וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד חברות הפרסום מקצץ בתקציבו

איילה צורף

10.2.2003 / 11:29

היקף הקיצוץ - כ-100 אלף דולר בשנה; בוטלו החברות באיגוד הפרסום הבינ"ל ותקציב היח"צ; קוצץ תקציב עו"ד ומנכ"ל האיגוד יאיר תדהר יסיים את תפקידו

בשבועות האחרונים ערכה ועדת הכספים של איגוד חברות הפרסום קיצוץ נרחב בתקציב האיגוד, כך נודע ל-TheMarker; בשלב הראשון בוטלה חברותו של האיגוד הישראלי באיגוד האירופי של חברות הפרסום, בעלות של כ-8,800 דולר בשנה.

בהמשך קוצץ גם שכר הריטיינר של עורך הדין של האיגוד, עו"ד אלי זהר, מ-3,000 דולר בחודש ל-1,500 דולר בחודש; תקציב יחסי הציבור, שהופקד בידי דורן תקשורת, בהיקף של כ-750 דולר בחודש, בוטל; משכורתו של המנכ"ל, יאיר תדהר, היא הביטול הבא בתור - תדהר, שעלות משכורתו כ-5,000 דולר בחודש, יסיים בקרוב את תפקידו על רקע קיצוצים אלו.

מקורן של הכנסות האיגוד משני גורמים - דמי חבר שנתיים - כ-1.2 מיליון שקל והכנסות מפעילויות אחרות כגון ימי עיון, תחרויות אפי וקקטוס הזהב - כ-100 אלף שקל נוספים. מקורות באיגוד אומרים כי מטרת הקיצוץ - הוזלת דמי החבר השנתיים.

את תדהר יחליף מי שנושא כיום במשרה של מנהל ה"בצפר" מטעם האיגוד - יגאל בראון, המחזיק גם ב-15% מהבעלות של בית הספר לפרסום. את הקיצוץ יזם אבנר בראל, יו"ר האיגוד. תדהר משמש כמנכ"ל האיגוד ב-6.5 השנים האחרונות. בתפקידו הקודם עסק בסחר בינלאומי, בעיקר באזור רוסיה, קזחסטן ועוד. קודם לכן שימש, במשך 10 שנים, כמנהל הפרסום של "דובק", העוסקת ביצור ושיווק סיגריות בישראל.

יאיר תדהר סירב להתייחס לידיעה. לא ניתן היה להשיג את תגובתו של אבנר בראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully