וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות ראשונה בעולם של Disney Home נפתחה בתל אביב

עודכן לאחרונה: 1.12.2021 / 15:07

אקסטרה ריטייל, קבוצת הקמעונאות של אלון רבוע כחול, השיקה היום את Disney Home, רשת קונספט חדשה לריהוט ומוצרים לבית, בשיתוף פעולה עם דיסני הבינלאומית. חנויות הדגל הראשונות ייפתחו בקניון TLV בתל אביב ובגרנד קניון בחיפה. חנויות נוספות צפויות להיפתח במהלך 2022

חנות DISNEY HOME נפתחה בתל אביב/דניאל סיילן
השקת חנות דיסני הום. אביב חופי,
השקת חנות דיסני הום/אביב חופי

15 מיליון שקל הושקעו בהקמת הרשת

קבוצת אקסטרה ריטייל משיקה את Disney Home רשת חנויות לאביזרים ורהיטים לבית, בשיתוף פעולה עם דיסני העולמית. חנויות הדגל הראשונות ייפתחו בקניון TLV בתל אביב ובגרנד קניון בחיפה, חנויות נוספות עתידות להיפתח במהלך שנת 2022 ביניהם בקניון עזריאלי בגבעתיים ובסינמה סיטי בגלילות.

ברשת הקונספט החדשה יוצעו ללקוחות מהדורות מוגבלות של ריהוט, אביזרים ומוצרים שפותחו ועוצבו על ידי סטודיו הבית של אקסטרה ריטייל - Tutto Arte בהשראת הדמויות האיקוניות של מיקי מאוס ומיני מאוס. בהקמת הרשת בישראל הושקעו כ-15 מיליון שקל.

קרן סער, מנכ"לית חטיבת הסחר דיסני ישראל: "דיסני זה קסם והשראה, דיסני יודעים לספר סיפורים, לחלום ולהגשים, וכמו במשפט הידוע, אם אנחנו מסוגלים לחלום את זה אני מסוגלים לעשות את זה, והנה אנחנו פה, החלום הפך למציאות, החנות הראשונה של דיסני הום נפתחת היום"

קרן סער, מנכ"לית דיסני ישראל. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
קרן סער, מנכ"לית חטיבת הסחר דיסני ישראל/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

"Disney Home היא קודם כל חוויה"

בחניות Disney Home לקוחות יוכלו לרכוש מוצרים ייחודיים ולהביא את הקסם של דיסני לתוך ביתם: ניתן יהיה למצוא החל מרהיטים ועד אביזרים לכל אחד מחדרי הבית : לחדר האמבטיה, לחדרי השינה למבוגרים, למטבח, חדרי ילדים ונוער וחדרי תינוקות.

דודי כהן, מנכ"ל אקסטרה ריטייל אומר: "Disney Home של אקסטרה ריטייל היא קודם כל חוויה. קסם ייחודי שפיתחנו במשך חודשים רבים כדי להפוך כל חדר וכל בית למיוחד, נוח וכן, לאור כל מה שקורה בשנתיים האחרונות בעולם, בהחלט אפשר גם להגיד, מנחם. אנחנו גאים להעניק את החוויה הזאת ללקוחות שלנו בישראל".

דודי כהן, מנכ"ל אקסטרא ריטייל. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
דודי כהן, מנכ"ל אקסטרה ריטייל/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

הבית מקבל נגיעות מהקסם של Disney

ויקה יוסל, מנהלת החדשנות בקבוצה ומנהלת הסטודיו לעיצוב Tutto Arte מוסיפה, "מיקי ומיני מאוס הם דמויות איקוניות להן השפעה על מעצבים בכל העולם. אנחנו בטוחים שפריטים המיוצרים בהשראתם עתידים להיות פופולריים מאד, ואנחנו שואפים להעניק ללקוחות גישה לקסם הזה!"

במבחר של Disney Home ניתן לרהט ולאבזר את כל חדרי הבית. במקום ניתן למצוא מבחר של רהיטים כמו כורסאות, כסאות, ספסלים, שידות, שולחנות צד, מנורות צד ותאורת קיר, שטיחים ועוד. לצד מבחר ענק של אביזרים לבית ביניהם מצעים, קופסאות אחסון, כלי מטבח, כריות נוי, מסגרות לתמונות, אגרטלים ועד פריטים אישיים כמו חלוקי רחצה, מגבות, שמיכות ואף תיקי גב ועוד.

חנות דיסני הום: מצעי סאטן 600-840 שקל. ספסל מרופד 1099.90 שקל.. אילן בשור,
חנות דיסני הום: מצעי סאטן 600-840 שקל. ספסל מרופד 1099.90 שקל./אילן בשור

טווח המחירים ברשת Disney Home:
לרהיטים: 299-1699 שקל
לכלי בית89-229 שקל
לקופסאות אחסון 40-239 שקל
לאביזרי אמבטיה 90-179 שקל
לשמיכות 149-249 שקל
לכריות נוי 89-199 שקל

ניתן להשיג שתי חנויות הדגל הראשונות של Disney Home בקניון TLV בתל אביב, ובגרנד קניון בחיפה.

חנות הדגל של דיסני הום בתל אביב. אילן בשור,
חנות הדגל של דיסני הום בתל אביב/אילן בשור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully