקבוק נגרוני 1 ליטר יוצא מכירה במחיר של החל מ-99 שקל וניתן יהיה להשיגו בחנויות האלכוהול המתמחות.

כ-100 שנה חלפו מאז שקוקטייל הנגרוני הומצא בפירנצה ב-1919, המשקה הקלאסי נבחר לקוקטייל השני הפופולארי ביותר בעולם. הנגרוני מהווה את אחד ממרכיבי היסוד של כל תפריט קוקטיילים טוב, וכלל ב"רשימת המשקאות הבלתי נשכחים" של איגוד הברמנים הבינלאומי, הידוע גם כתנ"ך של הברמנים, שבו הקמפרי הוא המותג היחיד הרשום כמרכיב רשמי. הקוקטייל הפך לנערץ בזכות השילוב המאוזן באופן מושלם של שלושת מרכיביו; חלקים שווים של וורמוט אדום וג'ין לונדון יבש עם קמפרי המהווה את הלב האדום של הנגרוני הנותן את צבעו האופייני.

בין הברים והמסעדות המשתתפות בפרויקט: סרפינה, פולי האוס, מלכי, קופיבר, הרצל 16, הוטל מונטפיורי, 416, שולה בחצר, לחם יין, וודוו, אואזיס, מסה, שיינע, בר הk, זאלמה מב"ש, ווספר מחיפה, LUX מחיפה ועוד.

seperator

המאסטר משיק

מאסטר שף. יח"צ,
מאסטר שף/יח"צ

המותג הקולינארי מאסטר שף מרחיב את מגוון האטריות האסיאתיות ומשיק לראשונה בישראל אטריות אורז ורמיצ'לי - אטריות אורז דקות במיוחד שיכולות להתאים למגוון רחב של מנות אסיאתיות כמו סלטים קרים וחמים, מרקים ומוקפצים. האטריות אינן דורשות בישול במים, צריך רק להשרות אותן במים חמים למשך מספר דקות או במים קרים למשך כשעה וחצי.

אטריות אורז ורמיצ'לי מצטרפות למגוון רחב של מוצרים מהמזרח: אטריות ביצים, אטריות אורז, רוטב סויה להקפצה, רוטב סויה מסורתית ומופחת נתרן, רוטב טריאקי, רוטב צ'ילי מתוק רוטב צ'ילי חריף, נודלס אטריות וקרם קוקס. מותג מאסטר שף מזוהה עם מוצרי איכות, על פי המתכון המקורי ממדינת המקור.

seperator

חמים וטעים

מנה חמה. סטודיו אסם,
מנה חמה/סטודיו אסם

מותג אסם-נסטלה משיק לראשונה מנה חמה רייס נודלס- מוצר חדשני לאוהבי אוכל אסייתי. מנה חמה הינה קטגוריה צומחת שבה הצרכנים מחפשים גיוון בטעמים, ריגוש וחדשנות. בשנים האחרונות, הצרכן הישראלי נפתח לטעמים ורכיבים מגוונים, וההשפעה ניכרת בהרבה קטגוריות.

בעולם של מנות אישיות מהירות להכנה, רואים במותג את השפעה דרך הצמיחה שנובעת מחדשנות מוצרית המושפעת מטרנדים קולינאריים כמו הטרנד האסייתי, הטרנד החריף וטעמי עולם.

הסדרה החדשה של מנה חמה רייס נודלס מציעה מגוון מוצרים המבוססים לראשונה על אטריות אורז, במרקם חדש ואיכותי שלא קיים בשוק התבשילים האישיים. מוצר חדשני, פרימיומי הפונה לקהל הצרכנים הקבוע של שוק התבשילים האישיים-בעיקר צעירים ובני נוער, אך גם לקהל צרכנים חדש שמחפש פתרון לארוחה אישית מהירה יותר מגוונת ומשודרגת.

בשנים האחרונות, סגמנט הנודלס בשוק התבשילים האישיים נמצא בגידול של 23% ואסם-נסטלה מובילה את הסגמנט עם המותג מנה חמה. הטעמים: נודלס אורז בסגנון מוקפץ עוף פטריות, נודלס אורז ברוטב קארי צהוב, נודלס אורז ברוטב סויה בסגנון סיני- מהדורה מוגבלת.

seperator

אפרופו שוקולד

אפרופו שוקולד. סטודיו אסם,
אפרופו שוקולד/סטודיו אסם

לאור דרישות צרכנים, אסם-נסטלה, ממובילות שוק החטיפים בישראל, מחזירה את אפרופו מצופה שוקולד מריר ואפרופו מצופה שוקולד לבן במהדורה מוגבלת. הטעמים האהובים מצטרפים למוצר הקבוע בתקופת החורף - אפרופו מצופה שוקולד חלב שזכה לפופולריות בזכות השילוב המפנק של שוקולד וחטיף פריך ומלוח, שילוב טעמים ייחודי, שהובילה את אסם-נסטלה להפוך אותו לחטיף שחוזר למדפים מידי חורף.

seperator

מטפחים וממחזרים

ecoLove. עדי גלעד,
ecoLove/עדי גלעד

לרגל יום המיחזור הישראלי שיחול ב-8.12, מותג הטיפוח האורגני ecoLove משיק סדרת מוצרים העשויים 100% פלסטיק ממוחזר וטיפים ועצות כיצד למחזר. ecoLove הינו מותג הטיפוח הראשון בישראל שמשווק את מוצריו עם בקבוקים העשויים 100% פלסטיק ממוחזר עם תווית לזיהוי באמצעות מדבקה עגולה בצבע ירוק המודבקת על פקק הבקבוק עם הכיתוב: "100% פלסטיק ממוחזר".

הבקבוקים הממוחזרים כוללים מגוון רחב של מוצרי מותג ecoLove , ביניהם סוגי שמפו, מרכך וסבונים. בית המותגים אורגניקזון הוא הראשון בישראל שעורך תהליך העברת כל מוצריו למוצרים העשויים מ100% פלסטיק ממוחזר. כל המוצרים מכילים תמציות צמחים או פירות וירקות אורגניים.

אורגניקזון המתמחה בייבוא ושיווק מוצרים אורגניים, מנדבת טיפים ועצות, כיצד למחזר ולזהות מוצרים ממוחזרים ומסבירה כי מחזור הוא הליך פירוק פסולת מסוגים שונים לחומרי הגלם שלה על-מנת לעשות בהם שימוש חוזר.

seperator

ניחוח של חורף

AREON. יח"צ,
AREON/יח"צ

מותג AREON משיק קולקציית Premium בשלל ניחוחות של צמחים ופירות טריים ועוצמתיים. מאחורי מותג Areon חברה בינלאומית שהוקמה ב-1990 ומפיצה מגוון מוצרים וניחוחות בכ-90 מדינות בעולם.

החברה החלה את דרכה בשוק מטהרי אוויר ומוצרי ריח לרכב. במהלך השנים התפתחה והתמקצעה גם בייצור מבשמי אוויר לבית ולמשרד, כשהיא שמה לעצמה למטרה להיות מספר אחת בעולם בתחום, בדגש על איכות בלתי מתפשרת תוך הקפדה מחמירה ועמידה בתקנים עולמיים.

כל מוצרי המותג מיוצרים במפעלי החברה בבולגריה, עם סימן מסחרי בלעדי לה. בישראל משווק המותג תחת חברת "ויקטוריה מוצרי ריח" המתמחה למעלה מ-15 שנה בייבוא ושיווק מוצרי ריח לרכב, לבית ולמשרד. החברה הינה הנציגה הבלעדית של חברת AREON בישראל.

קולקציית Premium מציגה קו חדש של דפיוזרים בריחות מגוונים המייצרים ושומרים על אווירה נעימה בכל חלל. למבשמי האוויר בקולקציה, אפקט השפעה לאורך זמן והם מתאימים במיוחד לחדרים גדולים. בקבוקי הדיפיוזר מעוצבים ומוסיפים לנראות הבית או המשרד. בקולקציית פרימיום, 8 סגנונות של ניחוחות הנמכרים ב-4 גרסאות של גדלים.

בקולקציה דיפיוזרים כמו:

Vanilla Black - דיפיוזר אלגנטי משולב בניחוח עדין של וניל והדרים טריים.
Aquamarine - דיפיוזר אלגנטי בניחוח נועז וחצוף, למי שמחפש את היוצא דופן בחיי היומיום.
Blue Crystal - דיפיוזר ארומטי ומפתה בניחוח פירותי חריף בשילוב נגיעות של צמחים מרעננים ועדינים.
EAUdete - דיפיוזר אלגנטי עם נגיעות של דולצ'ה ויטה וערב חג.
Gold Amber - דיפיוזר אלגנטי משולב בניחוחות של עצים הררים מושלגים.
Peony Blossom - דיפיוזר אלגנטי משולב בניחוחות של פירות מתוקים, ריח קליל ורענן.
Verano Azul - דיפיזיור מבושם ואלגנטי בניחוח של לימון ופצ'ולי שביחד יוצרים תחושה של שמש קיץ מרעננת על שפת הים.

seperator

מותג על המסך

מותג על המסך פיילוט ברעם תלת מימד על עזריאלי תל אביב. יח"צ,
מותג על המסך פיילוט ברעם תלת מימד על עזריאלי תל אביב/יח"צ

לאחר שמותגים מובילים בעולם שדרגו את הקמפיינים שלהם כשעלו על מסכי ה- DEEP SCREEN, קבוצת ברעם הישראלית, בבעלות גיא ברעם, חתמה על הסכם זיכיון בלעדי עם חברת ocean outdoor הגדולה במערב אירופה בתחום המסכים הדיגיטליים, ותקים בישראל את פעילות deep screen ישראל המשתמשת בטכנולוגית תלת מימד הרשומה כפטנט. בחודשים האחרונים, המותגים המובילים בעולם כבר השתדרגו ועלו על שילוט חוצות דיגיטלי באמצעות סרטונים תלת ממדיים.

בין המותגים המפורסמים שעשו שימוש בטכניקה: BALENCIAGA בטיים סקוור בניו-יורק, וזכו במעל 100 מיליון צפיות של השלט ברשתות החברתיות ובעוד מיקומים אייקונים בעולם כמו פיקדילי בלונדון. עכשיו צומת קפלן בתל אביב מצטרף לבינלאומיים ומציג שלט משודרג.

בברעם שמחו על האפשרות לשיתוף פעולה עם חברת ocean outdoor הגדולה במערב אירופה בתחום המסכים הדיגיטליים והקמת deep screen ישראל, שתאפשר ללקוחות החברה לייצר קמפיינים יוצאי דופן. בשבועות האחרונים ערכו פיילוט קצר בשעות הלילה, שזכה לעניין רב ברשתות החברתיות. בימים האחרונים נחתמו הסכמים ראשונים עם מותגים מובילים לשימוש ב - deep screen על מסכי ברעם.

seperator

הרמון היופי

הרמון היופי. דור קדמי,
הרמון היופי/דור קדמי

מותג הרמון היופי משיק סדרת מוצרים חדשה בשם Sallyskin בה יושקו בשלב הראשון כ-14 מוצרים חדשים אשר פותחו בלעדית על-ידי סלי קדמי המייסדת שמסתכלת על כל לקוח ולקוחה כעולם שלם שצריך לטפל בו גם בקליניקה וגם בבית. הליווי כמותג טיפולי הוא 24/7 , והמותג מציג תוצאות מרשימות בכל מהלך טיפולי. הרמון היופי-קליניקה לקוסמטיקה רפואית מתקדמת בראשון לציון המתמחה למעלה מ-26 שנה בטיפולים קוסמטיים רפואיים לפנים ולגוף בשילוב מכשור וטכנולוגיות חדשניות.

טיפוח בקליניקה ובבית בשילוב מכשור חדשני ומתקדם וחומרים פעילים וייחודיים. בקליניקה ניתן למצוא גם טיפולי גוף חדשניים כגון טיפולים באקנה, אנטי אג'יינג, איפור קבוע, הבהרה והסרת שיער, טיפול רפואי קוסמטי מתקדם בבעיות פיגמנטציה, נימים, צלקות, בעיות אחרי לידה הנעשים באמצעות מכשור חדשני.

seperator

לישון בדרכים

פישר פרייס. יח"צ חו"ל,
פישר פרייס/יח"צ חו"ל

חברת "פישר פרייס" משיקה עריסת שינה לתינוק בדרכים. העריסה העגולה, משמשת אזור משחק או מרחב שינה רב תכליתי, היא ניתנת לקיפול עד למצב שטוח ומאפשרת נשיאה קלה ואיפסון נוח. לעריסה מוט צעצועים שניתן לכוון מעל ראש התינוק, שמשייה שמגינה על התינוק מפני השמש (UPF 20), רשת להגנה מפני יתושים, צדדי רשת לאוורור, סדין שניתן להסרה ולכביסה במכונה ומזרן שניתן לניגוב.

seperator

דיור מעוצב

דיור אינטריורס. יח"צ,
דיור אינטריורס/יח"צ

דיור אינטריורס משיקה בימים אלו אולם תצוגה מחודש באזור התעשייה פולג בנתניה, בעיצוב מעצב הפנים ליעד יוסף ובהשקעה של מעל מיליון שקל. העיצוב החדש מתכתב עם רוח פריטי מותגי העיצוב הבינלאומיים המיוצגים בלעדית בישראל על-ידי דיור אינטריורס, שילוב של פשטות יוקרתית ונוחות פונקציונאלית. אולם התצוגה משתרע על פני 800 מ"ר ומציג קולקציה מגוונת של מערכות ישיבה ופריטי ריהוט לחללי המגורים המשקפים את הטרנדים העולמיים האחרונים בעולמות העיצוב והריהוט.

דיור אינטריורס. יח"צ,
דיור אינטריורס/יח"צ

מיקום של כבוד מוקדש באולם התצוגה למותג העיצוב והריהוט המוביל מדנמרק Hjort Knudsen שמאפייניו הם: נוחות, אלגנטיות, עיצוב מינימליסטי, אסתטיקה ואיכות. הקו המנחה בעיצוב החדש היה יצירת סדר וארגון, כך שלמערכות הישיבה ופריטי הריהוט יקבלו מקום של כבוד וידברו בעד עצמם. האולם הותאם לצבעוניות המונוכרומטית של מותג הדגל של החברה מדנמרק.

כורסאות הטלוויזיה הצבעוניות זכו למתחם נפרד ומוגבה ויצרו חוצץ בין מתחם הכורסאות לאולם עם ספריה גדולה שיוצרה בעבודת נגרות אומנותית. החרכים שבספריה מאפשרים משחקי אור בין שני המתחמים. בעיצוב החדש הושם דגש על יוקרתיות מערכות הריהוט ופונקציונאליות.

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully