וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירה של Max: לוסי איוב תצטרף לשחר חסון כפרזנטורית

עודכן לאחרונה: 28.11.2021 / 16:57

לפני מספר חודשים, נפרדה Max משני הפרזנטורים האגדיים שליוו את המותג במשך כמעט שני עשורים - קרן מור ויובל סגל, על רקע שינוי שם המותג מלאומי קארד ל-Max. היום הודיעה החברה כי הזוג שיחליף אותם הם שחר חסון ולוסי איוב שמצטרפת אליו

לוסי איוב (29) מנחת טלוויזיה, שחקנית ויוצרת תוכן, מצטרפת לשחר חסון כפרזנטורית של Max, בפתחה של שנה בה צפויה החברה להשיק מספר מוצרים ושירותים פיננסיים נוספים במטרה לאפשר לאנשים ועסקים למקסם ולעשות יותר עם הכסף שלהם.

לפני מספר חודשים, נפרדה Max משני הפרזנטורים האגדיים שליוו את המותג במשך כמעט שני עשורים - קרן מור ויובל סגל, על רקע שינוי שם המותג מלאומי קארד ל-Max.

איוב שימשה עד לא מזמן כמנחה וכותבת תוכן בתאגיד השידור הציבורי "כאן", הנחתה את אירוויזיון 2019 שנערך בישראל וצפויה להנחות את תכנית הפריים-טיים "רוקדים עם כוכבים" שתעלה בקרוב בשידורי קשת. בנוסף, איוב הצטרפה כשחקנית מובילה לסדרה "פאודה" שצפויה להעלות בקרוב בעונה רביעית.

לוסי איוב, מצטרפת לשחר חסון כפרזנטורית של Max. יחסי ציבור,
לוסי איוב, מצטרפת לשחר חסון כפרזנטורית של Max/יחסי ציבור

מנהלת התקשורת השיווקית ב-Max, גלית הראל, מסרה: "בחרנו בלוסי שתספר בקולה הייחודי את הסיפור של מקס, לצד שחר בדרכו ההומוריסטית, כדי לחשוף את מגוון המוצרים השירותים והיכולות החדשות בתחום הפיננסים, מעבר לכרטיסי האשראי שלנו. לוסי תשתתף כבר בקמפיין הקרוב שלנו, יחד עם עדכון השפה הפרסומית כך שתעביר את הערך המוסף שיש ללקוח בכל אינטראקציה בה הוא משתמש ב-Max".

לוסי איוב מסרה: "אני מתרגשת להצטרף לשחר, כפרזנטורית של Max ואני בטוחה שיהיה לנו מעניין וכיף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully