וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתרחב שיתוף הפעולה בין סופרסמארט לענקית הקמעונאות METRO

עודכן לאחרונה: 1.12.2021 / 12:49

סופרסמארט פיתחה טכנולוגית Scan&GO ייחודית לסריקת המוצרים תוך כדי יישום טכנולוגיה למניעת אובדנים וגניבות, ומאפשרת לסיים את שלב התשלום בסופר והיציאה מהחנות תוך שניות בודדות. מטרו מרחיבה את פריסת הטכנולוגיה לערים נוספות באירופה

לפני כשנתיים הביעה ענקית הקמעונאות METRO אמון בסטארט-אפ הישראלי Supersmart והטמיעה את הטכנולוגיה שלו בשישה מסניפי הרשת בטורקיה כפיילוט. בעקבות הצלחת הפיילוט, רשת METRO הרחיבה את הפריסה של הטכנולוגיה הישראלית גם ליעדים נוספים, ביניהם, הונגריה וצ'כיה.

כעת, SuperSmart מבשרים על השלמת הטמעת הטכנולוגיה בכל סניפי METRO טורקיה, צ'כיה והונגריה, ועל תחילת פיילוט נוסף בסניפי הרשת באוקראינה. מדובר בסדר גודל של כ-60 סניפים בהן מוטמעת הטכנולוגיה בצורה מלאה. היקף העסקה מוערך במיליוני דולרים עבור כל מדינה בנפרד.

עופר אילן. יחצ,
עופר אילן/יחצ

סופרסמארט פיתחה טכנולוגית Scan&GO ייחודית לסריקת המוצרים תוך כדי יישום טכנולוגיה למניעת אובדנים וגניבות, ומאפשרת לסיים את שלב התשלום בסופר והיציאה מהחנות תוך שניות בודדות. הפתרון החדשני של סופרסמארט, משלב בין אפליקציה לסריקת פריטים ועמדות ולידציה חכמות שמאמתות את הסריקה שביצע הלקוח במהלך הקנייה.

עד כה גייסה החברה 13 מיליון דולר בשני סבבי גיוס ומעסיקה כ-40 עובדים במשרדיה בישראל. כיום, הטכנולוגיה של החברה פועלת בישראל בסניפי 'אושר עד' ו-'שוק העיר', ונמצאת במגעים עם רשתות נוספות.

עופר אילן, סמנכ"ל כספים ב-Supersmart: "אנחנו מודים לרשת מטרו על האמון שנתנו בנו. אנחנו שמחים לייצר פתרון מוביל וחדשני לשוק הקמעונאות ולשפר את חווית הקניה של הלקוח. נמשיך להוביל שינוי אמיתי בעולם הקמעונאות, להרחיב את פיתוח המוצר ולהתרחב לשווקים נוספים".

  • עוד באותו נושא:
  • מטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully