וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנטינל וואן היא הזוכה בקטגוריית החדשנות של SE Labs

עודכן לאחרונה: 30.11.2021 / 18:09

החברה זכתה להכרה הודות ליכולת להימנע מאיומים במהירות גבוהה יותר, בהיקף רחב יותר ובדיוק רב יותר מהיכולות האנושיות

חברת סנטינל וואן (SentinelOne, נאסד"ק: S), המפתחת פלטפורמה אוטונומית לאבטחת מידע, הודיעה היום על זכייתה במקום הראשון בקטגוריית החדשנות (Best Innovator) בדו"ח השנתי של SE Labs לשנת 2021.

"Se Labs עובדת עם כל ספקיות אבטחת המידע הגדולות ועם לקוחותיהן. בתור שכזו, יש לנו תובנות לא רק לגבי המרכיבים אשר יוצרים מוצר מצוין, אלא גם איזו ספקית מצליחה להשביע את רצונם של לקוחותיה בעולם האמיתי, מחוץ למעבדה", אומר סיימון אדוורדס, מנכ"ל SE Labs. "אני מברך על האפשרות שניתנה לי להכיר בחדשנות שסנטינל וואן הביאה בשנה האחרונה לעולם אבטחת המידע".

תומר וינגרטן. יחצ,
מנכ"ל סנטינל וואן תומר וינגרטן/יחצ

מצטייני השנה של SE Labs נבחרים בשקלול של מבחנים ציבוריים מתמשכים, הערכות מגורמים פרטיים ומשובים מתאגידים המשתמשים ב-SE Labs כסיוע בבחירת מוצרים ושירותים. סנטינל וואן זכתה להכרה בשל מחויבות החברה לפרוץ גבולות בטכנולוגיה האוטונומית, במטרה להטמיע חדשנות בקנה מידה רחב ובמהירות ולעצב מחדש את שוק נקודות הקצה.

פלטפורמת ה-XDR האחודה של סנטינל וואן כוללת יכולות מניעה, זיהוי ותגובה על פני נקודות קצה, קונטיינרים, workloads בענן ורכיבי IoT, "האינטרנט של הדברים". כל זאת דרך פתרון אוטונומי אחד. הפלטפורמה מסייעת להגן על העסקים הגדולים והחיוניים בעולם, כך שלא יפלו קורבן לתקיפת הסייבר הגדולה הבאה. היא עושה זאת בעזרת טכנולוגיה מבוססת AI, שלא מצריכה מגע יד אדם ומספקת אבטחת מידע בקצב של מכונה.

"אין די כוח אדם מיומן כדי לתפעל מוצרי אבטחת מידע בהיקף כה רחב", אומר ראג' ראג'מאני, CPO בסנטינל וואן. "הגיע הזמן להילחם במכונה עם מכונה - עם טכנולוגיה שמסוגלת למנוע, לזהות ולהגיב באופן אוטונומי למתקפות סייבר. פלטפורמת ה-XDR האחודה שלנו מאפשרת לאנטרפרייז של היום לנקוט פעולה בזמן אמת וליהנות מהאוטומציה, ההיקף והמהירות שסנטינל וואן מביאה לעידן ה-XDR".

בשנה שעברה, בדו"ח של SE Labs לשנת 2020, זכתה סנטינל וואן במקום הראשון בקטגוריית נקודות הקצה.

  • עוד באותו נושא:
  • סייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully