וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופכים את חדר השינה לסוויטה מפנקת במחיר של לילה במלון יוקרתי

עודכן לאחרונה: 5.12.2021 / 13:39

בעקבות מגבלות התיירות בעולם גובר הביקוש לחופשה קצרה בישראל שעשויה להסתכם בעלות של אלפי שקלים. לקראת ימי החורף הקרים: כך נחמם את האווירה בבית ונהפוך את חדר השינה הפרטי שלנו לסוויטה מפנקת כמו בריזורט יוקרתי במחיר שהייה של לילה או שניים בבית מלון מקומי

בתי המלון המקומיים שנפתחו לאחרונה בישראל, גובים מחיר של אלפי שקלים עבור לינה של זוג ללילה אחד. בנוסף, ברוב המקרים, המינימום הנהוג להזמנה יחייב אותנו לשלם עבור שני לילות, מה שעשוי לייקר את החופשה הרצויה וניאלץ להיפרד מאלפי שקלים עבורה - מחיר גבוה לסופ"ש בודד.

המגמה העכשווית, במיוחד לאור הקורונה וימי הסגר המרובים שחווינו, ועוד יותר לקראת ימי החורף הקרים, היא ליישם ולו במעט את הניחוח הבוטיקי של בתי המלון היוקרתיים, בחדר השינה הפרטי וכך ליהנות מאווירה רומנטית ועשירה גם בבית.

נירית פרנקל, בעלת משרד "פרנקל אדריכלות" נותנת כבוד לחדרי השינה, עבורה כל חדר כזה הוא סוויטה שינה מפנקת ורומנטית בה יכול כל אחד מבני הזוג ליהנות מזמן איכות פרטי או לחלוטין להתרווח וליהנות מזמן משותף.

"במידה ויש מקום בחלל, ההמלצה היא לשלב פרט למיטה גם פינת ישיבה או כורסה מפנקת שתשמש כפינת קריאה. כדי לחמם את האווירה ולייצר ממד עשיר בחלל מומלץ להרבות בשימוש בטקסטיל שמעניק רוך וחמימות: שפע של וילונות, תאורה רכה, שטיחים, כריות, מצעי כותנה משובחים שתורמים למראה העשיר ולחמימות של החדר, בהתאם כמובן לסגנון העיצוב הנבחר, תוך הרמוניה של חומרים וצבעוניות ובלי לשכוח נוחות ופרקטיקה" .

שרה ונירית פרנקל. איתי בנית,
שרה ונירית פרנקל/איתי בנית

משחזרים בבית את הפינוק מהסוויטה במלון

אורלי גוהר בן הרוש, מעצבת הבית של רשת אליתה ליוינג מסבירה: "בחדר השינה אין מגמות, או אופנה. חדר שינה הוא לטווח ארוך, חשוב מאוד הנראות של המיטה והגודל שיהיה בממדים נכונים לחדר".

"היום כבר פחות הולך סט עם שידות תואמות. אפשר לעשות מיש מש עם קומודות שונות לכל אחד מבני הזוג, ובאמצעותן להכניס צבע או חומר שונה שייתן שיק לחלל. בנוסף, קיימות עמדות איפור ושולחנות עבודה מאוד מינימליסטיים ויחד עם זאת מאוד פונקציונאליים שמוסיפים את הממד הבוטיקי לחדר שינה. באופן טבעי, את הפינוק שמעניקה לנו סוויטה בבתי מלון, נרצה לשחזר גם אצלנו בבית וזה אפשרי", מוסיפה גוהר בן הרוש.

לדבריה "לא בכדי שאחת ההוצאות הגבוהות שצויינו בכרטיסי אשראי באחרונה הן עבור עיצוב הבית, הקורונה חידדה את הרצון של הקהל הישראלי להפוך את חדר השינה לסוויטה בוטיקית שמדמה בית מלון ועל אחת כמה וכמה בחודשי החורף הקרירים, בהם חדר השינה מקבל חשיבות מרובה"

"לצד הוצאה גבוהה של מיטה, שהיא הרהיט המשמעותי בחדר השינה, או השידות שלצידה, קיימים פריטים רבים שמאפשרים לשדרג את הסוויטה בהם מראות, שטיחים, גופי תאורה, וילונות, כריות, נרות, תמונות, שבהחלט מוסיפים ומשדרגים משמעותית את החדר ומוסיפים לו נופך בוטיקי בתקציב נמוך יחסית".

באמצעות פריטים ואביזרים, נוכל מבלי לשבור קירות, לייצר אווירה של סוויטה מפנקת בחדר השינה הפרטי:

שרה ונירית פרנקל - אדריכלות ועיצוב. איתי בנית,
שרה ונירית פרנקל - אדריכלות ועיצוב/איתי בנית

שטיח

אין כמו לרדת מהמיטה בחורף הקר ישירות לשטיח המחמם והרך, אך יחד עם זאת עם הרבה סטייל. ברשת השטיחים RUGS, באתר המקוון www.rugsil.co.il ובסניפים, ניתן למצוא מגוון שטיחים. ההמלצה היא בבחירת שטיח אחד גדול שישרת את שני בני הזוג "ויישב" מתחת למיטה. המחיר: החל מ-780 שקל.

שטיחי rugs - סטיילינג מאיה לבנת הרוש. צלם רגב כלף,
שטיחי rugs - סטיילינג מאיה לבנת הרוש/צלם רגב כלף

תאורה

גוף תאורה תלוי מעל מרכז המיטה או בצדדים בעיצוב כפרי אותנטי, בהחלט יכניס הרבה חום לחדר השינה. מחסני תאורה מציגה את קולקציית בוהושיק, בקו נקי וייחודי, עם חבל משולב מתכת. רצוי לבחור באור חמים צהבהב.

מחיר מנורת תלייה: 349 שקל. להשיג במחסני תאורה בסניפים ובאתר www.lighting.co.il

מחסני תאורה בוהו שיק- כפרי החל מ 349 שקל. יח"צ,
מחסני תאורה בוהו שיק- כפרי החל מ 349 שקל/יח"צ

מיטה

המיטה היא המרכז של החלל. היא זו שהופכת את חדר השינה למה שהוא. ברשת אליתה ליוינג מציגים את מיטת MALOU שמגיעה ארצה מאיטליה, מבית המותג BONTEMPI.

המיטה תיצור אווירת שיק היא מרופדת בבד איכותי נשלף עשוי עור אקולוגי או לחלופין מעור נאפה, המעניק תחושה של ריחוף בחלל המפנק של המיטה. ראש המיטה המרופד, מתכוונן ומאפשר לשנות תנוחות, המיטה זמינה עם יחידת אחסון גדולה המיועדת לכריות ושמיכות. המיטה מגיעה בגדלים, צבעים וחומרים שונים ומגוונים, בהתאם לצרכי הלקוח.

הרגליים עשויות מתכת ומעוצבות אף הן בצורה דקורטיבית, בגוון לבן או כרום. מחיר: החל מ-15,463 שקל. להשיג ברשת אליתה ליוינג

מיטת malou, אליתה ליוינג. אליתה ליוינג,
מיטת malou, אליתה ליוינג/אליתה ליוינג

נרות

עם בואם של הלילות הקרירים והחשיכה המוקדמת, אין כמו אור נרות רך ורומנטי בניחוחות משכרים להעניק אוירה קסומה בבית.

פלורליס, המותג המוביל לעיצוב הבית, מציגים קולקציית נרות חדשה, המצטרפת למגוון הרחב של הנרות הפמוטים והעששיות שהם מציעים, ליצירת האווירה המתאימה ביותר לימי החורף, במגוון של גדלים, צבעים עם מגוון של פמוטים מעוצבים ועששיות סופר שיקיות.

מחירים נרות החל מ -20 שקל, פמוטים ועששיות החל מ-48 שקל. ניתן להשיג בחנויות פלורליס, בחנויות המובחרות לעיצוב הבית ברחבי הארץ ולרכישה אונליין www.floralis.co.il

פלולרליס חורף 21-22. סטודיו פלורליס,
קולקציית הנקות של פלולרליס לחורף 21-22/סטודיו פלורליס

מפיצי ריח

מפיצי הריח עושים את העבודה ומעצם הפצת הריח, נחוש כמו בחדר מפנק בבית מלון יוקרתי.

לא מעט מפיצי ריח משווקים במגוון חנויות לעיצוב הבית, לאחרונה הכרנו את מפיצי הריח של
AREON שמשיקה את קולקציית ה-Premium עם 8 ניחוחות אקזוטיים, ביניהם התאהבנו בניחוח הרים.

מוצרי המותג הבינלאומי מיוצרים במפעלי החברה בבולגריה והם משווקים בישראל בחנויות המובחרות.

קולקציית Premium מציגה 8 ניחוחות אקזוטיים הנמכרים ב-4 גדלים במחירים: 150 מ"ל ב-79 שקל, 1 ליטר ב-299 שקל ועוד גדולים ויקרים יותר אבל לטובת חדר השינה יספיקו הבקבוקים הקטנים.

את סדרת ה- Premium של מותג AREON ניתן להשיג בחנויות המובחרות ברחבי הארץ. להזמנות: 1700-50-99-90 או באתר החברה.

AREON. יח"צ,
AREON מפיצי ריח בניחוחות אקזוטיים/יח"צ

נעלי בית

נעלי בית פרוותיות וחמימות לא רק יחממנו את כפות הרגליים בימות החורף הקרים אלא גם את האווירה בחדר השינה, מעצם נוכחותן למרגלות המיטה.

רשת ללין השיקה בקולקציית החורף האחרונה נעלי בית פרוותיות המחיר: 110 שקל, כפכפי בית מעוצבות 99.90 שקל, גרבי בית במחיר 60 שקל ופריטים נוספים שיסייעו להשלמת האווירה. להשיג ברשת החנויות ובאתר האון ליין.

ללין נעלי בית 110 שקל. laline,
ללין נעלי בית 110 שקל/laline

שמיכות

INN BEETWIN שמיכות החורף המפנקות של המעצב רונן חן, עשויות מבדי אריג איכותיים.
השמיכות, בצבעוניות מונוכרומטית של גווני אפור האהובים על המעצב, להן נוסף צבע החרדל שהוא הצבע הנכון לחורף הזה. המחיר 420 שקל. להשיג באתר רונן חן

in beetwein לרונן חן חורף 21-22. מחיר 420 שקל. רוני כנעני,
in beetwein לרונן חן חורף 21-22. מחיר 420 שקל/רוני כנעני

חלוקי רחצה מפנקים

.Laline, הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף והנפש, השיקה לאחרונה, ממש לקראת חורף 2022, פריטי לייף סטייל לחורף נעים וחמים, ביניהם, בנוסף לנעלי הבית, מפיצי הריח והשמיכות, גם חלוקי רחצה עוטפים, רכים ומפנקים.

חלוק רחצה ללין, המחיר: 250 שקל. ניתן להשיג ברשת החנויות ובאתר האון ליין.

ללין צילום vipdesign מחיר 250 שקל. יח"צ,
ללין צילום vipdesign מחיר 250 שקל/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully