וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי ניסנקורן נגד אבי גבאי? הקרב של עובדי פרטנר

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 5.12.2021 / 15:15

חברת פרטנר עדיין לא נמכרה, אבל ועד העובדים מתכונן למהלך של מכירה לקבוצת רודב-גבאי: גייס את יו"ר ההסתדרות ושר המשפטים לשעבר כדי להגן על זכויות העובדים במקרה של מכירה: "מביא את הידע והניסיון הנדרש למו"מ מורכב שכזה", כך מנמקים את הבחירה בניסנקורן

ועד עובדי פרטנר מתחמש לקראת המכירה: גייס את שר המשפטים לשעבר ויו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: על רקע הפרסומים בדבר הסכם מכירה של חברת פרטנר לקבוצת רודב-גבאי.

ועד העובדים מתכונן להסכם מכירה בדרישה להגן על העובדים בחברה ועל הסכמי העבודה, זאת בנוסף לבונוס מכירה המקובל, כך עלך פי הודעת הוועד, במקרים של רכישה. ההסכם הקיבוצי בחברת פרטנר מסתיים בתחילת חודש ינואר וטרם החל מו"מ להסכם חדש.

אם אכן המכירה לקבוצת רודב-גבאי תתבצע, נהיה עדים למצב מוזר בו יו"ר מפלגת העבודה לשעבר מתמודד מול יו"ר ההסתדרות לשעבר, בכל הקשור לזכויות עובדי פרטנר בעת מכירת החברה.

אבי ניסנקורן 19 במרץ 2020. יונתן זינדל/פלאש 90, אתר רשמי
אבי ניסנקורן. מאז עזב את לשכת שר המשפטים הפך יועץ לכמה ועדי עובדים/אתר רשמי, יונתן זינדל/פלאש 90

"אנחנו מנוע הצמיחה"

קרן אופק יו"ר ועד עובדי פרטנר, מנמקת את ההחלטה: "ניסנקורן יוסיף לנו את הידע והנסיון הנדרש למו"מ מורכב מהסוג הזה. עובדי ועובדות פרטנר חייבים להיות חלק בלתי נפרד מכל הסכם מכירה עתידי.

אנחנו מנוע הצמיחה של החברה, העובדים הם אלה שהביאו את פרטנר להשגיה, אנחנו מצפים שיכנסו עימנו למו"מ במהרה ובכך לדאוג שהשותפות שבנינו בפרטנר תישמר לטובתם של כל הצדדים".

מנכ"ל סלקום אבי גבאי. אמיר גנאים,
אבי גבאי, בתפקידו האחרון כמנכ"ל סלקום: האם יו"ר מפלגת העבודה לשעבר יחל את דרכו בפרטנר בהתמודדות מול ועד העובדים?/אמיר גנאים

יצויין כי לפני כעשרה ימים, הודיע מנכ"ל סלקום, אבי גבאי להנהלת החברה על רצונו לסיים את תפקידו ולפרוש מסלקום. ההערכות בענף הן כי הפרישה המפתיעה, על אף תוצאות עסקיות טובות לחברה בתקופת כהונתו כמנכ"ל, הן בשל רצונו לחבור למתמודדים על רכישת פרטנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully