וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד כמה חשובה התדמית להצלחה האישית?

מערכת וואלה! בשיתוף מאיה נוטקוביץ'

עודכן לאחרונה: 5.12.2021 / 8:24

מאיה נוטקוביץ' היא כוהנת תדמיות ודמות ייחודית, שמלמדת את הלקוחות שלה איך לבלוט ולהפוך לכאלו ששמים לב אליהם כשהם נכנסים לחדר, וזוכרים אותם כשהם יוצאים ממנו. הכירו אותה

בווידיאו: הכירו את כוהנת התדמית מאיה נוטקוביץ'/יח"צ

התדמית שלנו היא חלק בלתי נפרד מההצלחה בחיים ולכן, חשוב לשדרג, לשפר ולשמר אותה כל הזמן. זה בדיוק התפקיד של מאיה נוטקוביץ', יועצת תדמית ודמות מרתקת וחריגה בנוף המקומי.

בדומה לסגנון האישי שלה, שבולט בשטח בזכות הסטייל המיוחד והשיער הלבן הבוהק, היא מלמדת את לקוחותיה הרבים לבלוט אף הם ולהפוך את עצמם למותג אנושי, שטח פרסום מהלך והכל - בצורה אותנטית.

מבחינת נוטקוביץ', בת 42 ואם לארבעה, התדמית היא מפגש הקצוות של כל אדם וחייבת להיות יותר ממסכה חיצונית. היא חייבת להיבנות מבפנים ולבטא את אישיותו של כל אדם, המורכבויות והניגודים שבו - רק כך היא יכולה לעזור לנו להצליח. כשהתדמית משקפת את העצמי האמיתי שלנו, בגרסה הכי מחודדת ומדויקת שלה, היא עובדת ונוטקוביץ' עוזרת ללקוחותיה להשיג זאת בעזרת השילוב בין האסתטיקה החשובה לבין התהליך העמוק והפנימי בו נבנים הדימוי, הכבוד והביטחון העצמי.

מאיה נוטקוביץ'. יח"צ,
דמות ייחודית/יח"צ

היא עלתה לישראל מקישינב בגיל 12, בת להורים ניצולי שואה שכבר בברית המועצות ידעו להבליט את עצמם, גם בתקציב צנוע וללא אמצעים רבים. מהם, היא ינקה את חשיבות האסתטיקה והבינה כמה חשוב האימפקט, על הסביבה וגם על האדם עצמו.

עם השנים צמחה נוטקוביץ' בעולמות העסקיים עד שהגיעה לתפקיד בכיר בתאגידי ביו-מד שונים, אך הבינה שהיא מחפשת כיוון אחר והחלה לרכוש ידע ולהתפתח בתחום הצמיחה האישית והאסתטיקה. היא למדה כיצד לאמן לקוחות לבניית תדמית מנצחת ואיך להעביר אותם תהליכים ומסע התפתחות אישית, כלכלית, זוגית, חברתית ועסקית - כל אחד עם מה שהוא זקוק לו בדרך להצלחה.

קהל היעד של נוטקוביץ' הוא אנשים אופטימיים, שרוצים להוציא מעצמם יותר, אנשי עסקים מצליחים ששואפים גבוה ולא תמיד יודעים איך לפרוץ בעצמם. היא מחפשת לקוחות שלא חוששים להעז ומבינים את חשיבות ההתפתחות המתמדת וההשקעה בעצמם לטובת הצמיחה, בעסקים ובחיים בכלל. את אלו - הופכת נוטקוביץ' למותג וכיום היא מלווה אנשי עסקים רבים ועושה קסמים בכל הנוגע לתדמית שלהם.

מאיה נוטקוביץ'. יח"צ,
איך בונים תדמית?/יח"צ

במסגרת התהליך, היא מקפידה לעבוד "מבפנים החוצה", לשאול שאלות ולפרק את האישיות לגורמים, ואז להרכיב אותה מחדש לכדי נראות מרתקת. התדמית שהיא יוצרת ללקוחותיה היא פאזל אישיותי, שמותאם לכל אחד ואחת. התהליך הזה בונה את האדם ומסיר ממנו חששות כמו "מה יגידו עליי?".

"דומה מושך דומה" הוא אחד המשפטים שנוטקוביץ' חוזרת עליהם - המכנה המשותף הנמוך ביותר הוא המקום בו כולם מסכימים זה עם זה, אבל לא לשם אנחנו נמשכים או מכוונים. אנחנו מחפשים את המיוחד והשונה ולכן היא מקפידה להפוך את הלקוחות שלה למנהיגים ומובילי דעת קהל, דמויות שאנחנו שואפים להיות בקרבתן. ברגע שזו לא רק מסכה או פאסון, אלא נובע מאופיו האמיתי של האדם, התדמית שנבנית לו תוביל אותו למחוזות הללו.

כדי לעשות זאת, נוטקוביץ' לא בוחלת באמצעים: היא מרכיבה ללקוחות שלה מלתחה, מכתיבה לספרים ומאפרים מה לעשות איתם, עובדת על יציבה ושפת גוף, קונה עמם פריטים מדויקים ומעבירה אותם תהליך של כ-15 שעות אימון בשלושה מפגשים, שנערכים אחת לשבוע כדי שבין לבין, יהיה זמן לעכל את הכל.

מאיה נוטקוביץ'. יח"צ,
מובילה את הלקוחות בתהליך/יח"צ

התוצר הסופי הוא כאמור אדם עם נוכחות חזקה במרחב, בין אם הוא פיזי או דיגיטלי, כזה שמושך את תשומת הלב ומשאיר אחריו זיכרון חזק בזכות זהות מבוססת ומיוחדת. המטרה שלה להמשך הדרך היא להפוך את האסתטיקה לסטנדרט במרחב הישראלי, להתפתח לקהלים חדשים, להנחות תכנית טלוויזיה בנושא וכמובן, להוביל את לקוחותיה להיות ערכים ייחודיים בעולם.

אז לסיום, מה הטיפ הכי חשוב של נוטקוביץ'? "תשאלו את עצמכם מה ייחודי בכם. תשאלו אדם זר, אם היה פוגש אתכם, מה היה חושב עליכם והאם מצאתם פער בין שני הדברים, רוצו לסגור אותו, כי לא משרת אתכם להיות שקופים. כשאתם שקופים, אתם שטח פרסום מבוזבז של הערך שלכם וכולנו רוצים בסופו של דבר להשפיע על העולם בדרך כלשהי".

לאתר של מאיה נוטקוביץ'

פייסבוק

אינסטגרם

לינקדאין

מערכת וואלה! בשיתוף מאיה נוטקוביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully