וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי ורשת HOODIES תורמות למאבק באלימות נגד נשים

עודכן לאחרונה: 29.11.2021 / 9:49

בשבוע שעבר צוין יום ההמאבק לאלימות נגד נשים. רשת אופנת הבייסיק HOODIES לוקחת חלק במאבק ויצאה במיזם חדש בשיתוף עם "פורום מיכל סלה", יחד עם בר רפאלי שמצטרפת למיזם כפרזנטורית, משיקה הרשת תיק ייעודי שמטרתו תרומה לנושא זה והרווחים ממכירתו יועברו לפעילות הפורום

"סתם שתדעי, שאת לא סתם. שתדעי": רשת האופנה HOODIES פועלת למען המאבק באלימות נגד נשים במטרה לקדם שיח בנושא.

לפני מספר חודשים יצאה הרשת במהלך ראשוני עם מיזם בשיתוף המכינה הקדם צבאית "את לא לבד" במטרה לעורר מודעות לאלימות כלפי נשים, אז הצמידה הרשת לכל הפריטים בקולקציית הנשים תווית בה מצוין המשפט "את לא לבד" יחד עם מספר טלפון חירום לדיווח על מקרי אלימות בנשים.

כיום, עושה רשת אונת הבייסיק צעד נוסף למען מטרה חשובה זו ומשיקה בשיתוף "פורום מיכל סלה" ליין תיקים שיימכר בכל סניפי הרשת ועליהם יהיה כתוב המשפט: "סתם שתדעי, שאת לא סתם. שתדעי" ומספר טלפון 118 לדיווח על מקרי אלימות.

התיקים יימכרו ב-69 סניפי הרשת במחיר סמלי של 19.90 שקל והרווחים ממכירת התיקים ייתרמו ל"פורום מיכל סלה", עמותה רשומה ללא מטרות רווח אשר הוקמה במאי 2020 בעקבות הרצח של מיכל סלה ז"ל. הפורום פועל ושם לעצמו למטרה להציל חיים ולמנוע אלימות כלפי נשים.

hoodies - השקת שיתוף פעולה עם פורום מיכל סלה. בר רפאלי וניצן ישראלי מנכל הודיס. רפי דלויה,
שיתוף פעולה עם פורום מיכל סלה: בר רפאלי וניצן ישראלי מנכ"ל הודיס/רפי דלויה

הרווחים מרכישות התיקים יתרמו לעמותה לקידום פרויקט 'סיירת מיכל' המעניק לאישה מאוימת אשר חיה עם בן זוג מאיים, "חליפת ברזל" של הגנה והרתעה. במסגרת הפרויקט כל אישה מאוימת תקבל התקנת מצלמות אבטחה בבית המגורים, לחצן מצוקה, חבילת שיעורי הגנה עצמית ושליחת מכתב אזהרה מאת עו"ד אל הגורם המאיים.

פרויקט 'סיירת מיכל' מציל חיים. חבילת ההגנה וההרתעה מעניקה לאישה המאוימת ולילדיה בטחון פיזי, איכות חיים, בריאות נפשית, ריפוי מטראומה, חיזוק הביטחון העצמי, רכישת מסוגלות ושליטה על חייה ועל חיי ילדיה.

אורן בר-גיל סמנכ"ל קבוצת HOODIES, מוסר: "נושא האלימות נגד נשים לא יורד מסדר היום הציבורי לצערנו הרב ואנו כרשת מעוניינים לעשות כל שביכולתנו על מנת לסייע ולעזור. לאחר שהוספנו את התוויות לבגדי הנשים בשנה האחרונה, על מנת שהמידע יהיה נגיש לכל אישה בכל רגע ובלי שמישהו אחר מלבדה יוכל לראות זאת. אנו גאים להוציא לדרך פרויקט נוסף בשיתוף "פורום מיכל סלה" לעודד תרומה למאבק זה ולהעלות את המודעות לכך כמה שיותר. אנחנו מקווים שתופעה עצובה זאת תמוגר בעתיד לבוא".

hoodies- השקת שיתוף פעולה עם פורום מיכל סלה ביום ציון המאבק באלימות נגד נשים. רפי דלויה,
hoodies - השקת שיתוף פעולה עם פורום מיכל סלה ביום ציון המאבק באלימות נגד נשים/רפי דלויה

לילי בן עמי, אחותה של מיכל סלה ומקימת העמותה "פורום מיכל סלה", מוסרת: "הפורום שם דגש על "חשיבה מחוץ לקופסא", יזמות אישית, אחריות, הסברה ומודעות ציבורית רחבה לזיהוי תמרורי האזהרה לאלימות בזוגיות ומניעת אלימות כלפי נשים. עד כה הפורום הצליח לרתום בכירים בתעשייה, בממשל, מומחי הייטק ושחקנים חדשים נוספים אל תוך מגרש האלימות במשפחה ואנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם רשת HOODIES וכניסתם לשותפות עם הפורום ומברכים ומודים על כל מאמץ ועשייה לקדם ולעודד שיח בנושא".

התיקים יימכרו ברשת החנויות HOODIES לאורך השנה כולה (עד גמא המלאי), במחיר 19.90 שקל והרווחים ממכירתו יעברו, כאמור, לפורום מיכל סלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully