וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל ארגון קטן או בינוני נתקל בבעיה הזו. אז איך פותרים אותה ביעילות?

מערכת וואלה! בשיתוף חשבשבת

עודכן לאחרונה: 13.4.2022 / 13:05

ניהול משאבי העסק הם אתגר לארגונים רבים, ששקועים בפעילות היומיומית. לכן, כדאי להכיר את H-ERP, מערכת חכמה ויעילה, שמשנה את כל התמונה. צפו בדיון באולפן בנושא

בווידיאו: מהי מערכת H-ERP של חשבשבת?/אולפן וואלה!

אחד הקשיים שעסקים קטנים ובינוניים נוטים להיתקל בהם הוא המעקב אחר משאבי העסק. הצורך בתפעול היומיומי של העסק אינו משאיר לנו תמיד זמן לנושאים אחרים, חשובים לא פחות, וכך קורה שעסקים אינם עוקבים כהלכה אחר משאבי הארגון. בדיוק על הפער הזה עונה מערכת חשבשבת H-ERP.

לאולפן וואלה! הגיע מנכ"ל חברת חשבשבת, פרופ' אסף אברהמי, כדי להרחיב על חשיבות הנושא והאפשרויות הקיימות: "חשבשבת מתמחה בפתרונות תוכנה לניהול הארגון", אמר פרופ' אברהמי. "היא נוסדה לפני קרוב ל-40 שנה והיא אחת מחברות ההייטק הראשונות בארץ, חדשנית ומקיפה".

מה החשיבות של מערכת לניהול העסק עבור עסקים קטנים ובינוניים?

"בישראל קיימים כ-270 אלף חברות וארגונים, ורק אלפים בודדים מהם ארגונים גדולים מאוד. השאר - קטנים ובינוניים, מעסיקים עד מאות עובדים, עם מחזור של עד מאות מיליוני שקלים, וזקוקים למערכת יעילה ואפקטיבית. מערכת כזו אמורה לאפשר להם לנהל את הארגון מקצה לקצה ולבצע את הפעילות העסקית בצורה נוחה, יעילה ורציפה".

מה זה ERP?

"מדובר במערכת לניהול הארגון. דרכה מנהלים את כל העסק - שרשרת האספקה, ניהול לקוחות, ניהול תהליך השיווק וההפצה, כל הליבה הפיננסית של הארגון ועוד. היתרון המרכזי של מערכתH-ERP מבית חשבשבת נובע מכך שהיא מותקנת בעשרות אלפי עסקים וארגונים קטנים ובינוניים. היא קלה להפעלה, חכמה מאוד בפונקציונליות שלה ודורשת מינימום פיתוח והתאמה. חשבשבת ERP היא מוצר מדף, בחזית הטכנולוגיה, שעושה ניתוחים מאחורי הקלעים ומציגה למקבלי ההחלטות את הנקודות לתת עליהם דגש. זה יתרון גדול לארגונים שאינם אמורים לשלם מיליוני שקלים למערכת.ERP חשבשבת יודעת לערוך, בין היתר, אופטימיזציה של תכנון המלאי - אחד הנושאים הקריטיים לעלויות בעסק".

איך יוצרים אתכם קשר כדי להתקדם ל-H-ERP?

"הדרך פשוטה ביותר היא לפנות דרך האתר שלנו או בטלפון 077-2307484, כדי להצטרף למעגל של עשרות אלפי עסקים וארגונים, כולל כ-1,000 חדשים שהתחדשו במערכת בשנת 2021. תהליך ההצטרפות ענייני ויעיל ותוך זמן קצר אתם בפנים, ללא בירוקרטיה וללא תהליכים ארוכים. תוכלו לעבוד כבר בתחילת 2022 עם מערכת מתקדמת, המתעדכנת מספר פעמים בכל שנה".

לאתר חשבשבת>>

מערכת וואלה! בשיתוף חשבשבת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully