וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פיצה, המבורגר, סושי? ההרגלים בירושלים השתנו"

עודכן לאחרונה: 1.12.2021 / 14:24

הם הזמינו את הטייק אווי המסורתי, עד שנכנס וולט לתמונה ושינה את הרגלי האכילה בבירה. עכשיו הירושלמים גילו את ההזמנות והעיר התהפכה מקצה לקצה, או כמו שאומר בעלי המסעדה האסייתית סטיישן 9: "מי האמין שיזמינו פה ראמן במשלוח?"

הרגלי הצריכה בענף המזון השתנו במהלך תקופת הקורונה בירושלים, והמסעדות וגם הצרכנים הבינו ששינוי קונספט מתבקש. אם מה ששגור במה שמכונה "מדינת תל אביב" הוא כבר חלק מסדר היום, אין שום סיבה שגם בירושלים זה לא יעבוד.

"בירושלים מבחינת משלוחים תמיד היה את השילוש הקדוש: פיצה, המבורגר, סושי", מעיד בר ידיד, מסעדן מבעלי "סטיישן 9", מסעדה אסייתית במתחם התחנה הראשונה בירושלים, "פתאום הגיעה הקורונה ואנשים רצו להרחיב את מנעד ההזמנות שלהם, להרגיש עוד טעמים, ממש להזמין ארוחות".

לאחרונה נכנסה לתמונה וולט, שעוד לפני אבל במיוחד בתקופת הקורונה פשטה על תל אביב. עשתה עלייה, תרתי משמע, לירושלים ולאחר שבחנה את כוח השוק בבירה החלה לחתום על שיתופי פעולה עם העסקים האסטרטגיים בעיר.

סטיישן 9. יחצ,
ראמן של סטיישן 9. עכשיו זה פתאום מגיע הביתה/יחצ

אחד המקומות הראשונים עימם החל החיבור הוא "סטיישן 9", מסעדה אסייתית כשרה, המציעה תפריט רחב, אליה מגיעים מכל רחבי העיר ואפילו מחוצה לה. בוולט הנגישו את התפריט כמשלוח, ובמסעדה משתאים. "מי האמין שלקוחות ירושלמים יזמינו מרק כמנה עיקרית ועוד במשלוח?", מופתע בר ידיד, "בוולט מפעילים מוקדי חשיבה, מעבר להעברת מזון ממסעדה ללקוח, יש רצון לתווך שהחוויה תהיה הכי קרובה לישיבה במקום עצמו ואם באיזה משרד בעיר, או שבבית יושבים אנשים שכל מה שממלא את המאוויים שלהם כרגע זאת מנה כזו או אחרת מתוך התפריט".

אחת המנות שבר ידיד מתפאר בהן היא הראמן של סטיישן 9. ראמן, למתי המעט שלא מכירים, הוא מרק חורף יפני המשלב נודלס ובשר עוף צלוי, בעיצוב צלחת מיוחד. בוולט הרימו את הכפפה וקידמו את מכירת המנה הזו כמשלוח. הבלתי ייאמן קרה, והשילוש הקדוש של הירושלמים התבקע. "בוולט הבינו שיש קהל בירושלים שצורך אוכל אסייתי אמיתי, ובאמצעות המשלוח שלהם ניתן אפילו לפתוח שולחן ססגוני", מסביר בר ידיד. וכן, המשלוחים מגיעים לכל רחבי ירושלים ואף מחוצה לה.

  • עוד באותו נושא:
  • ראמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully