וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת המיזוג עם וונטייז: עודכנה הערכת השווי של עושרד

עודכן לאחרונה: 1.12.2021 / 13:16

עופר עיני ושרגא ברוש מעדכנים את הערכת השווי של עושרד לכ-150 מיליון שקל. במסגרת המיזוג הנרקם בין החברות 100% ממניות עושרד ימוזגו אל וונטייז בתמורה להקצאה של כ-60% מההון המונפק והנפרע של וונטייז

לקראת חתימה על הסכם המיזוג הנרקם בין וונטייז פי אל סי לחברת "עושרד גז טבעי בע"מ", שבבעלות עופר עיני ושרגא ברוש, דיווחה עושרד על הערכת שווי עדכנית של כ-150 מיליון שקל, כאשר בכוונתה לגייס כ-20 מיליון שקל בתום המיזוג.

במסגרת המיזוג הנרקם בין החברות 100% ממניות עושרד ימוזגו אל וונטייז בתמורה להקצאה של כ-60% מההון המונפק והנפרע של וונטייז וכן אפשרות להקצאות נוספות בכפוף לעמידה באבני דרך. לאחר המיזוג, בכוונת עושרד לבחון להרחיב את פעילותה בעולמות האנרגיה ולבחון כניסה לתחומים נוספים לרבות לתחום הסולארי, אגירה ועוד.

עופר עיני נבחרת ישראל. קובי אליהו
עובר לשלב הבא. עופר עיני/קובי אליהו

עושרד גז טבעי נוסדה בשנת 2014, ע"י בעלי השליטה שרגא ברוש ועופר עיני. עושרד עוסקת בייזום, תכנון, פיתוח והקמה של מתקני מיקרו-גנרציה בהספקים של עד 16 מגה וואט. בפרויקטים אותם מקימה עושרד, היא עושה שימוש במנועים המופעלים באמצעות גז טבעי אשר מייצרים חשמל ואנרגיה תרמית המשמשים את הלקוח בהתאם לצרכיו. חברת הבת אנרג'יי פתרונות גז טבעי בישראל 2019 בע"מ - מוחזקת על ידי עושרד בשיעור של 80%, ויתרת מניותיה מוחזקות ע"י חברת בת של חברה טורקית בשם אילטקנו Iltekno)) העוסקת בהקמת תחנות אנרגיה מבוססות גז טבעי ודיזל.

נכון למועד הדיווח, התקשרה עושרד באמצעות אנרג'יי ב-3 הסכמים להקמת מתקני קוגנרציה בהיקף כולל של כ-5.5 מגה וואט, אשר להערכת עושרד אחד מהם צפוי להתחיל לספק חשמל ואנרגיה תרמית עד סוף 2022 ושני האחרים צפויים להתחיל לספק חשמל ואנרגיה תרמית כבר במהלך שנת 2023. בנוסף, נמצאת עושרד, באמצעות חברת הבת, בשלבי סיום לקראת חתימה על שני הסכמים נוספים בהספק של עד כ- 5.5 מגה וואט. למיטב הערכת עושרד שני הסכמים אלו ייחתמו עד לחודש יוני 2022.

במאי 2021 דיווחה עושרד על מזכר הבנות שנחתם עם חברת זוקו שילובים, לפיו סוכם על שיתוף פעולה למתן שירותי הקמה ותחזוקה עם חברת זוקו, המתמחה, בין היתר, בהקמה ומתן שירותי תחזוקה של פרויקטי אנרגיה מבוזרת והיא עצמה יבואנית של מנועי Caterpillar (חברת האם של חברת MWM). הסכם זה מבסס את מעמדה של אנרג'י ואת יכולתה לעמוד בהתחייבות אשר לקחה על עצמה להקמת פרויקטים ולביצוע תחזוקה במחירים תחרותיים.

את עסקת המיזוג מובילים מטעם וונטייז עו"ד אילן גרזי, עו"ד מיכל אוחנה, עו"ד יואב ברונשטיין ועו"ד ניר זוהר ממשרד פרל כהן.

  • עוד באותו נושא:
  • עופר עיני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully