וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדים פחות - קונים יותר: הישראלים עושים שופינג בזמן העבודה

29.11.2021 / 0:48

חודש הקניות (נובמבר) מביא להסתערות רבתית של צרכנים על חנויות פיזיות ודיגיטליות במטרה לקנות מוצרים שהם רוצים במחיר מוזל. סקר מועדון הצרכנות 'הוט' שופך אור על הרגלי הקנייה של הישראליים בחודש נובמבר. יותר מ-50% מהנשאלים הודו "נעשה את הקניות בזמן שעות העבודה"

סקר של מועדון הצרכנות הוט, מועדון הצרכנות הגדול בישראל לו מעל ל-300 אלף עמיתים, 31% מהמשיבים מתכוונים להוציא 3000 שקל על שופינג החודש, 87% מהצרכנים הודיעו שיבצעו קניות בחנויות פיזיות ובמרכזי הקניות ויותר מ-50% הודו "נעשה זאת בזמן שעות העבודה".

חודש נובמבר הפך להיות באופן רשמי לחודש הקניות הגדול בעולם כולו, אלא שהרגלי הקניות של הישראלים, כפי שמתגלים בסקר של מועדון הצרכנות הוט, חושף הרגלי צריכה מעניינים שאת חלקם לא הכרנו:

גבר ואישה מחזיקים שקיות שופינג וכוס קפה טייק אווי. ShutterStock
87% מהצרכנים הודיעו שיבצעו קניות בחנויות פיזיות ובמרכזי הקניות/ShutterStock

הרגלי הקניות של הישראלים בנובמבר

איך הצרכן הישראלי אוהב לעשות את הקניות שלו - אונליין או פיזית בחנויות ובמרכזי הקניות? נתון מפתיע ומעניין מגלה כי 12% אחוז בלבד מהישראלים מעריכים שיקנו בחנויות אונליין במהלך חודש נובמבר, 57% אמרו שיקנו גם בחנויות הדיגיטליות וגם בנויות פיזיות ולא פחות מ-29% מהצרכנים אמרו שינצלו את חודש הקניות על מנת לבצע שופינג כהלכתו וכמו שכתוב בספר - בחנויות, בקניונים ובמרכזי המסחר השונים.

כמה כסף הישראלי הממוצע מוציא בחג הקניות? ובכן, לא מעט. סקר מועדון הצרכנות הוט מגלה כי 31% מהצרכנים מתכוונים להוציא בין 2,000 ל-3,000 שקל במהלך ימי חודש נובמבר. אחוז זהה מתכוון להוציא בין 3,000 ל-5,000 שקל ו- 8.9% בלבד מהמשיבים טענו כי הם מתכוונים לקנות רק עד 1,000 שקל במבצעי החודש.

נתוני מועדון הצרכנות. יחסי ציבור,
52% מהישראלים מתכוונים לעשות את הקניות שלהם בין השעות 09:00-19:00/יחסי ציבור

נתון מעניין נוסף נרשם בזמן היציאה לשופינג של הישראליים. הרי ברור לכולם שלצאת למסע שופינג, בטח כשהוא במחירים זולים, זה כיף אז נראה שהישראליים מקפידים לעשות את זה בזמנים שדווקא פחות כיף להם - בעבודה. על פי סקר מועדון הצרכנות הוט, לא פחות מ- 52% מהישראלים מתכוונים לעשות את הקניות שלהם בין השעות 09:00-19:00 - או, במילים אחרות, בזמן שהם בעבודה.

צביקה וילנאי, מנכ"ל מועדון הצרכנות הוט: "מבצעי חודש נובמבר הם הזדמנות טובה לשים יד על מוצרים רבים במחירים אטרקטיביים. אלא שגם כאן, ממולץ להפעיל שיקול דעת ולחשוב האם הכל באמת נחוץ. ואם כן יש לשים לב לאותיות הקטנות. מומלץ לנצל את כוחות הקנייה המאוגדת, דוגמת מועדון צרכנות, כדי למקסם את ההנחה שאפשר להשיג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully