וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריאנו פטסינסקי מונה למנכ"ל חברת הפינטק אפ קפיטל פיננסים

דוד רוזנטל

עודכן לאחרונה: 28.11.2021 / 16:54

אפ קפיטל פיתחה טכנולוגיה ייחודית ושירות חדשני הנותנים מענה לבעיית "השוטף פלוס". החברה מאפשרת לעסקים להקדים תשלומים, באופן דיגיטלי, כאשר הספק הוא זה שקובע את גובה ההנחה אותה הוא מוכן להציע תמורת הקדמת התשלומים

מריאנו פטסינסקי מונה לתפקיד מנכ"ל חברת הפינטק אפ קפיטל פיננסים (UP CAPITAL).

אפ קפיטל פיתחה טכנולוגיה ייחודית ושירות דיגיטלי חדשני להנגשת אשראי ומימון לעסקים קטנים ובינוניים (MSME) במטרה לתת מענה דיגיטלי ומהיר לרעה החולה של קבלת תשלומים ב"שוטף פלוס". המערכת שפיתחה החברה מאפשרת לעסקים וחברות לעשות שימוש בהון הזמין והלא מנוצל על מנת הקדים תשלומים לספקים, בלחיצת כפתור, ובתמורה ליהנות מהנחה אותה מציע הספק. בנוסף, החברה מאפשרת לבעלי עסקים ליהנות מקו אשראי שיאפשר להם להקדים את התשלומים, ללא צורך בהעמדת ערבויות אישיות או ביטחונות.

לספקים החברה מאפשרת לקבל מיידית את התשלום, בצורה דיגיטלית מלאה. יתרה מכך, המערכת שפיתחה החברה מאפשרת לספק לקבוע את גובה ההנחה שהוא מוכן להציע תמורת הקדמת התשלום וכן מאפשרת להם לקבוע איזו מהחשבוניות הם מעוניינים להקדים.

הפעילות כולה הוקמה ע"י צוות מומחים בתחומי הטכנולוגיה, האשראי ושוק ההון ובכללם מריאנו פטסינסקי, אליהם הצטרפו כשותפים חברת ערך פיננסים הציבורית ו-BDO אובליסק. הפעילות נעשית בצורה דיגיטלית באמצעות אפליקציה הזמינה בעברית ערבית ואנגלית. אפ קפיטל פועלת יחד עם הפירמות המובילות ובשיתוף פעולה עם מוסדות הפיננסים המרכזיים בישראל ובעולם בתחום ראיית החשבון, המשפט והדיגיטל.

מריאנו פטסינסקי. אסף לב,
מריאנו פטסינסקי/אסף לב

מריאנו פטסינסקי, 48, כיהן בשורה ארוכה של תפקידים בכירים בתחום המימון החוץ בנקאי והאשראי, ובתפקידו האחרון כיהן כסמנכ"ל אפ קפיטל. במסגרת זו היה אחראי על פיתוח ובניית המערכת הטכנולוגית המתקדמת העומדת בבסיס הפעילות של החברה והמאפשרת לחברות שירות נגיש וחדשני להקדמת תשלומי ספקים תוך שיפור תנאי התשלום מולם. בנוסף, פטסינסקי היה אחראי על שיתופי הפעולה מול המערכת הבנקאית והחוץ בנקאית וכן מול חברות כרטיסי האשראי להשגת קווי אשראי ומימון בהיקף של למעלה ממיליארד ש"ח.

בתפקידיו הקודמים כיהן פטסינסקי כמנהל מחלקת אשראי צרכני בלאומי קארד ובכלל זה ניהול מערך של כ-140 עובדים, גיבוש המדיניות בתחום האשראי, בניית מודל הסיכונים וניהול תיק אשראי של למעלה מ-8 מיליארד ש"ח. קודם לכן כיהן כמנהל חטיבת האשראי וניהול הסיכונים של כלמוביל פתרונות מימון, תפקיד שכלל ניהול מערך של 40 עובדים. בנוסף, פטסינסקי כיהן כמנהל אשראי ומימון של תעש מערכות ובכלל זה היה אחראי מול בנקים וחברות ביטוח בחו"ל.

בתחום חברות המימון החוץ בנקאי, פטסינסקי כיהן כמנכ"ל משותף של חברת ההלוואות החברתיות
E-LOAN שנמכרה למיטב דש וכשותף, סמנכ"ל בכיר ודירקטור בחברת הפקטורינג פנינסולה. במסגרת זו הוביל, בין השאר, את ההקמה וניהול הפעילות העסקית של החברה, כולל מערך הלוגיסטיקה, השירות, ההפצה והכספים וכן את בניית המודל לניהול סיכוני האשראי של פנינסולה.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully