וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל: הכפלת רווחים בתשעה חודשים, ירידה ברווח הכולל ברבעון השלישי

עודכן לאחרונה: 29.11.2021 / 16:51

קבוצת הראל ביטוח ופיננסים סיימה את תשעת החודשים הראשונים של שנת 2021 ברווח של 940 מיליון שקל, גידול של 131 אחוז. עם זאת, ברבעון השלישי ירד הרווח הכולל לאחר מס ביחס לרבעון המקביל אשתקד

הראל השקעות בביטוח ושירותים פיננסים בע"מ פרסמה את דוחותיה הכספיים לרבעון השלישי של שנת 2021. אלה עיקרי הדו"ח.

מישל סיבוני, מנכ"ל קבוצת הראל ביטוח ופיננסים. יונתן זינדל, פלאש 90,
מישל סיבוני, מנכ"ל קבוצת הראל ביטוח ופיננסים/יונתן זינדל, פלאש 90
  • הרווח הכולל לאחר מס בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2021, המיוחס לבעלי המניות של החברה, הסתכם בכ-940 מיליון שקל, לעומת רווח כולל של כ-407 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד - עלייה של 131%.
  • הרווח הכולל לאחר מס ברבעון השלישי של שנת 2021, המיוחס לבעלי המניות של החברה, הסתכם בכ-380 מיליון ש"ח, לעומת רווח כולל של כ-402 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.
  • סך הפרמיות שהורווחו ברוטו, דמי הגמולים ותקבולים בגין חוזי השקעה בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2021, הסתכמו בכ-23.3 מיליארד שקל, לעומת סך פרמיות שהורווחו ברוטו, דמי גמולים ותקבולים בגין חוזי השקעה של כ-21.8 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-7%.
  • סך הפרמיות שהורווחו ברוטו, דמי הגמולים ותקבולים בגין חוזי השקעה ברבעון השלישי של שנת 2021, הסתכמו בכ-8.2 מיליארד שקל, לעומת סך הפרמיות שהורווחו ברוטו, דמי הגמולים ותקבולים בגין חוזי השקעה של כ-7.3 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-12%.
  • ההון המיוחס לבעלי המניות של החברה הינו, נכון ליום 30 בספטמבר 2021, כ-8.4 מיליארד שקל. ההון העצמי הינו לאחר חלוקת דיבידנד בסך של כ-257 מיליון ש"ח ורכישה עצמית של מניות בעלות של כ-28 מיליון שקל במהלך תשעת החודשים הראשונים של השנה. זאת, לעומת הון עצמי של כ-7.7 מיליארד שקל בסוף שנת 2020.
ניר כהן. טל שחר,
ניר כהן/טל שחר

מישל סיבוני, יו"ר הראל ביטוח ומנכ"ל קבוצת הראל ביטוח ופיננסים, מסר כי "אנו מסכמים את שלושת הרבעונים של 2021 עם המשך מגמת הצמיחה שלנו, הבאה לידי ביטוי בגידול של 12% בהיקפי הפרמיות ועלייה של 131% ברווח הכולל לתקופה לסך של 940 מיליון שקל. כמו כן, נמשך הגידול בהיקף הנכסים המנוהלים על ידי הקבוצה, שלאחר השלמת רכישת נכסי פסגות יגיעו ל-345 מיליארד שקל. עסקת פסגות, יחד עם השלמת הרכישה של חברת שירביט בימים הקרובים, מחזקות את מיצובה המוביל של קבוצת הראל בשוק הביטוח והפיננסים בישראל לקראת פתיחת שנת 2022, זאת, תוך המשך תהליך ההטמעה המוצלח של מערכי הטכנולוגיה והדיגיטל בתוך כלל פעילויות הקבוצה, כדי להמשיך ולשפר את היעילות והרווחיות של הראל בשנים הבאות".

ניר כהן, מנכ"ל הראל ביטוח, מסר: "ברבעון האחרון התמקדנו בבניית צוות מנהלים מצוין שיוביל את החברה בשנים הקרובות ויאפשר לנו לממש את היתרונות של הראל בטכנולוגיה, דיגיטציה, ההון האנושי בחברה ומערך הסוכנים שלנו. היתרונות הללו יאפשרו לנו לייצר יחסים ארוכי טווח עם לקוחות הראל, להרחיב ולגוון את סל השירותים והמוצרים שנציע להם ולממש באופן מלא את האסטרטגיה העסקית שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully