וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתיקים: יצרני תוכן בטיקטוק שותקים למען אנשים עם מוגבלות

עודכן לאחרונה: 3.12.2021 / 9:52

מאוחדת משיקה בשיתוף טיקטוק ישראל עמוד חדש שיעלה כחלק מקמפיין בשפת הסימנים. המהלך הוא לרגל היום הבינלאומי לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות, בהשתתפות יצרני תוכן מובילים וילמד את הגולשים מילים בשפת הסימנים ברשת החברתית

קמפיין טיקטוק למאוחדת עם מובילי תוכן למען אנשים עם מוגבלות והגברת המודעות/מאוחדת

המתורגמנית לשפת הסימנים שרה גבאי, המוכרת לנו מחדשות 12, יוצאת מהבועה ולימדה את יצרני התוכן המובילים בטיקטוק מילים בשפת הסימנים.

קמפיין ייחודי זה עולה כחלק מהשקת עמוד חדש של מאוחדת ובשיתוף פעולה עם טיקטוק ישראל - הרשת החברתית המובילה. הקמפיין מקודם לרגל היום הבינלאומי לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות במטרה להעלות את המודעות לחשיבות שוויון זכויות לאוכלוסיית כבדי השמיעה.

ליאל אלי, שירלי לוי, עדן וטורי, עדן אלאל, לירז עוזרי, אורי נוביק ושחר ליבנה הם רק מחלק מיצרני התוכן שמשתתפים בקמפיין, בנוסף ליצרנית התוכן לירון רחמנוב שהיא כבדת שמיעה מלידה ולקחה גם היא חלק בקמפיין. כחלק מהמהלך יצרני התוכן משפים בעמודים שלהם סרטונים "שקטים" ובהם יסבירו למה בחרו לשתף סרטונים אלו ללא סאונד ובמקביל מלמדים את הגולשים מילים בשפת הסימנים.

מאוחדת, קמפיין טיקטוק לכבוד יום השיוויון לאנשים עם מוגבלות

מאוחדת, קמפיין טיקטוק לכבוד יום השיוויון לאנשים עם מוגבלות/מאוחדת,

בישראל כ-1.5 מיליון אזרחים עם מוגבלויות שונות ובמטרה לייצר חברה שוויונית ומכילה יותר נבחרה הרשת החברתית טיקטוק, הפופולארית בעיקר בקרב גילאי 18-25, להיות הפלטפורמה שתוביל את הקמפיין החדש. קמפיין #שומעים_אתכם נוצר על ידי חברת BLINK והוא מתוקשר בימים אלה גם במתחם הנגישות באתר, ביוטיוב, בפייסבוק ובאינסטגרם של מאוחדת.

סיגל רגב רוזנברג, מנכ"לית מאוחדת, הזמינה להצטרף לעמוד החדש, "אחד מכל חמישה אנשים בישראל הוא אדם עם מוגבלות. אצלנו במאוחדת אנו דואגים כמעסיק וכארגון נותן שירות רפואי למצוא את הפתרונות המתאימים להנגשת השירות בכל מתקני הקופה".

"האסטרטגיה השיווקית והתקשורתית שלנו מחייבת אותנו להתחדש ולהיחשף לקהלים חדשים", אמרה שיפרה פרידמן-ויצמן, מנהלת אגף השיווק במאוחדת, "מדובר במהלך פרוץ דרך וייחודי בישראל בפרט ובעולם בכלל, בו אנו מייצרים ערך ותוכן ייעודי להעלאת המודעות לחשיבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות. כקופה שחרטה על דגלה הנגשה של המתקנים הרפואיים שלה לאוכלוסייה עם מוגבלויות ואף זכתה לאחרונה בתחרות הגיוון בפרסום מטעם בית הנשיא ואיגוד השיווק הישראלי, היה ברור לנו שנצא למהלך שכזה והבחירה בטיקטוק הייתה טבעית".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

קמפיין מאוחדת בהובלת כוכבי טיקטוק למען הגברת המודעות לקבלת אנשים עם מוגבלות

קמפיין טיקטוק למאוחדת עם מובילי תוכן למען אנשים עם מוגבלות והגברת המודעות/מאוחדת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully