וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לומיר תרשום רווח לפני מס של 7 מיליון שקל ממכירת מגרש בראשון לציון

אילן מוסנאים

10.2.2003 / 12:14

החברה תמכור את המגרש, אשר מהווה חלק מחטיבת קרקע גדולה יותר שבבעלותה במערב ראשון לציון, תמורת 8 מיליון שקל; החברה נסחרת לפי שווי של 1.7 מיליון דולר



חברת לומיר אחזקות , שבשליטת יחזקאל אליעני, חתמה על חוזה למכירת מגרש לבנייה בשכונת "נווה ים" במערב ראשון לציון - תמורת כ-8 מיליון שקל. החברה, שנסחרת בבורסה של תל אביב לפי שווי שוק של 1.7 מיליון דולר, מסרה כי מכירת המגרש, אשר מהווה חלק מחטיבת קרקע גדולה יותר שבבעלותה במערב ראשון לציון, תניב לה רווח הון של 7 מיליון שקל או כ-1.4 מיליון דולר לפני מס.



לומיר עוסקת בייזום, בבנייה, באחזקה ובהשכרה בתחום הנדל"ן. היום מעורבת החברה בפרויקטים: "סביוני רמת אביב", "אמירי שוהם", "גני אמירים" בנתניה, "מגדל הקיסר", "לב לוד" בלוד, ועוד.



לומיר השלימה בתקופה האחרונה מימוש משמעותי יותר כשמכרה באוקטובר את האחזקות שלה (82.4%) בחברה הבת קיסריה, לאלברט נסימי - תמורת 20.6 מיליון שקל. עסקה זו הניבה ללומיר רווח הון של כ-18 מיליון שקל.



רווחי הון אלו סייעו ללומיר להציג בתשעת החודשים שפתחו את 2002 רווח הון של 8.2 מיליון שקל, לעומת הפסד של 4.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2001. הכנסות החברה בתקופה הסתכמו בכ-19.5 מיליון שקל, לעומת מכירות של 47 מיליון שקל בתקופה המקבילה - בה איחדה את תוצאות החברה הבת קיסריה בדו"חותיה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully