וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יסייע לכלכלת העיר? מרכז ראשון למסחר ועסקים יוצא לדרך בדימונה

עודכן לאחרונה: 13.12.2021 / 10:18

דמרי, מחברות הבנייה הגדולות בישראל, גאה להשיק את מתחם "דמרי סנטר דימונה": מרכז המסחר והעסקים הראשון בעיר,שצפוי לסייע להתפתחותה הכלכלית של העיר. בהקמת המרכז הושקעו כ-125 מיליון שקל והוא חלק מאסטרטגית התרחבות המרכזים המסחריים של הקבוצה

דמרי, מחברות הבנייה הגדולות בישראל, גאה להשיק את מתחם "דמרי סנטר דימונה": מרכז המסחר והעסקים הראשון בעיר, שצפוי לחולל מהפכה בעיר ולסייע בהתפתחותה הכלכלית.

"דמרי סנטר דימונה" יכלול בפעם הראשונה בתולדות העיר מרכז פתוח הכולל 4 קומות של שטחי משרדים; בנק, מתחם קניות, בילוי ופנאי הכולל את מיטב המותגים, מרביתם מגיעים בפעם הראשונה לדימונה; מתחם קולינרי הכולל רשתות אהובות ומוכרות, דוגמת גלידת גולדה, לצד בעלי עסקים קולינריים מקומיים.

מתחם דמרי סנטר דימונה, החולש על פני כ- 20,000 מ"ר, יעניק סטנדרט חדש של חווית בילוי ופנאי וישרת את תושבי העיר והסביבה והן את ציבור המבקרים שעובר דרך העיר.

שטחי המסחר הושכרו במלואם עוד טרום הפתיחה הרשמית של המתחם ובניהם יפעלו הרשתות המובילות בישראל: בנק מזרחי, סופר-פארם, מקס סטוק, מחסני חשמל, קבוצת פוקס, קבוצת גולף, קבוצת הודיס-אורבניקה, פוט-לוקר, TO- GO, תמנון וכן רשתות מזון רבות כגון מקדונלד'ס, הסניף הראשון בדימונה של גלידה גולדה, רשת פיצות, סושי אושי- אושי, קפה גרג, מאפה נאמן, שוקה בעיר - תבלינים, הקצב, אוכל בריאות טבעוני ופלאפל הרצל המיתולוגי.

מתחם המשרדים כולל כ-8,000 מ"ר, עם חניון תת קרקעי לשימוש המבקרים במקום, דבר שיכפיל את כמות החניות הזמינות במתחם. לטובת המבקרים הוקמו עמדות טעינה למכוניות חשמליות.

דמרי סנטר דימונה. יח"צ דמרי,
דמרי סנטר דימונה/יח"צ דמרי

"יום היסטורי עבור העיר דימונה ותושביה"

מרכז מסחרי זה מצטרף למרכזים נוספים השייכים לקבוצה לרבות סינמה סיטי באר שבע, דמרי סנטר בכפר סבא הירוקה והינו חלק מאסטרטגית התרחבות המרכזים המסחריים של הקבוצה.

יגאל דמרי, בעלי החברה: "אני גאה ונרגש לחנוך את המתחם ולפתוח בעיר דימונה מתחם בילוי ופנאי מודרני וחדשני, שיעניק שירות ברמה הכי גבוהה לתושבים. מיום היווסדה משקיעה דמרי רבות בבניין הארץ ובפיתוח הפריפריה. פרויקט זה מתווסף לפרויקטים רבים של החברה בארץ ובדרומה בפרט. דמרי מאמינה בפוטנציאל של דימונה שנהנית מניהול נכון ופיתוח מואץ בכלל התחומים, שהופכים את העיר לאטרקטיבית מאוד על מפת שוק הנדל"ן הארצי".

בני ביטון ראש העיר דימונה: "יום פתיחת מרכז דמרי, הוא יום היסטורי עבור העיר דימונה ועבור תושביה. מוקד מסחרי ומרכז בילוי לתושבי העיר והסביבה, שישרת את ארבעים אלף תושבי העיר ועוד עשרות אלפים המתגוררים בנגב המזרחי, יעסיק מאות עובדים במעגל הראשון ואלפים במעגל השני ואף ייתן מענה לשעות הפנאי של התושבים. הצלחתו תביא בהכרח לפיתוחה ושגשוגה של העיר, תעשיר את חיי תרבות הפנאי ותביא לתחרות הוגנת בין כל בעלי העסקים בעיר. בדימונה יש מקום לעוד עסקים, קטנים כגדולים. דימונה מתפתחת ומתרחבת ונהנית מהגירה חיובית, מה שמחייב הגדלת ההיצע בהתאם לביקוש. כוח הקניה בדימונה ובסביבתה הוא גדול, ויש ותהיה פרנסה לכולם, ובכבוד, בדימונה בירת הנגב המזרחי".

דמרי סנטר דימונה. הדמייה יח"צ,
דמרי סנטר דימונה/הדמייה יח"צ

"המרכז יהפוך לאבן שואבת"

אדריכל הפרויקט רם מרש, מנכ"ל מרש אדריכלים בע"מ שליווה את הפרויקט החל מחיתוליו: "המתחם תוכנן בקפידה תוך שהוא מייצר חווית קניות מחד והתרחשות אורבנית מאידך. המבנה הקלאסי של סטריפ מול עם חניה פנימית ממנה ניגשים המשתמשים למסחר ולמשרדים משרת את הרצון לבנות את הרחובות עם מבנים בעלי חזית פעילה, בנוסף ליתרונו המובהק בעצם היותו בתוך מתחם מגורים שוקק".

מרש הוסיף כי: "הפרויקט פורץ דרך בדימונה, הן מבחינת השילוב בין השימושים השונים, פתרון החניה התת קרקעי, היקף הבניה ובעיקר איכות חומרי הגמר ועיצוב המרחבים המשותפים. כל אלה יהפכו את המתחם לאבן שואבת בחלק ניכר משעות היממה".

דמרי סנטר דימונה צילום באמצעות רחפן. יחצ דמרי,
דמרי סנטר דימונה צילום באמצעות רחפן/יחצ דמרי

י.ח דמרי, שבשליטת יגאל דמרי, היא אחת מחברות הבניה הגדולות והוותיקות בישראל. החברה פועלת בישראל החל משנת 1989 ועוסקת בתכנון וביצוע פרויקטים למגורים ברחבי הארץ, בהיקף כולל של אלפי יחידות דיור וכן עוסקת בייזום פרויקטים למסחר, מלונאות ותעשייה. בנוסף, מחזיקה י.ח דמרי במספר נכסים מניבים בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully