וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל דסק"ש דורון כהן אחרי מכירת בניין HSBC: "בוחנים אפשרות למימוש נכסים נוספים"

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 5.12.2021 / 10:33

נכסים ובניין של דסק"ש מוכרת את מגדל HSBC בניו יורק ב-855 מיליון דולר ואת "בית נכסים" ב-390 מיליון שקל. המנכ"ל דורון כהן: "הצלחנו להפריך את התחזיות הקודרות שנשמעו בתחילת השנה אודות שוק הנדל"ן המסחרי בארה"ב"

חברת נכסים ובניין מדווחת הבוקר כי לאחר הליך תחרותי שקיימה החברה, היא התקשרה בהסכם מכר עם חברת Innovo Property Group למכירת מגדל HSBC בניו יורק וזאת בתמורה כוללת של 855 מיליון דולר. את המכירה המוצלחת הובילה הנהלת נכסים ובניין בראשותו של מנכ"ל החברה ומנכ"ל דסק"ש דורון כהן.

במקביל לכך, מדווחת החברה כי בתום הליך תחרותי שקיימה, היא התקשרה בהסכם למכירת מלוא זכויות הבעלות שלה בבית נכסים, לרבות מלוא הזכויות וההתחייבויות על פי הסכמי השכירות והסכם הניהול החל על הנכס, וזאת בתמורה כוללת בסך של כ- 390 מיליון ששקל.

דורון כהן מנכ"ל דסק"ש ונכנסים ובנין. יח"צ,
דורון כהן, מנכ"ל דסק"ש ונכסים ובניין: "הצלחנו להפריך את התחזיות הקודמות הקודרות על שוק הנד"ן המסחרי בארה"ב"/יח"צ

"בוחנים מימוש נכסים נוספים"

מנכ"ל דסק"ש ונכסים ובניין דורון כהן מסר: "החברה מימשה נכסים משמעותיים ביותר בשתי עסקאות שהושלמו כעת. המכירות מתבצעות לאחר ניהול מו"מ תחרותי ועבודת מטה מאומצת של הנהלת החברה, מנהל הפעילות בארה"ב, אלי אלפנט ומנכ"ל נווה גד אבי רוזן.

ההנהלה פועלת במרץ ליישם את החלטת הדירקטוריון למקד את עסקי החברה בנכסים מניבים בישראל. אנחנו שבעי רצון מהמכירה של מגדל HSBC במחיר מצוין, הצלחנו להפריך את התחזיות הקודרות שנשמעו בתחילת השנה אודות שוק הנדל"ן המסחרי בארה"ב.

התמורה מהמשמעותית משתי העסקאות חשובה לחברה בימים אלה על מנת להמשיך ולקדם את מדיניותה. אנחנו ממשיכים במדיניות ובוחנים אפשרות למימוש נכסים נוספים בארה"ב ובארץ, ביניהם, פרויקט הטיבולי שנמצא בשכונת סאמרלין היוקרתית בלאס וגאס.

החברה התקשרה לשם כך עם מתווך נדל"ן. מימוש הנכסים מגדיל את נזילות החברה ומאפשר לה מרחב שיקול דעת בין הקטנת החב לבין הגדלת האחזקות בפעילות הליבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully