וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דבר והיפוכו: יובל המבולבל יככב בקמפיין לדלתות מבודדות רעש

עודכן לאחרונה: 29.11.2021 / 10:28

לרגל השקת סדרת הדלתות החדשה 'אולטרה קוויט פרו' מבודדות הרעשים של דלתות חמדיה, יוצא המותג בקמפיין בכיכובו של כוכב הילדים יובל המבולבל, בתקציב הנאמד בכחצי מיליון שקל והוא יתוקשר בטלוזיה, ברדיו, בדיגיטל ובאולמות התצוגה של דלתות חמדיה

הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום ברודה קפלן, תחת המסר: "דלתות אולטרה קוויט לבית שקט ורגוע" ויוצג באמצעי המדיה השונים בטלוזיה.

בסרטונים שיעלו השבוע רואים זוג ישן שנת צהריים כאשר מנוחת הצהריים נקטעת עקב רעשים החודרים לתוך החדר שינה על ידי יובל המבולבל ששר, רוקד ועושה רעשים, עד שמבינים שהרעש מגיע מהדלת הפתוחה, כאשר הדלת נסגרת מקבלים שקט על ידי בידוד מלא מהרעש. מה שממחיש את איכות דלת החדר בטכנולוגיית אולטרה קוויט המבודדת רעשים של דלתות חמדיה.

מדובר בטכנולוגיה חדשנית להפחתת רעשים, המיועדת לחדרי הבית, יחידות הורים, חדרי ילדים ומתבגרים, חדרי עבודה, קליניקות ומשרדים לקבלת שקט.

יובל המבולבל בקמפיין לדלתות חמדיה. ברודה קפלן,
יובל המבולבל בקמפיין לדלתות חמדיה/ברודה קפלן

"השקט הוא צורך קיומי"

ענת פרץ דודי, סמנכ"לית השיווק בקבוצת חמדיה גרופ: "הקמפיין ישים דגש על הערכים הבולטים של המותג הדוגל בחדשנות: השקת טכנולוגיית האולטרה קוויט, הרשום כפטנט בלעדי לבידוד רעשים של חברת דלתות חמדיה".

לדבריה: "ממחקרים שביצענו הבנו כי ערך "השקט" הינו ערך אמיתי וצורך קיומי בתוך הבתים במיוחד בשנתיים האחרונות (תקופת הקורונה), שבהם בילינו שעות רבות בתוך הבית יחד ושימש לנו יותר מהרגיל כחדר עבודה, לימודים, משחקים ועוד".

עוד ציינה פרץ דוידי כי: "הקמפיין הינו חלק מהמיתוג המחודש באמצעותו אנו מציגים את החוזקות והבידול של דלתות חמדיה משאר השוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully