וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים: רווחי טבע יצמחו ברבעון הרביעי בכ-37%

אילן מוסנאים

10.2.2003 / 10:08

האנליסטית רקפת לויסון מעריכה כי מכירות החברה ברבעון יצמחו ב-25% ל-710 מיליון דולר; תיהנה מהתחזקות היורו מול הדולר, מהמשך צמיחת הקופקסון ומהאישורים החדשים

טבע צפויה לסיים את הרבעון הרביעי של 2002 עם צמיחה של 37% ברווח הנקי לעומת הרבעון המקביל, ל-122 מיליון דולר או 45 סנט, וגידול של 25% במחזור המכירות שלה לכ-710 מיליון דולר.

האנליסטית רקפת אפטר מבנק הפועלים מעריכה כי הגורמים העיקריים לשיפור בהכנסות החברה הם הרכישות האחרונות שביצעה באירופה: חברת באייר קלאסיק הצרפתית והחטיבה הכימית של חברת Haneywell באיטליה, ואישורים למוצרים גנריים חדשים שהתקבלו בשנה האחרונה. בנוסף, תיהנה החברה מהמשך הצמיחה של שוק התרופות האמריקאי, מהתחזקות שער החליפין של היורו מול הדולר ומהמשך הגידול במכירות הקופקסון.

לויסון מציינת כי תחזית הרווח הנקי שלה דומה לקונצנזוס של האנליסטים, ונמצאת בטווח התחזיות שהחברה מסרה בסוף אוקטובר בעת קבלת האישור הגנרי לשיווק האוגמנטין - לרווח למניה של 44-46.5 סנט.

הצמיחה ברווחיות החברה, של כ-37% כאמור, תגיע בזכות הרווחיות הגבוהה של הקופקסון ושל המוצרים הגנריים החדשים, ירידה בהוצאות המימון על רקע גיוסי האג"ח בריביות נמוכות, המשך תהליכי הרציונליזציה, היחלשות השקל מול הדולר והעובדה שהחברה הפסיקה ב-2002 להפחית מוניטין על חברות שרכשה בגין כניסת תקנים חשבונאיים חדשים לתוקף בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully