וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Seebo מגייסת 80 עובדים לפיתוח פלטפורמת בינה מלאכותית

עודכן לאחרונה: 4.12.2021 / 10:42

חברת Seebo מגייסת 80 עובדים לפיתוח ושיווק טכנולוגית בינה מלאכותית שמצמצמת את התקלות בתהליכי היצור במפעלי ענק בארץ ובעולם ומאפשרת להם לעמוד בביקושי הענק לסחורות ומוצרים. סיבו מגייסת עובדים לשלל משרות בתכנות, דאטה, שיווק ומכירות וחלקן מאפשרות הסבה להייטק

הייחודיות של סיבו היא שחלק גדול מהתפקידים מיועדים לבעלי רקע בעולם היצרני, מה שמאפשר לעובדים מוכשרים מרקע תעשייתי לעשות הסבה להייטק. בשנה האחרונה סיבו הכפילה את מספר העובדים, העומדת כיום על 70 עובדים, וכעת נמצאת במהלך של הכפלה נוספת ל-150 עובדים במהלך החודשים הקרובים. המשרדים החדשים והמעוצבים של החברה ממוקמים במתחם החדש של מגדלי אקרו בתל אביב, בסמוך לתחנות קו הרכבת הקלה שיפתח בשנה הבאה ומרחק קצר ממרכז העיר ועזריאלי.

סיבו הוקמה בשנת 2012 על ידי ליאור עקביא, המשמש מנכ"ל ולירן עקביא (COO), ועוסקת בעולמות הייצור באמצעות פלטפורמת AI. הטכנולוגיה החדשנית של סיבו מתריעה וחוזה תקלות ובעיות בתהליך הייצור במפעלי ענק בארץ ובעולם, בשלל תחומים ביניהם מזון, זכוכית, כימיה ועוד.

מייסדי seebo. seebo,
מייסדי seebo: ליאור עקביא, המשמש מנכ"ל ולירן עקביא (COO)/seebo

"סיבו תורמת להפחתת זיהום הסביבה"

החברה נמצאת בצמיחה משמעותית בשלוש השנים האחרונות בעקבות הזינוק העולמי בביקושים אשר חייב את מפעלי התעשייה למצוא כל דרך להגביר יעילות ולשמור על רציפות היצור. הטכנולוגיה של סיבו מצמצמת בזבוז של חומרי גלם ותוצרים פגומים בכל התעשיות ובכך תורמת להפחתת זיהום הסביבה.

כבר היום הלקוחות של סיבו ברחבי העולם, רואים שיפור משמעותי שיכול להגיע לעשרות אלפי טון פחמן דו-חמצני בשנה למפעל. החברה ביצעה שני סבבי גיוס מוצלחים בהיקף כולל של 46 מיליון דולר ובין לקוחותיה היצרנים המובילים בעולם כמו נסטלה, פפסיקו, ג'נרל מילס, ברילה, מונדלז, וחברות ישראליות מובילות כגון כי"ל, תנובה, שטראוס ואסם.

רקיע עופר, סמנכ"לית HR של סיבו: "יש לנו DNA ייחודי התורם לאווירה ולסביבת העבודה. מאוד חשוב לנו לשמור על מקום יצירתי, נוח ומפרה. הלכידות היא ערך מוביל, במיוחד על רקע המודל ההיברידי החדש שאימצנו של שילוב עבודה במשרד ומרחוק. לאחרונה יצאנו לטיול של יומיים בצפון הארץ כל החברה על מנת להתגבש, לחוות ולצאת מהשגרה. הצלחנו להכיר יותר טוב, לחוות יחד שלל פעילויות מגבשות וכמובן לאכול והרבה. יצרנו תהליך גיוס מהיר, ידידותי ויעיל עם צוות HR שגדל אף הוא על מנת לתת מענה מקצועי ומהיר למספר המשרות הפתוחות בו זמנית".

רביה עופר. seebo,
רקיע עופר, סמנכ"לית HR של סיבו/seebo

"משפיעים בתעשייה המהווה שישית מכלכלת העולם"

ליאור עקביא, מנכ"ל Seebo: "הצמיחה המרשימה שעברנו בשנה שחלפה ושאנו ממשיכים לחוות מתאפשרת בזכות הצוות חברי הצוות המוכשרים במרכז הפיתוח שלנו, המשלב בין Data Scientists ומתכנתים איכותיים היוצרים יחד טכנולוגיות שמשנות את הדרך בה פועלים יצרנים מהגדולים בעולם".

"בעזרת הכפלת כח האדם נגדיל את השפעתנו בתעשייה המהווה שישית מכלכלת העולם ונסייע למותגים הגדולים לפעול בדרך יעילה יותר וכן ברת קיימא יותר", מסכם עקביא.

אתר משרות החברה - https://www.seebo.com/careers/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully