וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמני ההמתנה יצטמצמו? דואר ישראל מציע "תור בקליק"

עודכן לאחרונה: 30.11.2021 / 18:05

בשורה לצרכני דואר ישראל: מערכת זימון תורים באמצעות זיהוי קולי. השירות החדש משלים את שירות "תור בקליק" שהוטמע השנה בחברה והוריד את זמני ההמתנה בסניפים לשמונה דקות בממוצע, והוא ינגיש את הזמנת השירות לאוכלוסיות המתקשות בהתמצאות במרחב הדיגיטלי

בשורה לצרכני דואר ישראל: מערכת זימון תורים באמצעות זיהוי קולי. השירות החדש משלים את שירות "תור בקליק" שהוטמע השנה בחברה והוריד את זמני ההמתנה בסניפים לשמונה דקות בממוצע, והוא ינגיש את הזמנת השירות לאוכלוסיות המתקשות בהתמצאות במרחב הדיגיטלי.

מערכת הזיהוי הקולי מתווספת לפיתוחים דיגיטליים שהצטרפו למערך השירות של החברה, ושירותים טכנולוגיים נוספים בחטיבות הדואר השונות עליהם החברה שוקדת בימים אלו, והשקתם עתידה להיערך במהלך השנה 2022.

השירות החדש ינגיש ביתר קלות את שירות "תור בקליק" במוקד 171 לטובת אוכלוסיות שאינן טכנולוגיות ומתקשות בהתמצאות במרחב הדיגיטלי, קרי באתר דואר ישראל ובאפליקציה הייעודית של החברה.

שירות "תור בקליק" דואר ישראל. דוברות דואר ישראל,
שירות "תור בקליק" דואר ישראל/דוברות דואר ישראל

בחירה של לקוח בלחיצת כפתור לקביעת תור דרך זיהוי קולי, תשפר את יכולות מענה המוקד הטלפוני ואת שירות הלקוחות, כאשר זמן התגובה יהיה מהיר ויקצר את זמני ההמתנה.

כיצד ניתן להשתמש בשירות? בשיחה למוקד 171 בוחרים בשלוחת "זימון תור" - במידה וללקוח יש תור קיים, יבחר הלקוח בשלוחה המתאימה בהתאם להנחיות ויועבר לנציג. אחרת, יועבר למערכת זיהוי קולי, שם יידרש לומר את העיר בה הוא מעוניין לקבוע תור.

בשלב זה, יוקראו ללקוח הסניפים בעיר ואף תינתן אפשרות למעבר לנציג שירות. עבור ערים גדולות עם יותר משישה סניפים, יוקראו ששת הסניפים עם מספר הפניות הרב ביותר. אם הסניף הרצוי אינו ברשימה, הלקוח יועבר לנציג להמשך טיפול. כאשר הלקוח יבחר את הסניף הרצוי, הוא יועבר לבחירת שירות, תאריך ושעת הגעה רצויה לסניף.

לאחר הקלדת השעה המבוקשת על ידי הלקוח, יוקראו תורים פנויים וסמוכים לשעה שהקליד. לאחר בחירת שעת הגעה, יוקראו ללקוח פרטי התור שנקבע וישלח מסרון תזכורת.

דואר ישראל. יחצ,
זמן ההמתנה יצטמצם? דואר ישראל משיק שירות משלים ל"תור בקליק"/יחצ

"השלמת המעטפת לשירות 'תור בקליק'"

מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין, התייחס לשירות החדש: "הזמנת תור דרך זיהוי קולי משלים את המעטפת הנכונה לשירות 'תור בקליק', ויסייע בצמצום זמני ההמתנה ו-ויסות הלקוחות לסניפים וזמנים נוחים יותר עבורם. אנו רואים בכך עוד צעד חשוב לבניית בסיס שירותי טוב, נגיש ונוח לכלל הצרכנים, בעיקר ממגזרים בהם הנגישות לאתר החברה, לאפליקציה ומימוש השירותים הניתנים בהם אינה טריוויאלית עבורם. נמשיך להרחיב ולשפר את השירות לשביעות רצון הלקוחות, להגיע ולגעת בכלל החברה הישראלית".

מנהלת מערך שירות הלקוחות בדואר ישראל, לימור גבאי: "השירות החדש יקל גם על הצרכנים ובמקביל גם על נותני השירות הטלפוני. כיום ישנם קרוב ל-200 נציגים במוקדי השירות שמקבלים אלפי שיחות מדי יום במגוון נושאים הדורשים תשומת לב ואחריות רבה. מערכת הזיהוי הקולי תפחית באופן משמעותי את קבלת השיחות הנכנסות בנושא זימון תור, דבר שיקדם באופן ישיר טיפול בנושאים אחרים, ויצמצם זמני המתנה של הצרכנים לקבלת שירות טלפוני בדרך מהירה ונוחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully