וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת הנשיא במסע המאה

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 5.12.2021 / 10:13

ארגון בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב בראשות סיגלית בן-חיון, ואגודת הידידים דוברי הצרפתית של אוניברסיטת תל אביב בראשות אנייס גולדמן, ארחו 300 מחברי שני הארגונים, להקרנת טרום בכורה חגיגית של הסרט החדש "סימון וייל - מסע המאה". הסרט ייצא לאקרנים בצרפת בחודש פברואר 2022.

האירוע נערך בסינמטק תל אביב במעמד רעיית נשיא המדינה, מיכל הרצוג, בוגרת הפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב ומייסדת ארגון בוגרות ובוגרי הפקולטה, אשר פתחה את האירוע בהדלקת נר של חנוכה. במסגרת האירוע גויסו מלגות לטובת סטודנטיות וסטודנטים הן מהפקולטות למדעי היהדות וארכיאולוגיה על שם חיים רוזנברג, והן מבית הספר לקולנוע ולטלוויזיה ע"ש טיש באוניברסיטת תל אביב.

סיגלית בן חיון, מיכל הרצוג ואנייס גולדמן. ניב קנטור,
סיגלית בן חיון, מיכל הרצוג ואנייס גולדמן/ניב קנטור

בן משה ומיקי מאוס חונכים

חברת 'אקסטרה ריטייל', השיקה בשבוע שעבר את Disney Home - רשת קונספט חדשה של ריהוט ומוצרים לבית, בשיתוף פעולה עם דיסני הבינלאומית, בהשקעה כוללת של כ-15 מיליון שקלים. חנות הדגל הראשונה נפתחה בקניון TLV בתל אביב.

גזרו את הסרט לחנות מלאת פריטים עם דמותו של מיקי מאוס: מוטי בן משה - בעלי 'אקסטרה ריטייל' מבית קבוצת 'אלון הרבוע הכחול', דודי כהן, מנכ"ל אקסטרה ריטייל, קרן סער, מנכ"לית חטיבת הסחר של דיסני ישראל, אלון כרמלי סמנכ"ל הנכסים של הקבוצה, לצידה של הרקדנית אנה אהרונוב שתוביל את קמפיין הרשת ל - דיסני הום.

מוטי בן משה, דודי כהן וקרן סער. אביב חופי,
מוטי בן משה, דודי כהן וקרן סער/אביב חופי

לידר ונערי האור חונכים

ברביעי האחרון התקיים במושב רשפון אירוע למען "נערי האור", חניכי פרוייקט שנועד לקדם ילדים ובני נוער בסיכון.

באירוע המרגש, בהשתתפות חניכי הפרוייקט ובוגריו, הושקה קולקציית נרות בוטיק שנוצרה בשיתוף פעולה בין הזמר והיוצר, עברי לידר , לבין "נערי האור", תחת השם: "IVRI LIDER X YOUTH OF LIGHT". מדובר בסדרה של שלושה נרות ריחניים, בשלושה ניחוחות ייחודיים, שנועדו לבטא את סיפורו האישי של לידר והחיבור המיוחד שלו עם פרויקט "נערי האור".

הפרוייקט מספק מסגרת תעסוקתית-חינוכית לנוער בסיכון עם פוטנציאל גבוה, במסגרתה מייצרים בני הנוער נרות בוטיק בעבודת יד. לקחו חלק בערב: רני אורן, מנכ"ל עמותת "פטריציו פאולטי" מפעילת פרויקט "נערי האור", ושר התרבות והספורט חילי טרופר.

רני אורן ועברי לידר. דמקה - בית הפקה ירושלמי,
לידר ונערי האור חונכים/דמקה - בית הפקה ירושלמי
  • עוד באותו נושא:
  • דיסני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully