וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת ההשקעות הבינלאומית Prytek מגייסת 107 מיליון דולר

עודכן לאחרונה: 1.12.2021 / 16:49

קבוצת ההשקעות הבינלאומית Prytek ממשיכה את מסלול הצמיחה המואץ שלה: מגייסת 107 מיליון דולר מחברת ההשקעות אמריקאית דוידסון קמפנר

קבוצת ההשקעות הבינלאומית Prytek ממשיכה להרחיב את פעילותה: הקבוצה גייסה 107 מיליון דולר מחברת ניהול ההשקעות הגלובליתDavidson Kempner . כיו"ר הקבוצה מכהן יאיר סרוסי שכיהן כיו"ר בנק הפועלים וכיום מכהן כיו"ר צים, אנלייט וחברות אחרות. את החברה מנהלים אנדרי ישונסקי וארנון שבלת. נציג של Davidson Kempner יצטרף לדירקטוריון של Prytek ולוועדת ההשקעות שלה.
Davidson Kempner היא ענקית ניהול השקעות אמריקאית הפועלת מזה 38 שנים ושווי הנכסים שתחת ניהולה עומד על 37 מיליארד דולר. לחברה משרדים בניו יורק, פילדלפיה, לונדון, דבלין, הונג-קונג ושינזן.

מימין אנדרי ישונסקי וארנון שבלת. אלון יכין,
אנדרי ישונסקי וארנון שבלת, מנכ"לים משותפיםן של Prytek/אלון יכין

Prytek (פרייטק) היא קבוצת השקעות תאגידית המציעה למשקיעים אסטרטגית השקעה חדשנית המשלבת השקעה בחברות שירותים לטווח מאוד ארוך במקביל להשקעה במספר רב של טכנולוגיות וסטארט-אפים אשר בהם ההשקעה הינה לטווח קצר-בינוני. חברות השירותים עושות שימוש בפתרונות של החברות הטכנולוגיות החדשניות ובאמצעותן משיגות יתרון תחרותי משמעותי בשוק ונהנות מיעילות תפעולית גבוהה.Prytek מתכננת להשקיע את ההון החדש שגייסה בהאצת אסטרטגיית הצמיחה של הקבוצה, בין היתר על ידי המשך השקעה באחת החברות הישראליות המבטיחות של הקבוצה: ThriveDX (לשעבר HackerU) שפיתחה פלטפורמה מובילה ללימודי סייבר ו-IT . ThriveDX הוקמה בשנת 2006 על ידי גיל עדני (מנכ"ל) ודן ויגדור (יו"ר).

מלבד המשך השקעה ב-HackerU, מתכננת Prytek להרחיב את פעילותה בתחומי הבנקאות והפינטק (על ידי זרוע הפיננסים והפינטק האנגלית שלה, Delta Capita) וכן לחזק פעילויות אחרות של הקבוצה.
"אנחנו מאוד נרגשים ש- Davidson Kempnerהפכו למשקיע-שותף בקבוצה שלנו", ציין אנדרי ישונסקי, מנכ"ל משותף ומייסד שותף של Prytek. "ההון החדש יסייע ל- Prytekלהגדיל את נכסיה, להאיץ את ההתרחבות הגלובלית שלה וייתן דחיפה לפעילות האורגנית שלנו ולפעילות המיזוגים והרכישות".

לדברי ארנון שבלת, מנכ"ל משותף ב-Prytek: "כניסתה של Davidson Kempner להשקעה בקבוצה שלנו וצירופה לדירקטוריון הקבוצה היא אבן דרך משמעותית עבורנו. זהו צעד משמעותי מאוד עבור הקבוצה, והוא ימצב אותה טוב לקראת הזדמנויות צמיחה נוספות ולקראת הנפקת הקבוצה לציבור".

  • עוד באותו נושא:
  • גיוס הון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully