וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת iStore תפתח חנות חדשה ברוטשילד בהשקעה של כמיליון שקל

עודכן לאחרונה: 1.12.2021 / 8:25

רשת iStore תפתח סניף חדש בלב תל אביב, אשר יתמחה במתן שירות ללקוחות עסקיים בנוסף ללקוחות הפרטיים וימוקם בחזית מגדל מאייר שברוטשילד פינת אלנבי. בהקמת הסניף הושקעו כ-1 מיליון שקל

רשת iStore, המשווקת הרשמית למוצרי Apple בישראל מרחיבה את פריסת החנויות שלה בעיר תל אביב ותפתח סניף חדש בשדרות רוטשילד פינת אלנבי. הסניף יכלול 150 מ"ר של Mac, iPhone, iPad וכל שאר מוצרי החברה, ויעניק שירותי תיקונים למוצרי Apple.

החנות תוקם בחזית של מגדל מאייר האייקוני, בפינת הרחובות רוטשילד ואלנבי בתל אביב ותחליף את חנות דקטלון היושבת על השטח שבחזית המגדל.

iStore רוטשילד תציע חווית Apple אורבנית בקצב העיר ותהיה מוקד לכל אוהבי המותג. הסניף יתמחה במתן שירות ללקוחות עסקיים בעזרת נציגי שירות המתמחים בצרכי חברות וארגונים. הסניף יהווה נקודת שירות פרונטלית עבור הלקוחות העסקיים של iStore במרכז העיר ויציע בין היתר תור ייעודי ללקוחות עסקיים ושירותי מעבדה מהירים ואישיים יותר לעסקים.

בניין מאייר. אבישי גורדון,
בניין מאייר/אבישי גורדון

על עיצובו של הסניף החדש, אמון מעצב הפנים אורון מילשטיין שזכה במכרז וגבר על מעצבים בארץ ובעולם. מילשטיין ידוע בעיצוביו הנועזים ופורצי הדרך והוא אמון גם על עיצוב חנויות נוספות של הרשת. מילשטיין עיצב פרויקטים מסחריים באירופה וארה"ב וכאן יצר אינטרפטציה משלו לתפיסה המינימליסטית המאפיינת את חנויות Apple ברחבי העולם ונאמנה למותג.

בתוך כך, הוא בחר לעצב את החנות בצבעי השחור והלבן, מבלי להאפיל על המוצרים עצמם. הקונטרסט יוצר מראה דומיננטי וייחודי - השחור בולט בעוצמתו בחזית וברצפת החלל ואילו הלבן שולט בחלל המרכזי של האולם. הקירות הארגונומיים שתכנן מילשטיין עונים במדויק על צרכי החנות, משמשים לאחסון ולתצוגה כאחד.

סניף istore. ערן תורגמן,
סניף istore/ערן תורגמן

רשת iStore הוקמה בשנת 2006 ועסקה בייבוא מקביל של מוצרי Apple. הרשת היוותה שחקנית בולטת בשוק של Apple בישראל תוך שהיא מעניקה ערך מוסף לצרכנים פרטיים ועסקיים מזה 10 שנים. ב-2016 פנתה חברת Apple ל-iStore והציעה לה להצטרף לעסקי החברה כמשווקת רשמית על מנת לחזק את מעמד המותג בישראל ולהוות אלטרנטיבה למשווק הקיים וכך הרשת הפכה למשווקת רשמית של מוצרי Apple בישראל.

חיים זגורי, בעלי iStore: "מזה כ-15 שנים משרתת החנות הקטנה בדיזנגוף, ממנה הכל התחיל, עשרות אלפי לקוחות מרוצים. אני מתרגש מהחנות החדשה ומיכולותיה לספק מענה לקהל ההולך וגדל שלנו. אנו בטוחים שתושבי תל אביב והמרכז ירגישו בבית גם בסניף החדש וימשיכו להביע בנו אמון, בשל החוויה, השירות והמענה האטרקטיבי שאנו מציעים" .

הרשת כוללת נכון לרגע זה 4 סניפים פיזיים: קניון הנגב באר שבע; קניון רננים רעננה; קניון אונו קרית אונו וסניף הדגל החדש בדיזינגוף. בנוסף מופעל הסניף ה"חמישי" הסניף הוירטואלי באמצעות אתר האינטרנט החדיש. במהלך 2022 מתוכננת התרחבות נוספת של הרשת בפתיחתם של סניפים נוספים במיקומי פרימיום בקניונים נוספים ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully