וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מחכים לבג"ץ: עמיר פרץ נבחר ליו"ר דירקטוריון התעשייה האווירית

עודכן לאחרונה: 5.12.2021 / 16:05

בג"ץ עדיין לא דן בעתירה שהגישה התנועה לאיכות השלטון נגד מינוי עמיר פרץ לראשות דירקטוריון התעשייה האווירית, אבל בחברה הממשלתית מיהרו לקבוע עובדות בשטח ובחרו פה אחד בשר הביטחון לשעבר כיו"ר. פרץ: "אני נכנס לתפקיד בחרדת קודש"

מינויו של עמיר פרץ לראשות דירקטוריון התעשייה האווירית, שעורר סערה ציבורית, הושלם היום - אלא אם בג"צ ימצא לנכון להתערב בו בדיעבד. כזכור, המינוי לא אושר בוועדת המינויים, אך התקבל בממשלה - זאת למרות שפרץ אינו חבר בנבחרת הדירקטורים, גוף שהקים בשעתו שר החוץ וראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד, בעת כהונתו כשר אוצר בממשלת נתניהו.

כן הסתמכה הפסילה על כך שפרץ נעדר את הניסיון העסקי ההולם, כך על פי ההחלטה שפסלה את המינוי, לתפקיד.

לאחר אישור ההחלטה בממשלה, עתרה התנועה לאיכות השלטון לבג"צ בבקשה כי יתערב ויפסול את המינוי. אך היום התברר, כי למרות שהעתירה נגד המינוי טרם נדונה בבג"צ, מיהרו בתעשייה האווירית לקבוע עובדות בשטח והודיעו כי דירקטוריון התעשייה האווירית בחר פה אחד בפרץ ליו"ר דירקטוריון החברה.

יובהר כי המהלך התבצע בסמכות, שכן אין הדירקטוריון מחוייב להמתין לפסיקת בג"צ בנושא.

עמיר פרץ, יו"ר התעשייה האווירית. לפ"מ,
מה מתבשל בקשר להפרטה? עמיר פרץ בארוחת צהרים ראשונה כיו"ר התעשייה האווירית/לפ"מ

מודה - ונכנס "בחרדת קודש"

יו"ר דירקטוריון התעשייה האווירית, עמיר פרץ, לא שכח את מי שלו הוא חייב את הג'וב החדש : "אני מודה לממשלת ישראל, ובמיוחד לשר הביטחון בני גנץ ולשר האוצר אביגדור ליברמן, שהאמינו בי והפקידו בידיי את אחת המשימות החשובות למדינת ישראל ולביטחונה". אמר פרץ בפתח דבריו.

"אני נכנס לתפקיד זה בחרדת קודש, מתוך הכרה באחריות העצומה שנמצאת בידי, ואעשה כל שביכולתי כדי להצעיד את התעשייה האווירית קדימה.

אני מודה לחברי הדירקטוריון על הצבעתם, ומתכוון לפעול בשיתוף פעולה אתם ועם חברי הנהלת החברה בכדי שכל מאמצנו ינותבו לחיזוק התעשייה האווירית כחברה מובילה בתחומים הרגישים והחשובים ביותר.

מבחינתי, העובדים הם ההון האנושי העיקרי של החברה אותו יש לטפח, ולכן נפעל בשיתוף פעולה עם העובדים ונציגיהם.

אנו פועלים בסביבה רב מימדית מאתגרת בהיבטים הלאומיים, הטכנולוגיים והעסקיים. לכן, שיתוף הפעולה הוא הנוסחא להצלחה.

התעשייה האווירית הינה אבן יסוד בבטחון מדינת ישראל וכלכלתה. אני חש כבוד גדול ביותר להתמנות כיו"ר החברה המהווה חלוץ עולמי בפיתוחים טכנולגיים לעולמות הצבאיים והאזרחיים ומוצריה נמכרים לכ- 100 מדינות ברחבי העולם. אנו פועלים מול מערכות ממשלתיות לרבות משרד הביטחון ומשרד האוצר ומרגע זה נחזק את שיתוף הפעולה והיכן שצריך נפתח דף חדש. ועכשיו, בואו ניגש לעבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully