וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: הבושם לגבר שעושה כבוד לבמבוק

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 1.12.2021 / 13:17

וגם: אתר חדש וריחני במיוחד, ליקרים חדשים המזכירים את איטליה, דיאודורנט לנערות וצבעים חדשים לשיער

קאמבק לבמבוק

קנזו טקאדה. יח"צ,
קנזו טקאדה/יח"צ

ב- 1991 השיק קנזו טקאדה את הבושם הראשון שלו לגבר, קנזו הום, שבמשך 30 שנה ביקש ללכוד בתוכו את תחושת החופש עם ניחוח ימי. 30 שנה לאחר מכן הושק קנזו הום א.ד.ט אינטנס, גרסה עכשווית לבושם האייקוני לגבר שנוצר בהשראת עוצמת הבמבוק והשלווה של רוח הים. שילוב של תווי ריח עציים כמו עץ האלגום, עשב הוטיבר, פרי התאנה וקליפסון, משווים לבושם חתימת ריח ימית, עצית וחמה.

קנזו הום אינטנס היא השקה מיוחדת שכל כולה מהטבע ולמענו, מהפכה אקולוגית של ממש
יבוא עשב הווטיבר מהאיטי במטרה לקדם את החקלאות המקומית, ייצור אריזה עשויה מנייר קרטון ממוחזר, דיו ביולוגי מתקלה וזכוכית ממוחזרת היא חשיבה על העתיד של כולנו ומקומנו בעולם בו אנו חיים. קנזו מאמינים בעולם יפה יותר שמשתלב עם הטבע, אמונה שהולידה שיתוף פעולה עם אמן ארכיטקטורת הבמבוק אורין הארדי שגדל בבאלי. הוא הבעלים והיוצר של מיזם חברתי שנקרא "במבו יו" בו הוא מעביר סדנאות ומלמד כיצד לבנות מבנים ובתים אך ורק מבמבוק, מבנים המשתלבים עם הטבע. הסיבה בה בחר הארדי את הבמבוק כחומר עיקרי לבניית מבנים היא כי זהו הצמח היחיד שגזימתו עוזרת לצמח להתפתח יותר, והוא לא פוגע באוזון ע"י הקטנת כמויות החמצן באוויר, בשונה מגזימות עצים אחרים.

קנזו מעניקים מלגות לאנשים מכל העולם בכדי שיוכלו להגיע לבאלי, ללמוד ולהפיץ את משנתו של הארדי בתקווה לעולם ירוק ובריא יותר.

בשנת 1964 עזב קנזו את יפן ארץ הולדתו וחצה חצי גלובוס בכדי לעבור לפריז. אף אחד לא ידע כמה ירעיד את עולם האופנה. המסע שלו היה מלא בריגושים וגילויים אסתטיים חדשים, תעוזה בצבעים וריבוי תרבויות.

פריז של שנות ה 70 הייתה שטופת הייפ סביב תנועות החופש. בדיוק כמו קנזו, העיר הייתה שילוב של חוסר דאגות, נמרצות צעירה ורוח חופשית. בשנים 1965 -1970 קנזו הצעיר עיצב אופנה בעבור מעצבים בבירות אירופה השונות.

ב- 1970 החליט שהגיע הזמן לפתוח בוטיק משלו וכך נולד הבוטיק הראשון אותו פתח בגלרי וויויאן שבפריז בשם "ג'ונגל ג'אפ". קנזו עיצב אותו כג'ונגל שוקק חיים וצבעוני. פריזאים תיארו את קנזו טקאדה כצעיר ניצחי שמדבר מעט ומחייך המון. עם רוח חדשנית, הוא עיצב סטייל מקורי, צעיר, כיפי, צבעוני ובועט.

תצוגות האופנה שלו היו אירועים מרהיבים, אקסטרווגנטיים ובעיקר שמחים. הוא שילב אקרובטים, רקדנים, נגנים וחיות. בסיום אחת מתצוגות האופנה שלו הוא נכנס למסלול כשהוא רכוב על גב פיל כבחור יפני שהיגר לצרפת, העיצובים שלו שילבו נגיעות מזרח ומערב, טבע ואורבניות ופלטת צבעים נועזת.

האהבה המיוחדת שהייתה לקזנו לפרחים הובילה אותו לחקור טריטוריות קריאטיביות נוספות וב-1988 השיק קנזו את הבושם הראשון שלו. "ססון בו" זה מריח כמו יופי, הבושם הראשון מסדרת בשמים אייקונים שתגיע אחריו, היה הרבה יותר מרק בושם. "ססו בו" הייתה הבטחה לעולם יפה יותר, ערך שעד היום מוביל את המותג בכל יצירותיו.

seperator

מנטה בוקס

מנטה בוקס. עדי הבר,
מנטה בוקס/עדי הבר

מותג מנטה בוקס הממחה בתחומי הארומתרפיה והניחוחות, משיק אתר און לייין עם מוצרים באיכות פרימיום כגון: נרות, סבונים, מפיצי ריח, קטורות, מארזי מתנה ועוד, כשכל המוצרים אורגניים וטבעיים בלבד. המותג שם דגש על מוצרים הנעשים בעבודת יד מחומרים איכותיים שנרכשו בזכות ידע וניסיון רב, ומשלבים את נפלאות הטבע וחומרי הגלם האיכותיים ביותר.

מוצרי MENTA BOXמיוצרים במפעלים באירופה ובמזרח ועשויים מרכיבים אורגניים איכותיים בלבד, ללא כימיקלים או חומרים המזיקים לגוף או פוגעים באיכות הסביבה. הריחות של המוצרים הם ריחות עמוקים וטהורים העשויים משמנים ארומתרפיים ועוזרים בריפוי, ברגיעה, בתרגול מדיטציה ויוגה.

מנטה בוקס. עדי הבר,
מנטה בוקס/עדי הבר

ארומתרפיה ושימוש בחומרים טבעיים ושמנים אתריים, משפרים את הבריאות הנפשית והגופנית. ארומתרפיה היא תחום מוביל ברפואה הטבעית ומנטה בוקס הנה חלק מזה. הריחות המיוחדים של מנטה בוקס נבחרים בקפידה כמו נר אקליפטוס שעשוי מצמחי מרפא אקליפטוס ומשמן אתרי של העץ שהנו מטהר, מנקה ומשפר את איכות האוויר. הדלקת נר אקליפטוס יכולה לעזור לרענן ולנקות את האוויר. שמן אתרי זה ידוע בסגולותיו כמועיל למערכת הנשימה והקלה על בעיות נשימה וכאבי ראש.

מוצר נוסף הוא מפיץ ריח אורגני "פריחת הדובדבן היפני", עשוי משמנים אתרים וחומרים אורגנים, תווים עליונים של שיזף ותפוח, תווי אמצע של פריחת דובדבן יפני, טוברוז, עלי כותרת ורד קיוטו, שושן ומימוזה, ותווי בסיס של מושק, אלגום, ענבר, וניל, ארז הימלאי, קינמון, פצ'ולי ואזוב אלון. תמציות הצמחים הטבעיות משמשות לתמיכה בבריאות הנפש והגוף. השימוש בהן בריא לסביבה שכן אינו מכיל חומרים כימיים כלל.

בנוסף, למותג ליין שמנים אתריים, בהם המתכונים הם ייחודיים למנטה בוקס והריחות בלעדיים למותג. את מנטה בוקס ייסדו עדי הבר והלני בונני.

seperator

ליקר בריבוע

החברה הסקוטית. אסף לוי,
החברה הסקוטית/אסף לוי

רגע לפני חגיגות סוף השנה האזרחית החברה הסקוטית מבית ישרקו מרחיבה את קטגוריית הליקרים, ומשיקה ליקרים מיקב בוטגה איטליה שיצטרפו לששת הטעמים הקיימים בישראל.

הליקרים מבוססים על גראפה והטעמים החדשים: ליקר פטל-הפטל מושרה וממוצה במים ואלכוהול למספר ימים ואז מוסיפים את המיצוי לחלב אלפיני משובח וסוגרים את המשקה בגארפה לקבלת ה"קיק" הייחודי. מומלץ להגיש קר בסוף ארוחה או כמרכיב בקוקטיילים קינוחי פאנקוטה או מעל גלידה.

ליקר קפוצ'ינו - עשוי מחלב מהרי האלפים מבושל זמן רב עם סוגים שונים של קפה ערביקה מאתיופיה, מושלם בתוספת קטנה של סוכר ונגיעה של גראפה. הטעם מתוק מריר וחזק, מוגש קר בסוף ארוחה, ליווי ולחיזוק קפה או לגלידות מבוססות שמנת ומרכיב להכנת קוקטיילים, בעל ארומה של דגנים קלויים, קרמל, קקאו, וניל פרחים ופירות יבשים.

ליקר פנקוטה - מיוצר מאותם חומרי גלם ובאותן שיטות של הכנת הקינוח המפורסם, מבושל זמן רב עם גרגרי וניל ותוספת סוכר קלה למגע של מתיקות מאוזנת למשקה. אידיאלי להגשה קר בסוף ארוחה, לצד פירות העונה או גלידות שמנת, וכמרכיב מתוק לקוקטיילים.

ליקר ליקריץ - שורשי הליקריץ הטריים מעובדים לקבלת מיצוי נקי שמוסיפים לו מים, אלכוהול וסוכר, מעורבבים ליצירת ליקר שחור וקטיפתי. הליקר מחוזק בגראפה איכותית, והתוצאה ליקר מתוק, מרענן וחלק. מתאים להגיש קר בסוף ארוחה וכמרכיב מתוק לקוקטיילים וגלידות, למשקה גוון שחור עמוק וארומה עזה של ליקריץ.

seperator

נושמים לרווחה

SWEET KISS. טל אזולאי,
SWEET KISS/טל אזולאי

קרליין משיקה את "הדיאודורנט הראשון שלי" - סדרת דיאודורנט לבנות בניחוח חדש SWEET KISS. סדרת נושם לבנות FOR GIRLS, היא סדרת דיאודורנטים המיוצרת במיוחד עבור ילדות ונערות כדיאודורנט הראשון שלהן. הסדרה מיועדת לאימהות שמחפשות הגנה מושלמת לבתן המתבגרת. מצד אחד הן רוצות להקנות לנערות הרגלי אסתטיקה והיגיינה ומצד שני אינן רוצות לתת להן מוצרים אגרסיביים מדיי לעורן העדין.

סדרת נושם בנות מציעה דיאודורנט ספריי, רול און ו/או סטיק עם נוסחה מיוחדת המתאימה לטיפוח עורן העדין של ילדות ונערות שמתחילות להשתמש בפעם הראשונה כדיאודורנט. הנוסחה מועשרת בקמומיל, ללא אלומיניום, ללא פרבנים וללא אלכוהול, היפואלרגנית, היא נבדק דרמטולוגית ולא נוסתה על בעלי חיים.

מוצרי הסדרה מעוצבים במיוחד לילדות ולנערות עם איורי גרפיטי של נשיקות צבעוניות.

seperator

צובעים ונהנים

פאלטה. הנקל חו"ל,
פאלטה/הנקל חו"ל

פאלטה - מותג מוביל מבית שוורצקופף משיק צבעי שיער בגוונים חדשים למיני ערכת הצביעה פאלטה. מדובר בקרם צבע אינטנסיבי שנחשב למותג הצביעה מספר 1 באירופה שמוביל באיכות ובמקצועיות ומומחה בתחום צביעת שיער.

חמשת הגוונים חדשים פותחו ונבחרו בקפידה בהתאם לדרישת הצרכנית הישראלית. הנוסחה מכילה פיגמנטים אינטנסיביים של צבע, חודרת לעומק סיב השערה ונועלת את הצבע ומגנה מפני דהייה, עוצמת הצבע נשמרת לאורך זמן וכיסוי שיער לבן.

קרם הצבע ומסיכת הטיפוח מכילים קרטין, פנטנול ושמן מזין המטפחים את סיב השערה. פאלטה מחזק, מחליק ואוטם את סיב השערה.

גווני פאלטה: מגוון שוקולד ועד לגוונים קרים המנטרלים את הפיגמנט האדום הטבעי, וגוני בלונד עם קרם צבע עם אפקט למניעת פיגמנט צהוב או כתום עד 8 שבועות.

seperator

מחזירים וממחזרים

Kiehl's. יח"צ חו"ל,
Kiehl's/יח"צ חו"ל

לרגל יום המיחזור הישראלי שיחול ב-8.12 , Kiehl's-מותג הטיפוח הניו יורקי מעודד צרכנים למחזר מוצרים לצד הפחתת הפלסטיק באריזות. מותג Kiehl's המשווק מוצרי טיפוח לעור ולשיער לנשים וגברים, פועל שנים רבות למען איכות הסביבה, כחלק ממסורת משפחת המייסדים התומכת עד היום ביוזמות קהילתיות.

ל-Kiehl's אג'נדה סביבתית מפותחת, במסגרתה, בין היתר, הופחתה בשנים האחרונות כמות הפלסטיק באריזות והושקו אריזות מילוי (פאוצי'ם) החוסכים בממוצע 80% פלסטיק ממוצר חד פעמי של קיל'ס. המסע של קיל'ס לעולם ירוק יותר, מתחיל ביצירת פורמולות אחראיות עם רכיבים מתחדשים ואריזות מתכלות וידידותיות לסביבה, תוך שיפור החומרים בהם משתמשים בחנויות המותג.

Kiehl's. יח"צ חו"ל,
Kiehl's/יח"צ חו"ל

המותג שמעוניין להעלות את המודעות הציבורית לחשיבות המיחזור, משיק פעילות שתיגע בצרכנים ותעודד אותם למחזר מוצרים לאורך כל השנה. במסגרת הפעילות, מחזירים לסניפי קיל'ס מיכלים ריקים ומקבלים מוצר במתנה. כל מיכל שיוחזר לחנות, יזכה במתנה אחת, ככל שממחזרים יותר, מקבלים יותר. האריזות שיוחזרו יעברו לתהליך מיחזור מלא בשיתוף תאגיד המיחזור ת.מ.י.ר.

בין המתנות: 3 מיכלים ריקים יזכו ב-Lip Balm, 5 מיכלים ריקים יזכו במוצר טיפוח לנסיעות, 10 מיכלים ריקים יזכו במוצר בגודל מלא עד 125 שקל. הפעילות תיערך בכל סניפי Kiehl's : קניון רמת-אביב בתל-אביב, דיזינגוף סנטר תל-אביב TLV FASHION MALL , עופר גרנד קניון חיפה ובקניון מלחה ירושלים.

seperator

קמדיס ממחזרים

קמדיס מ. יח"צ,
קמדיס/יח"צ

ועוד לכבוד יום המיחזור של ישראל - חברת "קמדיס", המפתחת ומשווקת מוצרי דרמו-קוסמטיקה המסייעים לבריאות העור, חוברת לתאגיד המחזור ת.מ.י.ר, ובצעד משותף מעודדים את לקוחות קמדיס למחזר את שפורפרות התכשירים הריקים במטרה להניע את הציבור לשתף פעולה בהפרדת פסולת אריזות ולחזק את אמונו בתהליכי המיון והמחזור.

לקוחות "קמדיס" מוזמנים להצטלם עם שפורפרת של המותג ליד פח כתום, לשתף את התמונה ברשתות החברתיות ולתייג את העמוד הרשמי של "קמדיס" ושל ת.מ.י.ר ולקבל מקמדיס קופון הנחה בשווי 25% לקניה הבאה. ערך הקיימות מתבקש במותג קמדיס המבסס את כל מוצריו על צמחי מרפא, כל חומרי האריזה מנייר של קמדיס ניתנים למחזור ונקנים ממקורות הדואגים לקיימות היערות.

בשנה שעברה החברה קיבלה את תו הטבעונות מעמותת Vegan Friendly. המותג מתנגד לניסויים בבעלי חיים בכל שלבי פיתוח המוצר ומרכיביו. כיעד אסטרטגי להורדת כמות הנייר בחברה, עוברים בחברה באופן הדרגתי לייצור מוצרים ללא קופסאות באריזת פלסטיק המשלבת פלסטיק ממוחזר. מוצרי המותג מבוססים על שילובים יעילים של תמציות צמחי מרפא מהרפואה הסינית, וב"קמדיס" פועלים לקדם ערכי קיימות כחלק מתוכנית ארוכת טווח, ומשקיעים בתכנון חשיבה ומשאבים לטובת הנושא, משרשרת האספקה, הייצור התמציות, המוצרים והאריזות, כל במטרה לצמצם את המדרך הפחמני, ולשמור על המגוון הביולוגי והאקולוגי.

seperator

עגבניות או לא להיות

Antonella. דורו איטליאן פרודקט,
Antonella/דורו איטליאן פרודקט

Antonella - מותג רטבי עגבניות מהמובילים באיטליה, מגיע לישראל. חברת פסטה ריקו המתמחה בייצור פסטה טרייה בשיטה איטלקית מסורתית שבבעלות שי אלון, גיל בן-דב ותנובה, תחל לייבא לראשונה לישראל את מותג הפרמיום האיטלקי.

מוצרי מותג Antonella כוללים מגוון רטבים ומוצרי בסיס מעגבניות איכותיות וטעימות שמגיעות היישר מסרדיניה, בין המוצרים: עגבניות קוביות; פסאטה - עגבניות חתוכות דק; פולפה - עגבניות חתוכות דק המתאימות גם כרוטב לפיצה; רוטב לפסטה עשוי מעגבניות מתוקות; רוטב ארביאטה - רוטב עגבניות פיקנטי איכותי לפסטה וניוקי; ושני רוטבי שקשוקה - רוטב בסיס ורוטב חריף.

המוצרים ישווקו לראשונה ברשת דור אלון, אשר תמכור את המוצרים ברשת AM-PM, במעדניות ובקצביות מובחרות וחנויות פרימיום ברחבי הארץ.

אנטונלה נחשב למותג המוביל באיטליה בתחום רוטבי העגבניות. החברה מגדלת ומבקבקת את העגבניות באי סרדיניה למעלה מ-40 שנה. העגבניות העסיסיות של אנטונלה נותנות טעימה מהשמש האיטלקית והאדמה הסרדינית ללא שימוש בחומרי הדברה. עגבניות אנטונלה גדלות במשמעת קפדנית שכוללת ייצור משולב המגביל את השימוש במוצרי הגנת הצומח, כדי להבטיח ולכבד את המוצר האיכותי ובריאות הצרכן. העגבניות עוברות עיבוד "חי", לאחר שנאספו מהשדות, הן מועברות מיד למפעל, מעובדות ונארזות תוך מספר שעות, תוך שמירה על הטעם ועל המאפיינים התזונתיים של הפרי הטרי.

seperator

ורוד אופטימי

Fitness. סטודיו אסם,
Fitness/סטודיו אסם

סדרת פריכיות השוקולד של Fitness , הראשונה שהציעה לצרכני קטגוריית המאפה נשנוש מושלם ללא רגשות אשם, ממשיכה לחדש ולרגש. אסם-נסטלה מרחיבה את סדרת הפריכיות השוקולד של Fitness עם מוצר חדש פריכיות Fitness בציפוי קרם ורוד בטעם יוגורט-תות מפנק. שילוב טעמים אשר זכה לציונים גבוהים במבחני הטעימה בקרב הצרכנים. 6 אריזות אישיות הארוזות בנפרד לשמירה על הטריות ועל גודל מנת הצריכה.

Fitness נחשב לאחד המותגים הצומחים ביותר בעולם המזון וביסס עצמו כמותג ה-Better for you המוביל בקטגוריית המאפה בזכות מוצרים טעימים במיוחד, בעלי ערך מוסף תזונתי ועם המלצת קלוריות לצריכה נבונה.

seperator

רגעי קסם

סנו. טל אזולאי,
סנו/טל אזולאי

חברת סנו, ממובילות קטגוריית מרככי הכביסה בישראל, משיקה לכבוד החורף את moments of calm, מרכך חדש בניחוח רענן ועוצמתי המבשם את הבגדים לאורך זמן. מרכך הכביסה מקסימה, פותח בהשראת רגעים קסומים בטבע, הוא משלב ניחוחות של משב רוח רענן, פאוני וברגמוט, הוא עוצמתי ביותר, מותיר את הכביסה נעימה ורכה, בניחוח רענן. המוצר מגיע באריזה מעוצבת, פרחונית וססגונית, מרככי הכביסה של סנו מקסימה שומרים על הבגדים ומקלים על הגיהוץ.

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully