וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הפינטק Rapyd השיקה שוב את האקדמיה להכשרת מהנדסים צעירים

עודכן לאחרונה: 1.12.2021 / 15:33

Rapyd מודיעה כי האקדמיה שלה להכשרת מהנדסים צעירים תפתח מחזור שני: "אנחנו נותנים הזדמנות לבוגרים, כשכיום היכולת להתקבל לחברות הייטק ללא ניסיון זו משימה כמעט בלתי אפשרית"

תעשיית ההייטק הישראלית נמצאת באחת התקופות המוצלחות, עם שיא גיוסים לסטארט-אפים וגל של הנפקות שמדגיש שהסטארטאפ ניישן מתכנן להמשיך להתפתח ולצמוח. אך עם ההצלחה הכבירה עולה הבעיה במחסור בעובדים ומכאן התחרות התמידית על טאלנטים וחשש מבריחה של עובדים לחברות בינלאומיות. ליבת הביקוש נמצאת באזורי מחקר ופיתוח, אבל הצמיחה בשאר חלקי החברה בתפקידים בתחום האופרציה, מכירות, משאבי אנוש וממשק עם לקוחות בכללי עולה גם היא.

דו"ח הרשות לחדשנות 2021 שפורסם ציין מחסור של כ-13,000 משרות בהייטק, אך לאחר החצי שנה האחרונה נראה שהמספר מטעה ולא משקף נכונה את הביקוש האמיתי בשוק. סטארטאפים נאלצים למצוא דרכים שונות כדי לענות על המחסור ולהשיג את העובדים ולכן מחליטות להקים מערכי הכשרה פנים ארגוניות בהנחה שההשקעה תוכיח את עצמה.

אקדמיה ראפיד. יחצ,
האקדמיה של Rapyd/יחצ

גם חברה צומחת, שמגייסת לפי שווי של 10 מיליארד דולר, יכולה למצוא עצמה בבעיה ככל שזה נוגע לגיוס עובדים. משבר כוח האדם בענף ההייטק לא פסח על חברת הפינטק הישראלית ראפיד (Rapyd) שהיא החברה הפרטית בעלת השווי הגבוהה בארץ, וכעת היא מודיעה כי האקדמיה שלה להכשרת מהנדסים צעירים תפתח מחזור שני.

חברת ראפיד, החברה הפרטית בעלת השווי הגבוהה בארץ, פיתחה פלטפורמת תשלומים בינלאומית עבור עסקים וצרכנים, שמאפשרת לבצע העברות בנקאיות, תשתית לארנקים דיגיטליים, תשלום מזומן, אמצעי תשלום אלטרנטיביים מקומיים ועוד. החברה מפעילה את רשת התשלומים המקוונים הגדולה מסוגה בעולם, שתומכת ב-65 סוגי מטבעות ביותר מ-170 מדינות ותומכת במעל 900 אמצעי תשלום שונים. החברה גייסה 960 מיליון דולר בארבעה סבבים מבתי ההשקעות המובילים בעולם. בחברה 550 עובדים הפרוסים במשרדים בכל רחבי העולם.

לאור הצמיחה של החברה, ובעקבות משבר כוח האדם בשוק ההייטק, החברה עתידה לקיים מחזור נוסף של אקדמיה להכשרת מהנדסים צעירים, זאת לאור הצלחת המחזור הקודם, בו השתתפו 20 עובדים בהכשרה שארכה כשלושה חדשים. המחזור החדש של האקדמיה ייפתח בעוד כשבועיים והוא מיועד לבוגרי תואר ראשון במדעי המחשב. במחזור הנוכחי ייקחו חלק כ-30 בוגרי תואר אשר יקבלו שכר גם במהלך ההכשרה. בוגרי האקדמיה ישתלבו מיידית בצוותי הפיתוח של ראפיד.

מהחברה נמסר: "אנחנו נותנים הזדמנות לבוגרים, כשכיום היכולת להתקבל לחברות הייטק ללא ניסיון זו משימה כמעט בלתי אפשרית, העובדים שייקחו חלק באקדמיה, ילמדו את עולמות הפינטק בליווי מנהלי מחלקות שונות מתוך החברה. אנחנו מאמינים שעם ההכשרה שלנו במשך שלושה חודשים וליווי צמוד אנחנו מגדלים את דור ההמשך ודוגאים לשילובם בראפיד ובתעשייה".

  • עוד באותו נושא:
  • קריירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully