וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות רכב בתוך קניון? מותג הרכב החשמלי Aiways התמקם ב-TLV

עודכן לאחרונה: 30.11.2021 / 12:46

לראשונה בישראל, ואחרי שלא מעט חברות רכב אימצו זאת בעולם, מותג הרכב החשמלי Aiways פותח חנות פיזית בקניון TLV. מאז הקמתו של המותג ב-2017, נוכחותו הגלובלית באירופה הולכת וגוברת וכיום הוא מפעיל מרכזי מכירות ב-10 מדינות שונות

חנות רכב בתוך קניון? מותג הרכב החשמלי Aiways עשה זאת בקניון TLV שם יוכלו הלקוחות להתרשם מהרכב מקרוב להזמין רכב בממשק דיגטלי והתנסות נהיגה.

Aiways הוקמה בשנת 2017. מייסדי החברה ומנהליה הבכירים כולם יוצאי תעשיית הרכב המסורתית, מומחים בעלי ידע וניסיון רב, שאליהם הצטרפו מומחים לחדשות וטכנולוגיה. החברה הוקמה עם החזון ליצירת פתרון תחבורתי מתקדם, מעוצב וחוויתי המותאם לעשור הבא והמשקף את המהפכה בתעשיית הרכב.

ל-Aiways נוכחות גלובלית הולכת וגוברת באירופה עם מרכזי מכירות ב-10 מדינות ביניהן גרמניה, צרפת, איטליה, בלגיה שוויץ ומהחודש גם בספרד ופורטוגל, מרכז מחקר ופיתוח בעיר אינגולשטדט בגרמניה, מרכז לוגיסטי בהולנד כמו כן, מפעל חדשני ומתקדם עם יכולת ייצור של עד 300 אלף כלי רכב בשנה ומפעל סוללות חדיש ומתקדם בסין.

נוסף, החברה תשיק בקרוב מרכז חוויה בקונספט ייחודי אשר נהגה בארץ ועוצב על ידי האדריכל ערן זיו, בהרצליה פיתוח.

חנות אייוויז קניון tlv. גדי סיארה,
חנות למותג Aiways בקניון TLV/גדי סיארה

"הפרדיגמות שהכרנו משתנות"

מפתיחת המכירה המוקדמת בחודש אפריל נפתחו מעל 1,000 הזמנות ל-Aiways U5 ומעל 400 רכבים נמסרו. בנוסף, באמצעות book a trial ממשק דיגיטלי חדשני להזמנת התנסות נהיגה נעשו מעל 2,000 התנסויות בבית הלקוח.

בחציון הראשון של השנה הבאה יגיע לישראל ה- Aiways U6 הרכב השני בייצור המוני בפלטפורמת ה-MAS הבלעדית של החברה. הוא יימכר במקביל ל- Aiways U5 ויהפוך את הנהיגה ברכב חשמלי ידידותי לסביבה לחוויית נהיגה מרגשת ונגישה יותר לקהל חובב הטכנולוגיה.

ענבר נחשון CMO וממייסדי Aiways ישראל : "שוק הרכב הקיים, כמו שאנחנו מכירים כבר 150 שנה הולך להשתנות מהותית בעשר השנים הקרוב. הפרדיגמות שהכרנו וידענו משתנות ואיתן השימושיות, הפונקציונאליות והאחזקה של הרכב והתעשייה הסובבת אותו. בשילוב עם השינוי המהותי באופן שבו אנו צורכים וקונים - זה הולך להיות מעניין. אנו שמחים להיות חלוצים בשינוי המהותי שעובר על שוק הרכב ובטוחים מאוד שישראלים רבים יצטרפו למהפכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully