וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף פעולה חדשני בין מיטב דש וחברת הפינטק riseup

עודכן לאחרונה: 2.12.2021 / 14:39

לפי נתונים של riseup, רק 40% מלקוחות החברה מפקידים כסף בחיסכון כל חודש. 20% מהלקוחות משאירים למעלה מ-15,000 שקל בעו"ש ו60% מתוכם לא מעבירים בכלל לחסכון ומאבדים את התשואה הפוטנציאלית באפיק חיסכון

חברת הפינטק riseup, שפיתחה פלטפורמה ייחודית שמסייעת לישראלים ולישראליות לשפר את מצבם הכלכלי, יוצאת בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם בית ההשקעות מיטב דש במסגרתו תציע ללקוחות החברה לפתוח קופת גמל להשקעה בצורה דיגיטלית ונוחה.

שיתוף הפעולה משלב בין שיטות חדשניות מתחומי הכלכלה ההתנהגותית וחווית המשתמש של riseup לבין הניסיון הפיננסי ארוך השנים של מיטב דש. תהליך פתיחת הקופות יתבצע דרך הממשק הידידותי והפשוט של riseup, שיחוברו בעזרת API'S לפלטפורמה הדיגיטלית של מיטב דש ויאפשר ללקוחות החברה לפתוח קופת גמל להשקעה תוך דקות ספורות ובצורה דיגיטלית ונוחה.

עומר מילויצקי מיטב דש. יחצ,
עומר מילויצקי, מנהל תחום הדיגיטל והחדשנות במיטב דש/יחצ

לפי בדיקה של riseup, רק 40% מהלקוחות מפקידים כסף בחיסכון כל חודש. יתרה מכך, 20% מלקוחות החברה משאירים למעלה מ-15,000 שקל בעו"ש ומאבדים את התשואה הפוטנציאלית באפיק חיסכון. החסמים העיקריים של הישראלים והישראליות לייצר חיסכון הוא לאור סכומי ההפקדה הקטנים. טרם שיתוף הפעולה, מרבית המוסדות הפיננסים פנו דווקא ללקוחות עם סכומי הפקדה גדולים. . כעת, מבקשת riseup לאפשר לישראלים ליהנות מתשואות ויתרונות המס המוצעים בקופות הגמל להשקעה, גם אלו עם סכומי הפקה קטנים. שיתוף הפעולה מאפשר לסדוק חסמים ולאפשר גם ללקוחות עם סכומים קטנים לייצר חיסכון והשקעה לטווח הארוך.

עבור מיטב דש מדובר בשיתוף פעולה אסטרטגי שמדגיש את מחויבות החברה להיות בקדמת הטכנולוגיה ולספק שירותים חדשניים ומיוחדים ללקוחותיה.

"שיתוף הפעולה מאפשר יכולות סינכרון"

עומר מילויצקי, מנהל תחום הדיגיטל והחדשנות במיטב דש: "שיתוף הפעולה בין החברות מתאפשר בשל יכולות הסנכרון בין הטכנולוגיות המתקדמות של שתי חברות ובכך להציע ללקוחותיה של riseup את אפשרויות ההשקעה המתקדמות והמשתלמות של מיטב דש. בכוונתנו להמשיך ולהוביל את המהפכה הדיגיטלית בתחום ההשקעות, ולהציע טכנולוגיות פורצות דרך ללקוחותינו החדשים והוותיקים כאחד".

יובל סמט, מנכ"ל riseup: "לאחר שנרגעה מגפת הקורונה, אנו צופים גל התייקרויות בהוצאות החודשיות של משקי בית, ולכן השירות שלנו נהיה קריטי יותר מתמיד. יחד עם זאת ולצד הצורך לשלוט בהוצאות, אנו רואים שיותר ויותר ישראלים מעוניינים לחסוך סכום חודשי, אפילו קטן, כחלק מהאחריות שלהם לחיים פיננסיים מאוזנים יותר. אנחנו גאים להשיק מוצר חיסכון בגובה עיניים שמנגיש את שוק ההון לכלום - כדאי שכל אחד יוכל לחסוך את הכסף שלהם במקום שזה יעשה כסף. שיתוף הפעולה עם מיטב דש מרחיב את קשת השירותים שלנו ולוקח את משקי הבית צעד אחד קדימה"

  • עוד באותו נושא:
  • מיטב דש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully