וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: המותג שמתחייב לשמירה על נקיון החופים

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 5.12.2021 / 14:03

וגם: הקרם שהולך בעקבות הבושם, מפיץ הריח שיזכיר לכם את המלון בו שהיתם, סדרת טיפוח חדשה לפנים וחברת האופנה שנרתמת למען קהילת הטרנס*

עולם ירוק

גרנייה. יח"צ חו"ל,
גרנייה/יח"צ חו"ל

מותג הטיפוח גרנייה מעמיק את מחויבותו ליופי ירוק, לים ולחופים נקיים מפלסטיק חד-פעמי, הפעם במהלך שמערב את הצרכנים. המותג יתרום 50,000 שקל מסך מכירות המותג בסופר-פארם לטובת הפחתת פלסטיק חד-פעמי בחופים (שקל על כל מוצר של המותג שיירכש ברשת סופר פארם, עד 50,000 שקל).

התרומה תועבר לעמותת אקואושן הפועלת לקידום שמירת הסביבה החופית והימית בישראל. מהלך זה הינו צעד נוסף בתכנית הקיימות העולמית של גרנייה "יופי ירוק" (GREEN BEAUTY), אשר באה לידי ביטוי בהפחתת הפלסטיק באריזות המותג מעבר לאריזות ממוחזרות וניתנות למיחזור, רכיבים ירוקים וסביבתיים יותר, שיפור מערך ההפצה במטרה להפחית פליטות פחמן ועוד שורת צעדים.

בנוסף, מותג גרנייה יעודד את הצרכניות והצרכנים להפחית שימוש בפלסטיק חד-פעמי ומעבר לרב-פעמי שאינו מזיק לסביבה, שמירה על החופים נקיים מפלסטיק חד-פעמי במטרה להעלות את המודעות הציבורית לקיימות ואיכות הסביבה.

המהלך יתקיים בסמוך ליום המחזור של ישראל שיחול ב-8.12. גרנייה ייצאו בקמפיין רחב בטלוויזיה, בדיגיטל וברשתות החברתיות, בשיתוף עמותת אקואושן, במטרה להעלות את מודעות הציבור לשמירה על הסביבה.

הקמפיין החדש הוא נדבך נוסף בשת"פ המתמשך של המותג והעמותה שהחל ב-2020. בתחילת השנה הושק הקמפיין הסביבתי תחת המסר "שמים סוף לחד-פעמי בחוף" בכיכובה של מגי אזרזר, שגרירת המותג בישראל, במטרה לקרב את נושא הקיימות לכולם.

מותג גרנייה הוא אורגני המפחית את כמות הפלסטיק באריזות ושימוש בפלסטיק ממוחזר הניתן למיחזור. המבצע יתקיים עד 15.12.2021 ותקף לכלל מוצרי הצריכה של המותג בכל סניפי רשת סופר פארם ואתר האונליין.

seperator

בהשראת הקשת בענן

סופט טאץ'. יח"צ,
סופט טאץ'/יח"צ

מותג האיפור והטיפוח סופט טאץ', משיק קרם גוף מבושם בהשראת הבושם Rainbow Pink. לקרם המפנק מרקם קטיפתי הנספג במהירות, מעניק לחות לעור ומותיר אותו רך וריחני. הוא אינו מכיל פראבנים.

הבושם של המותג נוצר בהשראת האישה הרומנטית והאופטימית שלעולם לא הפסיקה להאמין באהבה וכזה הוא קרם הגוף - עפוף בניחוח פירות ופרחים, שילוב של אמבר, אפרסק, מנדרינה, ברגמוט , יסמין, טובורוז, גרדניה, ורד, שקד, וניל, עץ אלגום, פולי טונקה, קקאו ושרף.

seperator

ניחוח מלון

Hotel. יח"צ,
Hotel/יח"צ

רשת BeautyCare, רשת הלואו קוסט הגדולה בתחום מוצרי טיפוח וקוסמטיקה, משיקה את Hotel - סדרת מפיצי ריח חדשה בהשראת בתי מלון בישראל. בסדרת Hotel 5 ניחוחות שונים וממכרים: Desert View - נוף מדבר; Beach Lodge - אירוח על הים; Mount Hotel - מלון על ההר; Vineyard Inn - חלון מול כרמים; Resort Village - כפר נופש.

הניחוחות מרוכזים ועוצמתיים, והם מגיעים בבקבוק זכוכית מעוצב. כל ניחוח מאופיין בגוון ייחודי, הנצרים ארוכים ואיכותיים ועשויים מבד.

רשת ביוטיקייר, הוקמה לפני 27 שנים, מתוך חזון להפוך את עולם היופי לזמין ובר השגה לכולם ולאפשר לכל אחד ואחת ליהנות ממבחר אינסופי של מוצרי איפור, טיפוח וטואלטיקה סופר-איכותיים ובמחירים הוגנים. לרשת 26 סניפים בפריסה ארצית, אתר אינטרנט מתקדם לרכישה אונליין ומועדון לקוחות חדש. הרשת משווקת מוצרי איפור, טיפוח, שיער, היגיינה, בישום, אקססוריז, הכול תחת שם המותג שלה ובאופן בלעדי דרך סניפי הרשת אשר אף מתופעלים רק על ידה.

seperator

קרנית קורנת

קרנית מלמד. רונן מנגן,
קרנית מלמד/רונן מנגן

קרנית מלמד, קוסמטיקאית פרא רפואית בכירה, בעלת מותג על שמה ומרכז לטיפולי קוסמטיקה ואסתטיקה, משיקה סדרת The basic collection המהווה בסיס לטיפול יומיומי בעור הפנים תוך שמירה על איזון והגנה לעור. המוצרים שמלמד פיתחה מיוצרים באירופה ובארה"ב ומשלבים מרכיבים איכותיים עם טכנולוגיה מתקדמת. כל המוצרים הינם ללא פראבנים ,ללא SLS ,לא נוסו על בע"ח וברישיון משרד הבריאות. בקולקציה:

SUNCARE SUNSCREEN SPF50 + ANTIOXIDANT BB - קרם הגנה בטכנולוגיה מתקדמת שמשלב קפסולות מיקרוסקופיות להגנה מקסימלית. משלב מסנני קרינה UVB/UVA התורמים להגנה מיידית לחשיפה מקרני השמש המזיקות. הקרם מעושר באנטי אוקסידנטים ובעל גוון ייחודי שמתאים את עצמו לכל גוני העור.

SUNCARE SILKY CLEAR SUNSCREEN SPF 50 - קרם הגנה במרקם משי שקוף המכיל רכיבי הגנה המסייעים בצמצום הנזק מקרני השמש המזיקות, הגורמות לפיגמנטציה והזדקנות מוקדמת של העור. מכיל סיליקונים שמחליקים את העור ומקנים לו מראה חלק וזוהר עם מסנני קרינה UVB/UVA התורמים להגנה מיידית לחשיפה מקרני השמש המזיקות.

SUNCARE AQUA LIGHT SUNSCREEN SPF 25 + ANTIOXIDANTS - קרם הגנה עם מרקם לחות, קליל ולא שומני בטכנולוגיה מתקדמת המכילה קפסולות מיקרוסקופיות להגנה מקסימלית, אולטימטיבי עבור עור פנים מעורב ושמן עם נטייה לפצעונים. נמרח בקלות, נספג במהירות, מתפזר על העור בצורה אחידה, אינו מותיר מעטה לבן על פני העור ומשמש כבסיס נהדר לאיפור. מכיל מסנני קרינה התורמים להגנה מיידית לחשיפה מקרני השמש המזיקות ומועשר באנטי אוקסידנטים.

SUNCARE DAILY SUNSCREEN SPF50 + ANTIOXIDANTS - קרם הגנה בטכנולוגיה מתקדמת המכילה קפסולות מיקרוסקופיות להגנה מקסימלית. מכיל מסנני קרינה UVB/UVA התורמים להגנה מיידית לחשיפה מקרני השמש המזיקות. נמרח בקלות, נספג במהירות, מתפזר על העור בצורה אחידה, אינו מותיר מעטה לבן על פני העור ומשמש בסיס מעולה לאיפור. מועשר באנטי אוקסידנטים שנלחמים בפגעי הסביבה ותורמים להגנת העור בעת החשיפה לקרינת השמש.

CLEAN SKIN CLEAN SKIN BRIGHTENING FOAM FACE WASH + ALPHA HYDROXY ACID - קצף ניקוי והבהרה לפנים מעושר בלחות ומבוסס על פורמולה ייחודית המשלבת קומפלקס חומצות לשיפור, חידוש העור ויצירת גוון אחיד, מסיר שאריות שומן, לכלוך ואיפור

CLEAN SKIN BRIGHTENING FOAM FACE WASH + HYDRATING - קצף ניקוי מועשר בלחות המבוסס על פורמולה ייחודית עשירה בלחות. שני הקצפים, בשילוב עם מים הופכים לקרם משי שמותיר את העור ברקם רך ונקי , מנקים ביסודיות, מסירים שאריות שומן, לכלוך ואיפור, מעודדים הסרת תאים מתאים ומכינים את העור לספיגה טובה יותר של חומרים.

MOISTURE BOOST 24H MOISTURE BOOST 24H RICH NOURISHING CREAM + PEPTIDES - קרם לחות עשיר במרקם קטיפתי בטכנולוגיה מתקדמת המעניקה 24 שעות של לחות מתמשכת. מזין, משקם ומסייע לאזן את רמת הלחות בעור, עשיר בפפטידים וויטמינים ,D, E מגנזיום, סידן ושמנים. משפר את מרקם העור, מטפל בעור יבש ומונע היווצרות קמטים.

MOISTURE BOOST 24H- TOTAL FIRMING CREAM + VITAMIN INFUSED - קרם לחות במרקם קטיפתי בטכנולוגיה מתקדמת המעניקה 24 שעות של לחות מתמשכת לעור. מתקן ומחדש את העור ומקנה לו לחות מקסימלית. עשיר בוויטמין ,E,D מגנזיום וסידן. מסייע בהפחתת קמטים ,משפר, ממצק ומעניק מראה זוהר.

MOISTURE BOOST 24H- ULTRALIGHT MATTE MOISTURIZER + OIL FREE - קרם לחות עדין במרקם קליל ונטול שומן בטכנולוגיה מתקדמת המעניקה 24 שעות של לחות מתמשכת לעור. הקרם נספג במהירות ומשאיר את העור במרקם קל ללא תחושה שומנית.

seperator

חוגגים לדיסני

דיסני. יח"צ,
דיסני/יח"צ

חובבי מותג דיסני מוזמנים לחגוג מחר את יום דיסני הבינלאומי. לכבוד החגיגה סופר-פארם מרחיבה את סדרות הביוטי של המותג, כך שכל מי שגדל על מלחמת הכוכבים, התאהב בנסיכות או במרושעות, מוזמן ליהנות מקולקציית הביוטי של הסרטים האהובים שמתרחבת. מדובר בקולקציה צבעונית של המותג האנגלי MAD BEAUTY, הכוללת פריטים מעוצבים של DISNEY ו- STAR WARS.

דיסני. יח"צ,
דיסני/יח"צ

הקולקציה של מותג MAD BEAUTY מציעה מגוון פרטי ביוטי מסדרת המרושעות: תיק איפור BAD INFLUENCE, מסכת שינה של מליפיסנט ואורסולה וסרטים לשיער של מליפיסנט והמלכה המרושעת. בנוסף, הקולקציה מציעה מסכת שינה ותיק איפור של מנדלוריאן ממלחמת הכוכבים.

מחירי המוצרים נעים על קשת של 24.90-34.90 שקל ניתנים להשגה בסניפי סופר פארם ואתר האון ליין.

seperator

אנטי אייג'ינג לשיער

קמילוטרקט. יח"צ,
קמילוטרקט/יח"צ

המושג אנטי אייג'ינג' מוכר בעיקר בתחום טיפוח עור הפנים, אבל גם השיער והקרקפת חווים תהליך הזדקנות דומה. קצוות יבשים ושיער עמום, דילול השיער ודהיית גוון הם חלק מהסימפטומים. עור הקרקפת, בדומה לעור הפנים, נתון להזדקנות פיזיולוגית ולהזדקנות הנגרמת על ידי גורמים חיצוניים הכוללים סטרס, קרינה אולטרה סגולה, עישון ועוד.

מותג "הרבה דרם", המתמחה בייצור מוצרי טיפוח טיפוליים עם ריכוז גבוה של רכיבים מהטבע, מחדש את הסדרה הטיפולית קמילוטרקט, המתמקדת באנטי אייג'ינג לעור הקרקפת ומטפלת בסיב השערה. הסדרה מכילה תמציות צמחים פעילות ויעילות לחיזוק השיער ולהמרצת עור קרקפת, מסייעת בטיפול בשיער דליל, ומטפלת במגוון מצבים נפוצים.

כל מוצרי הסדרה מכילים תמצית קמילוטרקט - תמצית מאוזנת מפרחי מרווה רפואית וקמומיל אנטי דלקתיים, עשירים בנוגדי חמצון ויעילים בהרגעת עור מגורה ורגיש. הסדרה המחודשת מציעה מגוון מוצרי טיפוח לשיער: בלב הסדרה 4 סוגי שמפו לטיפול בשיער דליל המכילים סרפד ורוזמרין ומתאימים לפתרון מגוון מצבים ולמגוון סוגי שיער. קמילוטרקט שמפו טיפולי - שמפו היפואלרגני לטיפול בשיער דליל ובקרקפת שומנית; קמילוטרקט שמפו פרי (Free) - שמפו עדין לחפיפה יומיומית, לטיפול בשיער דליל, ללא סולפטים, ללא פראבנים וללא סיליקונים; קמילוטרקט שמפו פלוס(Plus) - שמפו נגד קשקשים ולטיפול בשיער דליל; קמילוטרקט שמפו פורטה Forte)) - שמפו עשיר לטיפול בשיער דליל ולחיזוק השיער עם ריכוז גבוה של מגוון רכיבים צמחיים ייעודיים לחיזוק השיער ולהרגעת עור הקרקפת.

הסדרה מציעה מגוון מוצרים משלימים: אמפולות אקטיב לשימוש ישירות על קרקפת לשיער מלא, עשיר וחיוני יותר; מרכך שיער; מסכה משקמת; קרם פרו לטיפוח ולהזנת השיער; קפסולות סרום עם משי וקרטין לטיפוח סיב השיערה; מברשת סיליקון לחפיפה ולעיסוי הקרקפת, להמרצת זרימת הדם לזקיקי השיערה ולניקוי יסודי של הקרקפת בעת החפיפה.

המוצרים בסדרת קמילוטרקט מכילים מגוון רכיבים ממקור טבעי ותמציות צמחי מרפא המותאמים לכל פורמולה ולכל מוצר, ובהם: קמומיל, מרווה , סרפד, רוזמרין, מנטה, קפאין, גינקו בילובה, ניאצינאמיד, אפילוביום, קיק, ארגן ,צובאקי, קרטין, חלבוני משי, ביוטין, פנטנול ועוד.

את סדרת קמילוטרקט להשיג ברשתות הפארם, במחלקת הטבע, בבתי המרקחת של קופות החולים, בבתי טבע ובבתי מרקחת.

seperator

פקטורי תומכים בטרנס*

פרויקט סדנאות לטרנסג'נדרים במכון האנדוקריני באיכילוב בתמיכת FACTORY54. יח"צ,
פרויקט סדנאות לטרנסג'נדרים.ות במכון האנדוקריני באיכילוב/יח"צ

חברת פקטורי 54, הידוע כמותג התומך במגוון תחומים בקהילה, משיק פרויקט סדנאות לטרנסג'נדרים.ות במכון האנדוקריני באיכילוב. במסגרת פעילות המכון האנדוקריני באיכילוב - המרכז הגדול בארץ לבריאות וליווי טרנסג'נדרים.ות, יועברו סדנאות והרצאות של בעלי מקצוע ממגוון תחומים שיסייעו לאותם גברים ונשים בתהליך השינוי שהם.ן עוברים.ות.

מטרת הפרויקט היא מתן שירותים נוספים ללא תשלום, מעבר לשירותים הניתנים על-ידי המכון ובמרכז הרפואי. במסגרת הפרויקט בתמיכת פקטורי 54, יתקיימו סדנאות בנושאים שונים החיוניים לאוכלוסייה ייחודית זו, כגון: זהות טרנסג'נדרית, טיפול בפסיכודרמה וידאותרפיה, נישוי פנים, תזונה, סדנת בישול, קלינאית תקשורת, צבא, אנדוקרינולוגיה ילדים, אנדוקרינולוגיה מבוגרים, סדנת איפור, סדנת תרפיה באומנות, סדנת סטיילינג, סדנת משחק, סדנת קואוצ'ינג, סדנת סטיילינג, סדנת משחק, סדנת תרפיה באומנות, סדנת קואוצ'ינג - טרנספורמציה. השירותים יינתנו בהנחיית אנשי מקצוע מובילים באותו התחום, במסגרת סדנא או הרצאה.

מטרת המפגשים היא גם להוות מקום מפגש חברתי המאחד את קהילת הטרנס* ובני משפחותיהם.ן.

seperator

קרם דה לה קרם

מאסטר שף קרם קוקוס לייט. יניב קרן,
מאסטר שף קרם קוקוס לייט/יניב קרן

בהמשך להצלחת הסדרה האסיאתית של מותג מאסטר שף, משיק המותג הקולינארי מוצר ראשון מסוגו בישראל: קרם קוקוס לייט, המצטרף למגוון רחב של מוצרים מהמזרח. מוצר חדשני המשלב את טעם קרם הקוקוס האהוב רק עם חצי מכמות השומן. קרם קוקוס רגיל מכיל 19%-18% שומן ומשמש למגוון רחב של מנות כמו תבשילי קארי, מרקים ואפילו קינוחים. קרם קוקוס לייט החדש מציע טעם ומרקם מצוינים, עם מחצית מכמות השומן, והוא מצטרף למגוון רחב של מוצרים מהמזרח ביניהם: אטריות ביצים, אטריות אורז, רוטב סויה להקפצה, רוטב סויה מסורתית ומופחת נתרן, רוטב טריאקי, רוטב צ'ילי מתוק רוטב צ'ילי חריף, נודלס אטריות וקרם קוקוס.

seperator

טייק מי הום

טייק מי הום. טל זליקוביץ,
טייק מי הום/טל זליקוביץ

מותג ביגוד התינוקות TAKE ME HOME , משיק קולקציית חורף לתינוקות עד גיל שנה, הכוללת 10 פריטים חורפיים ומפנקים וסטייליסטים. את מותג TAKE ME HOME הקימו אלינור קופלר בשת"פ עם חברת מיננה, כשקופלר הפכה לאימא בפעם הראשונה.

קולקציית הטקסטיל הייחודית נותנת מענה לאימהות ולאבות במטרה לתרום לקהילה. שם המותג נולד מהצורך של אימהות להכין תיק לידה עם הבגדים שהתינוק יילבש לקראת היציאה הביתה.

TAKE ME HOME OUTFIT החדשה היא קולקציית החורף השלישית של TAKE ME HOME, והיא כוללת מגוון פריטי טקסטיל איכותיים, נעימים בהדפסים ובצבעוניות טרנדית לגילאי NB ועד גיל שנה. בין פריטי הקולקציה: אוברול ארנב מקטיפה עם שרוול ארוך וסגירת רוכסן לכל אורכו עם הדפס פנימי של פרחי כותנה, עשוי 100% כותנה בחלקו הפנימי, מתאים כבגד עליון; סט אוברול ובגד גוף עם שרוול ארוך עשוי 100% כותנה משובחת ורכה עם הדפס פרחי כותנה, סגירת תיק-תק לאורכו. האוברול מגיע עם בגד גוף עם סגירת תיקתקים; סט כולל בגד גוף עם שרוולים ארוכים ומכנסיים עם הדפסים, עשוי 100% כותנה נעימה. בגד הגוף והמכנסיים עם רגלית; זוג חיתולי במבוק בהדפסים ובצבעוניות עדינה; שמיכת חורף דו צדדית מקטיפה במילוי מפנק ורך; נרתיק מגבונים וחיתולים מאריג מודפס עם רוכסן ופונפון יכול לשמש לנשיאת מגבונים, חיתולים, ציוד אישי ומוצרי טיפול בתינוק.

להשיג בסניפי רשת סופר-פארם ובאתר סופר-פארם אונליין

seperator

מטריות או לא להיות טייק 1

סמסונייט. אסף לוי,
סמסונייט/אסף לוי

המותג הבינלאומי סמסונייט משיק קולקציית מטריות לחורף 2021/22, ביניהן: מטריות מתקפלות וקומפקטיות, מטריות קלאסיות, ומטריות "הפוכות". המטריות בצבעוניות חלקה או בהדפסי משבצות.

המטריות של סמסונייט עמידות לאורך זמן, הן עשויות מחומרים חזקים ואיכותיים, קלות משקל, נוחות לשימוש. כיפת המטרייה עשויה פוליאסטר בצפיפות סיבים גבוהה המגבירה את עמידותן בגשם ורוחות. בקו רחב זה של מטריות, ניתן למצוא כיפות מטריות עם חופה כפולה, המקשות יותר את התקפלות המטרייה ברוח. שלדת המטרייה חזקה ועשויה מאלומיניום, כל המטריות מצופות טפלון.

seperator

מטריות או לא להיות טייק 2

סקופ. עמירם בן ישי,
סקופ/עמירם בן ישי

רשת Scoop משיקה קולקציית מטריות במחיר אטרקטיבי. המטריות עשויות חומרים חזקים ועמידים העומדים בפני עוצמת סופה ובגשם חזק, בגוני ניוד, כחול כהה, אפור, כתום אפרסק, ועוד, חלקן בשילוב הדפסי עננים, טיפות גשם ושמיים. למטריות מגוון ויש מטריות סבא גדולות או מטריות קטנות ומתקפלות.

seperator

יהלומים במעבדה

X LAB DIAMONDS. אלכס פרלמן,
X LAB DIAMONDS/אלכס פרלמן

מותג X LAB DIAMONDS, משיק חנות שלישית בקניון מלחה בירושלים, עם קולקציית תכשיטים מעוצבים בשיבוץ יהלומי מעבדה, וליין תכשיטים מעוצבים במחירים אטרקטיביים במיוחד. קולקציית Special X כוללת תכשיטים בעלי נוכחות, ביניהם טבעות, צמידים, שרשראות ועגילי זהב 14K, משובצים ביהלומים מרשימים בגודלם ובייחודם, בעיצוב וביצור מעצבת התכשיטים ציביה בער. בין תכשיטי המותג הבולטים: טבעת יהלומים שחורים TANK, שרשרת חישוק איטרנטי זהב 14K , משובצת יהלומים 2.64 קראט.

קולקציית SPECIAL X החדשה, נבנתה בהשראת תכשיט ETERNITY - תכשיטים משובצים יהלומים לכל אורכם. הקולקציה מוצעת גם בחנויות המותג בקניון עופר בפתח תקווה, בקניון עיר ימים בנתניה ובאתר החברה, המבטיח קניה ישירה ללא פערי תיווך. הרכישה באתר מאובטחת, ומאפשרת החזר כספי בהתאם לחוק הגנת הצרכן, ותעודת הערכה לתכשיט וליהלום, אחריות לשנה ומשלוח אישי עד הבית.

תכשיטי הקולקציה, משובצים ביהלומי מעבדה איכותיים, המיוצרים במעבדות המתקדמות בעולם, מתוך מחויבות חברתית וסביבתית.

יהלומי המעבדה של X LAB DIAMONDS מיוצרים באמצעות טכנולוגיה המדמה את התנאים המתקיימים בבטן האדמה, וכך מתקבלים יהלומים אשר עומדים בקריטריונים המחמירים של עולם הגמולוגיה וזהים לחלוטין בהרכבם הכימי, הפיסי והאופטי ליהלומי כרייה. כריית יהלומים מבטן האדמה גורמת לזיהום אויר וסביבה, הרס יערות, פגיעה באזורי מחייה של בעלי חיים, ובנוסף, לעיתים אף פוגעת בזכויותיהם של ילדים ועובדים מנוצלים הנאלצים לעבוד בתנאים שאינם בטיחותיים ובשכר נמוך במיוחד.

  • עוד באותו נושא:
  • מותגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully