וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק בינלאומי תספק אינטרנט מהיר ל-150 בתי הספר בפרויקט "מדערום"

כתב וואלה! עסקים

10.2.2003 / 10:35

היקף העסקה מוערך במאות אלפי שקלים בשנה; עד היום בתי הספר הקשורים בפרויקטים של קרן רש"י, היו מקושרים לאינטרנט בלעדית דרך אינטרנט זהב

בזק בינלאומי זכתה במכרז שערכה קרן רש"י לאספקת שירותי אינטרנט מהיר ל-150 בתי ספר בדרום הארץ, הקשורים איתה בפרויקט "מדערום". היקף העסקה מוערך במאות אלפי שקלים בשנה. עד היום בתי הספר הקשורים בפרויקטים של קרן רש"י, היו מקושרים לאינטרנט בלעדית דרך חברת אינטרנט זהב ומהיום יקושרו מחציתם באמצעות בזק בינלאומי Business.

בבזק בינלאומי מציינים כי במהלך השנה האחרונה חיברה כ-600 מוסדות חינוך חדשים, ונכון להיום היא מקשרת כמחצית ממוסדות החינוך בישראל לשדרת האינטרנט, מרביתם באמצעות חיבורי אינטרנט מהיר.

בבזק בינלאומי רואים בחינוך טכנולוגי של ילדים ונוער השקעה בעתיד ובשל כך פועלת בה יחידה ייעודית הנמצאת בקשר מתמיד עם מוסדות החינוך השונים.

אבי האובן, מנהל שווק ומכירות תחום עסקי בבזק בינלאומי, אומר כי "רשויות מקומיות רבות מזהות את הפוטנציאל הגלום בפיתוח שירותי האינטרנט המהיר בבתיה"ס ושוקדת על מתן פתרונות יחודיים שיתאימו לצרכי מערכת החינוך וישמשו גם לפעילויות למבוגרים". האובן אומר כי החבילות הייעודיות לבתיה"ס מותאמות לצרכים ולדרישות מאוד ספציפיות. בנוסף לחיבור המהיר לאינטרנט כוללות החבילות גם סינון אתרים (למניעת צפייה באתרים פורנוגרפיים או אתרים בעלי תכנים אלימים, הימורים וכו'), הקצאת תיבות דואר אלקטרוני, אפשרויות לתכנון ובניית אתר בית ספרי, לקיום ימי עיון מתוקשבים ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully