וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחקיר כאן 11: ההסתבכות של אביו של כוכב הכדורסל

עודכן לאחרונה: 5.12.2021 / 16:28

הערב ב-20:00 ישודר בכאן 11 תחקיר על התנהלותו של עו"ד זוהר מדר, אביו של כוכב הכדורסל ים מדר, נגדו נטען כי זייף לכאורה חתימות של מבוטחים, זייף לכאורה הצהרות בריאות, ביטל והקים פוליסות על מנת לממן חיי פאר. עורך דינו בתגובה: "טענות מן האוב שהן חלק ממסע הכפשה"

ההסתבכות של זוהר מדר - תחקיר כאן 11/כאן 11

הערב (ראשון) ישודר במהדורה המרכזית בכאן 11 תחקיר על התנהלותו של זוהר מדר, עורך דין בהשכלתו, בעל סוכנות לביטוח, לשעבר יו"ר המועצה המקומית בית דגן, ואביו של כוכב הכדורסל הצעיר והעולה ים מדר, שמשחק כיום בקבוצת פרטיזן בלגרד ובנבחרת ישראל. מדר נבחר במקום ה-47 בדראפט ה-NBA על ידי מועדון הפאר בוסטון סלטיקס.

בתחקיר נשמעות טענות חמורות מצד מבוטחים לשעבר של זוהר מדר בעת שהיה סוכן הביטוח שלהם. נטען כי מדר זייף לכאורה חתימות של מבוטחים, זייף לכאורה את הצהרות הבריאות שלהם, ביטל פוליסות והקים חדשות ללא ידיעתם, והכל על מנת לגרוף עמלות ולממן את אורח חיי הפאר שהוא מנהל - נסיעות ברכבי יוקרה, חופשות תענוגות בחו"ל ובית מפואר בו מתגורר.

בין הנפגעים ניתן למנות גם את מי שהיה חברו הקרוב במשך שנים ארוכות ומאמן הכושר הפרטי של בנו; חולת סרטן ואישה נוספת שהתאלמנה לאחר שבעלה חלה במחלת הסרטן. כמו כן, בתחקיר נראה כיצד זוהר מדר ניסה לכאורה לתפור תיק פלילי חמור של הטרדה מינית כלפי אדם עימו הוא היה מצוי בסכסוך עסקי, וכיצד הוא ניסה לרתום את עובדת משרדו לטובת כך, ובכלל איך ניצל לכאורה את קשריו עם אנשי משטרה בניסיונותיו להלך אימים על אותו אדם.

שיטת מדר, התחקיר של דניאל אלעזר - הערב במהדורה המרכזית ב-20:00 בכאן 11.

תגובת עו"ד זוהר מדר: זוהר מדר פעל וימשיך לפעול לטובת אלפי לקוחותיו כפי שנהג באופן עקבי במשך 30 שנות עבודתו. העובדה שהכתבה מתייחסת לאירועים בודדים וישנים שחלקם הסתיימו בפסקי דין, מלמדת בבירור על כוונת הגורמים העומדים מאחוריה ועל עבודתו הראויה של מר מדר לאורך שנים. באשר לטענותיו של ר' - בשנת 2019 ניתן פסק דין שבמסגרתו ויתר על מרבית תביעתו וטענותיו והתחייב לא לפנות אל מר מדר או למשפחתו. העלאתן מן האוב של טענות אלה כעת, הינה חלק ממסע הכפשה נגד מדר. באשר לדבריה של י' - צר לנו שהעובדת לשעבר, אשר מתנהל נגדה הליך משפטי, החליטה לפעול להשחיר את שמו של מר מדר.

  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully