וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוריאל מכריזה על שותפות אסטרטגית עם חברת האקלים-טק הישראלית בריזומטר

1.12.2021 / 18:00

שתי החברות ישתפו פעולה כדי לחשוף תובנות על החשיפות הסביבתיות המשפיעות על בריאות האדם ועל העור לאורך חייו: "לסייע לאנשים לחיות חיים בריאים"

לוריאל הכריזה היום (רביעי) על שותפות רב-שנתית חדשה במחקר וטכנולוגיה עם בריזומטר, אחת מחברות האקלים-טק החדשניות והמדויקות ביותר בעולם. בריזומטר, שבסיסה בישראל, מובילה בתחום המידע הסביבתי על איכות האוויר, אבקנים ושריפות. המטרה העיקרית שלה היא לשפר את בריאותם ובטיחותם של מיליארדי אנשים ברחבי העולם על ידי מתן נתונים סביבתיים מדויקים ותובנות מדויקות, המאפשרים לנקוט פעולה.

באמצעות שותפות רב-שנתית זו, לוריאל ובריזומטר תשלבנה את המומחיות שלהן במדעי הזדקנות העור ובמדעי הסביבה במטרה לפתח פלטפורמה טכנולוגית (אקספוזום) בלעדית שתאפשר פיתוח מוצרים לתעשיית היופי המיועדים לטיפוח העור, המושפע מאקלים וממזג אוויר. (אקספוזום - סך כל החשיפות הסביבתיות המשפיעות על בריאות האדם ועל העור לאורך חייו). שותפות זו תספק תובנות חדשות לגבי האופן בו הסביבה משפיעה על הזדקנות העור, ובסופו של דבר תספק שירותים חדשים לצרכנים בכל רחבי העולם שיתנו מענה לצרכי העור שלהם עם שגרות בהתאמה אישית ועצות לאורח חיים.

שת"פ לוריאל בריזומטר. יחצ,
למען עתיד בריא יותר/יחצ

"אנו נרגשים מאוד להיכנס לשותפות ארוכת טווח ואסטרטגית זו עם בריזומטר, המובילה העולמית בתחום טכנולוגיית האקלים (טכנולוגיית חיזוי איכות האוויר). באמצעות שילוב המומחיות ההיסטורית שלנו במדעי טיפוח העור עם הפלטפורמה הטכנולוגית החדשנית של בריזומטר, נעניק לצרכנים שלנו בכל רחבי העולם שירותים חדשים ועצות מעשיות לשגרת טיפוח העור שלהם על מנת להילחם בהשפעות הסביבתיות", אומרת ברברה לאברנוס Barbara Lavernos, סגנית נשיא האחראית על המחקר, החדשנות והטכנולוגיה בלוריאל.

"חיזוק שיתוף הפעולה שלנו עם בריזומטר, המובילה העולמית בתחום איכות האוויר, הינו חשוב וחיוני כדי לחשוף את הקשרים בין הזדקנות העור לבין חשיפה סביבתית, כמו אלרגנים, קרינת UV, וזיהום אוויר. שיתוף פעולה זה יאפשר לנו לספק שירותים חדשים שיכולים להעניק את שגרות טיפוח העור המדויקות ביותר ובהתאמה אישית מדויקת ביותר, לתת עצות לגבי אורח חיים, ובסופו של דבר יאפשר לסייע לאנשים לחיות חיים בריאים יותר בכל סביבה חיצונית בה הם חיים", אומר גיב באלוש Guive Balooch, ראש החממה הטכנולוגית העולמית למחקר וחדשנות בלוריאל.

"אנחנו בבריזומטר נרגשים להמשיך ולהצמיח את השותפות שלנו עם לוריאל, חברת הביוטי המובילה בעולם. הערכים העמוקים שלהם בתחומי המדע, הטכנולוגיה והחדשנות עולים בקנה אחד עם הערכים שלנו בתחומי איכות האוויר ומדעי הסביבה. אנו נרגשים מאוד משיתוף הפעולה בין שתי החברות אשר יעניק תובנות חדשות על השפעת הסביבה על הזדקנות העור, ובהתאם לפיתוח מוצרים חדשים" הצהיר רן קורבר, מנכ"ל בריזומטר.

  • עוד באותו נושא:
  • לוריאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully