וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטבע קריפטו טבעוני? מסתבר שיש חיה כזאת

עודכן לאחרונה: 30.11.2021 / 17:11

VeganNation משיקה את מטבע הקריפטו הראשון מסוגו בעולם, המיועד לסחר בגרסה החדשה של האפליקציה המאגדת אנשים, עסקים וארגונים ירוקים כדי לקדם צרכנות מודעת לסביבה

הסטארט-אפ הישראלי VeganNation משיק היום (ג') את ה-GRNC, מטבע הקריפטו מבין הראשונים בעולם, המיועד לסחר בגרסה החדשה של האפליקציה המאגדת אנשים, עסקים וארגונים ירוקים כדי לקדם צרכנות מודעת לסביבה. השקת המטבע הייעודי תיתן מענה בקרב קהילות הטבעונית והקיימות בעולם לקידום כלכלה ירוקה ותרומה לארגונים גלובליים העוסקים בנושאים אלו תוך כדי שקיפות מלאה.

אייזיק תומאס, יוסי רייבי ושניאור שפירא, מייסדי החברה, שואפים לרתום את הקהילה הטבעונית העולמית המונה 300 מיליון איש ברחבי העולם ולאגד אותם במקום אחד בו יוכלו לחפש מסעדות ובתי עסק טבעוניים - החל מאוכל ועד אופנה, בריאות ואיכות חיים - ללא קשר למקום הימצאם הפיזי.

אילן שפירא. אילן שפירא,
אייזיק תומאס/אילן שפירא

האפליקציה, הכוללת כיום כ-65,000 עסקים, תפעל לעת עתה בתל אביב, סידני, אמסטרדם, ברלין, טורונטו, פורטלנד, קליפורניה וניו יורק. הפלטפורמה עצמה תאפשר שימוש בארנק דיגיטלי ובמטבע הדיגיטלי הייעודי. החברה מפתחת גם מרקטפלייס וקידום של מועדון לקוחות טבעוני גלובלי.

הארנק למעשה הוא פלטפורמת התשלומים שתחבר בין חברי הקהילה, והוא יועצם על ידי מטבע הקריפטו שהחברה פיתחה, ה-Green coin - מה שיהווה מנוע הצמיחה הכלכלי של הפעילות והבסיס הכלכלי שלה לכלכלה השיתופית בין קהילת הטבעוניים. לטענת המייסדים, המטבע יעודד אנשים לצרוך באופן בר קיימא, יאפשר הנחות ותמריצים בעסקים הרשומים באפליקציה וזאת כדי שאנשים יצרכו בצורה טובה יותר לסביבה.

מטרת העל היא להפוך את המטבע הירוק למטבע הרשמי עבור "הכלכלה הירוקה" אותה החברה רוצה לכונן ותוכנית נאמנות גלובלית ירוקה, המעודדת התנהגות בת קיימא עם השפעה חיובית על החברה שלנו ועל כדור הארץ. על ידי כך, החברים באפליקציה יידעו תמיד שהכסף שלהם יישאר בתוך המערכת האקולוגית של VeganNation, אשר רק לפני כחודשיים הודיעה על מיזוג לשלד בורסאי בשם SIPUP CORP שנסחר ב-OTC בארה"ב לפי שווי של כ-50 מיליון דולר. בנוסף, מודיעה החברה כי ה-GRNC ייצא בבורסת Bittrex, אחת מבורסות מטבעות הקריפטו המובילות באירופה ובבורסת Liquid שבסיסה ביפן ומגובה על ידי FTX, אחת הבורסות הגדולות בעולם.

אייזיק תומאס, ממייסדי VeganNation: "אנו מגיעים במטרה לשנות את העולם. זה עד כדי כך פשוט. ה-GRNC הוא הדבק שמחבר את כלכלת האומה הטבעונית שאנחנו מנסים לייצר, יגביר את ההשפעה הפיננסית והכלכלית שלנו כקהילה חזקה בשוק העולמית ויימנף את הערכים והעקרונות שלנו כדי לאפשר שינוי חיובי. כעת, כל אחד יכול לסחור במטבע שלנו ויתרום לפריחתם של מיליוני בתי עסק קטנים בכל רחבי העולם שיתאחדו למען כינונה של קהילה חובקת עולם המאוחדת למען הסביבה".

  • עוד באותו נושא:
  • קריפטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully