וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל עמית משיקה את "חלל" לאירועים קולינריים בהתאמה אישית

עודכן לאחרונה: 5.12.2021 / 12:32

המשפיענית ואשת הקולינריה והתוכן דניאל עמית חוברת לקבוצת משקיעים ומשיקה חלל לאירועים קטנים עד בינונים, מותאמים אישית בהשקעה של 2.5 מליון שקל. המקום החדש ששמו "חלל" הוקם ונפתח בדרום תל אביב, תוך מתן דגש על חווית האירוח

ה'חלל' שייפתח ביום חמישי הקרוב שוכן בלב שכונת האומנים שבדרום תל אביב ומתפרש על פני חלל פנימי בגודל 160 מ"ר ועוד חצר אורבנית מקורה שגודלה כ-140 מ"ר. המתחם הוא מודולרי ומציע מגוון רחב של אפשרויות בהתאם לסוג האירוע ולקהל המשתתפים בהיבט הקולינרי, העיצובי ובאווירה המתאימה לאירוע.

קבוצת הבעלים של החלל כוללת מלבד דניאל עמית שמגיעה מעולם הקולינריה, השיווק והתוכן גם משקיעים מעולם האירועים והלילה וכן אנשים מעולם המוזיקה. מקבץ השותפים נבחר בקפידה על מנת להרכיב תמהיל מומחים שיידע ליצור את החוויה המושלמת ללקוח. בתכנון המקום הושקעו כאמור כ-2.5 מליון שקל.

חלל - דניאל עמית. אסף בריגה,
חלל - דניאל עמית/אסף בריגה

תפריט מותאם אישית

החלל נוצר מתוך רצון למלא את ה-חלל שבין חדרים פרטיים במסעדות לבין גני ואולמות ארועים גדולים ויקרים. לקוחות הן פרטיים והן עסקיים מחפשים מקום לאירועים קטנים באווירה אינטימית מוקפדת עם אוכל איכותי ועיצוב מותאם אישית.

בחלל לא מחייבים את הלקוח לחבילה מסוימת או לקונספט מסוים, אלא מאפשרים להתאים ולהרכיב את אירוע החלומות של כל אחד בעזרת נבחרת ספקים שנבחרו בקפידה - ביניהם שפים, די ג'יז ושירותי בר.

הרעיון נרקם לאחר שדניאל קיבלה פניות ובקשות רבות מעוקבים להמלצות על מקומות שמצד אחד גדולים מחדר פרטי במסעדה, אך עדיין לא נכנסים לקטגוריה של אולם אירועים סטנדרטי. לקוחות רבים רוצים להמשיך לחגוג גם בימים אלה אך מעדיפים אירועים קטנים ואינטימיים. מתוך החוסר במקומות כאלו, הגיע הרעיון לפתוח חלל שעונה על הצורך הן מבחינת כמות החוגגים והן מבחינת האפשרות לבנות תפריט מותאם אישית ע"י השפים השונים.

החלל יהיה זמין להזמנת אירועים פרטיים כמו חתונות, ארוחות פרטיות, בר\בת מצווה, ימי הולדת ועוד, וכן יהווה כתובת מושלמת בתל אביב לאירועים עסקיים - כנסים, אירועי חברה, השקות, חלל צילומים ועוד.

'חלל' מקום לאירועים מותאמים, של דניאל עמית. אסף בריגה,
'חלל' מקום לאירועים בבעלות דניאל עמית וקבוצת משקיעים/אסף בריגה

עיצובו של חלל

החלל מחולק לאיזור פנימי בו קיים סלון חמים, עמדת בר, פינות ישיבה שונות ולאיזור חיצוני בו נמצא מטבח הקצה, פינות ישיבה נוספות ושירותים. עיצוב המקום שואב השראה מאופייה של שכונת האמנים שבדרום תל אביב בה הוא שוכן, החלל עצמו אורבני בסגנון וינטאג', עם רהיטי 'יד שניה', יצירות אמנות, תקרות גבוהות וקשתות יפואיות.

על עיצוב החלל אמון ויקטור הבר, מעצב פנים מסחרי ופרטי ויועץ עיצובי לחללי קונספט. לדבריו, "חלל" הנוכחי, עוצב ותוכנן בראשונה לפני כ 5 שנים -במבנה מסחרי גנרי ברחוב המנור. בתכנון המבנה היה חשוב לשמור על חומרי היסוד והאותנטיות של החלל, בעזרת חשיפת אבני הסיליקט שאינן בשימוש מזה 3 עשורים ושימור רצפת הבטון התעשייתי.

מעבר לכך, מעמודי התמיכה במרכז החלל, נוצרה קשת יפואית בקווים מודרניים, בהשראה מרוקנית. ריהוט החלל לוקט ממזרח אירופה, תוך מסע חיפוש מהמם עם שותפתי למיזם, בו נבחרו כל הפריטים העתיקים הייחודיים לחלל זה, להעצמת תחושת הבית והייחוד של המקום.

חלל של דניאל עמית פנים. אסף בריגה,
'חלל' מקום לאירועים מותאמים אישית, של דניאל עמית/אסף בריגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully