וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריכל ארז בן אליעזר נבחר למתכנן מחוז תל אביב במינהל התכנון

עודכן לאחרונה: 5.12.2021 / 14:25

הבחירה נעשתה לאחר מכרז פומבי שנערך על ידי ועדת המכרזים של נציבות שירות המדינה. בן אליעזר צפוי להיכנס לתפקיד כבר החודש

אדריכל ארז בן אליעזר נבחר למתכנן מחוז תל אביב במינהל התכנון. הבחירה נעשתה לאחר מכרז פומבי שנערך על ידי ועדת המכרזים של נציבות שירות המדינה. בן אליעזר צפוי להיכנס לתפקיד כבר החודש.


בן אליעזר (40), שימש בתפקיד האחרון כיועץ בכיר למנכ"לית מינהל התכנון, דלית זילבר. במסגרת תפקיד זה, הוביל את יחידת המחקר לאיכות תכנון במינהל התכנון; הוביל את תחום החדשנות במטרה מינהל התכנון והיה אחראי על יצירת שיתופי פעולה בארגון ובממשלה לצורך הובלת תהליכים מגוונים; ניהל את פרויקט "תכנון זמין"; הקים וליווה את תחום ההתחדשות עירונית במטה מנהל התכנון; סייע בגיבוש הנחיות, תקנות וחקיקה. בן אליעזר החל את דרכו במינהל התכנון בצוות קידום תוכניות בערים רמת גן גבעתיים ובני ברק, ונציג שר הפנים בוועדות המקומיות גבעתיים ובבני ברק, ולאחר מכן שימש כיועץ אדריכלי במחוז.

ארז בן אליעזר. יחצ,
אדריכל ארז בן אליעזר/יחצ

בן אליעזר הוא בעל תואר מגיסטר בארכיטקטורה ובינוי ערים בטכניון, ובוגר תואר ראשון באדריכלות וחינוך בהצטיינות במרכז האקדמאי ויצ"ו חיפה. במסגרת תפקידו כמן מחוז תל אביב, יהיה אחראי בן אליעזר בין השאר על מכלול הפעילויות התכנוניות במחוז, עמידה ביעדים שנקבעו בתוכנית העבודה של מינהל התכנון, ייזום וביצוע התכנון במחוז בהתאם למדיניות התכנון הארצית, מסמכי המדיניות והנחיות מקצועיות של מינהל התכנון, ובדיקת התוכניות המובאות לדיון בוועדות המחוזיות ומעקב אחריהן, גיבוש המדיניות התכנונית במחוז ועוד.

מחוז תל אביב מתפרש על שטח כולל של 176 קמ"ר והוא כולל 12 רשויות מקומיות עם אוכלוסייה של למעלה ממיליון תושבים. מחוז תל אביב הוא הצפוף ביותר מבין ששת המחוזות במדינה. סוגיית הליבה שהמחוז עוסק בה היא קידום איכות חיים עירונית בת-קיימה. האמצעים המרכזיים להשגת המטרה הם התחדשות עירונית, ציפוף המרחב, עירוב שימושים, קידום מערכות התחבורה הציבורית, הרחוב העירוני והמרחב העירוני, יצירת רציפות פיתוח חוצה רשויות, פארקים מטרופוליניים ועוד.

בשנה האחרונה, קודמו במחוז תל אביב תוכניות משמעותיות בל אזור הביקוש, בהם מתחם שדה דב בתל אביב, תוכנית להתחדשות עירונית בגבעת רמב"ם בגבעתיים, תוכנית להקמת רובע עירוני חדש בדרום-מערב הרצליה ('חוף התכלת') ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully